2009-02-10, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Men är det inte 250 efter skatt ?

BUMP
Citera
2009-02-10, 02:56
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

PM:a hans namn så ska du få reda på om han är medlem eller ej

Citat:
Varför skulle jag delge dig det ?

Du är rolig du. Ena stunden snacksalig som få, nästa stund är det hysch-hysch...undrar varför?
Citera
2009-02-10, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Du är rolig du. Ena stunden snacksalig som få, nästa stund är det hysch-hysch...undrar varför?

Du kommer säkert inte förstå det, men HA respekterar jag som få och vill vara sparsam med infon.
Citera
2009-02-10, 04:21
Medlem
Citat:
Är det ingen som känner till den nästa stora HA-festen ?

En annan fråga - någon som vet vad det står på VIP-dörren i HA's klubbhus ?

På lördag och ja, jag vet vad det står på dörren.
Citera
2009-02-10, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb

Om han pm:ar namnet så kan jag ta reda på det och sen delge

Citat:
Ursprungligen postat av jepperdi
På lördag

Japp. Ska du dit ?

EDIT: Vet du i vilken lokal festen ska vara ?
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-02-10 kl. 05:35.
Citera
2009-02-10, 09:48
Medlem
Citat:
Du kommer säkert inte förstå det, men HA respekterar jag som få och vill vara sparsam med infon.
Jag förstår, men fråga kan man alltid göra: Hur och varför lämnade Z*** H****** föreningen för några år sedan?
Citera
2009-02-10, 17:17
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
jepp.men man vet aldrig.är man inte medlem så får man ine veta allt hur bra man än känner grabbarna.men enligt den personen som borde veta bäst i detta ärende så vare "left" det handlade om.Dessutom e den karln så jävla skön o ställer verkligen upp för sina kamrater vilket han visat gång på gång även om folk kan tycka han e lite hetsig så skulle det mot alla odds handla om att han blev outad så har det nog med att göra med missförstånd eller internt tjaffs.kan ju säga att om ja stod mot 10 beväpnade förortsblattar med vapen av vilket slag som helst så är det iaf en karl ja hade velat ha med mej..

Håller verkligen med dig. Jag tycker han är trevlig och rolig faktiskt. Men det beror väl på hur man känner honom.
Citera
2009-02-11, 11:27
Medlem
vem vet bäst, fan va tråkig tråden blivit
du var roligare förra gången cissi nu är du
bara jobbig
Citera
2009-02-11, 15:07
Medlem
JJDecays avatar
:) oh yes!

Tyvärr har ju kvaliteten (om det funnits någon ) på dessa 1% trådar inkl. massa andra maffia och "organiserade" trådar sjunkigt drastiskt.

Mest vem som känner vem nu mer...och vem som finns på bild var, och vilken adress man ska gå på fest etc.

Men men, får skylla mig själv jag kollar här. Men ibland, ibland finns ett guldkorn av intressant läsning.

Man kan ju nästan med 99% säkerhet säga som följer, att en medlem i OMC, BMC eller HA skulle inte skriva ett ord om någon, någon händelse, etc. Det måste ju räknas som att gola

Så dom med inside info har förmodligen bekanta eller kanske umgås lite närmare, men jag tvivlar på medlemsskap.. Nåväl, my theory!
Citera
2009-02-13, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Man kan ju nästan med 99% säkerhet säga som följer, att en medlem i OMC, BMC eller HA skulle inte skriva ett ord om någon, någon händelse, etc. Det måste ju räknas som att gola !

Så länge man inte yppar 'hemligheter' så är det lugnt. Och, om du kikar i tråden/trådarna så ser du att det bara är mest vanliga grundläggande saker, inte sådant som bara yppats i klubbsammanhang. Sådant kommer av förklarliga skäl inte ut här. I alla fall inte om HA.
Citera
2009-02-13, 15:46
Medlem
Goth Town

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Detta skriver jag under på, Cissi du som är 1%:are borde väl veta vad som sker, berätta för oss okunniga. För övrigt så är det kul att du är tillbaks, ser att du är rejält aktiv ikväll, antar att du har dunder-pulver i näsan

En annan sak som jag undrar är, hur kommer det sig egentligen att Goth town bildades? Tråden är för rörig, orkar inte leta efter svaret ifall det nu skulle finnas.

Dom valde väl bara att dela på sig(HA Gothenburg). Sju medlemmar i varje chapter. Det är väl ett ganska vanligt sätt att stärka positionerna bland Mc klubbar,i sthlm var det likadant med Eastside och Capital city.
Citera
2009-02-13, 20:39
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svalan7
Dom valde väl bara att dela på sig(HA Gothenburg). Sju medlemmar i varje chapter. Det är väl ett ganska vanligt sätt att stärka positionerna bland Mc klubbar,i sthlm var det likadant med Eastside och Capital city.

Det kan kan inte kanske vara så att det fanss inre stridigheter, som gjorde att de valde att dela på sig.

Vare sig Sthlm eller Gtb är ju särskilt stora städer sett så det borde väl inte varit ett jätteproblem att hålla ihop påsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in