Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-07, 22:15
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Vad är det med dig ? Menar du på allvar att jag ska upp till bevis för att du anser att du ställer mig mot väggen ?

Ja självklart. Om du nu vet så mycket så tala då om för oss som vet och de som inte vet, vad som sker i bromma och city.
Citera
2009-02-07, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Ja självklart. Om du nu vet så mycket så tala då om för oss som vet och de som inte vet, vad som sker i bromma och city.

Så du inser inte att jag själv väljer till vem jag vill berätta ?

Eller tillhör du kategorin som tror det räcker med

Cizzccssi - om du nu vet så jäkla mycket så får du fan ta å bevisa det nu
Citera
2009-02-07, 22:28
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Så du inser inte att jag själv väljer till vem jag vill berätta ?

Eller tillhör du kategorin som tror det räcker med

Cizzccssi - om du nu vet så jäkla mycket så får du fan ta å bevisa det nu

Jag tror nog att du säkert vill välja vem du vill berätta saker för, men du måste ju nån gång bevisa för 432875 st läsare att du vet, det du säger dig veta.
Annars tappar man ju ansiktet. Och för den andra delen VEM vill du berätta för om inte oss här på FB där alla är anonyma.....
Citera
2009-02-07, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Jag tror nog att du säkert vill välj vem du vill berätta saker för, men du måste ju nån gång bevisa för 432875 st läsare att du vet det du säger dig veta.
Annars tappar man ju ansiktet. Och för den andra delen VEM vill du berätta för om inte oss här på FB där alla är anonyma.....

Vadå jag måste nån gång bevisa det ? Tror du på fullaste allvar att mitt eventuella nästkommande inlägg till dig är det som kommer fälla avgörandet ?
Citera
2009-02-07, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Otrevlig? Har väl inte varit otrevlig någonstans i mitt föregående inlägg.
Frågan om GT var inte ställd till dig, utan vem som helst får svara, jag har helt ärligt inte förväntat mig att du ska svara eller kunna svaret på min fråga.

Kan någon annan vara vänlig och reda ut det här med GT för mig..

Det enda jag vill säga om GT till dig är att de är mäktiga.
Citera
2009-02-07, 22:39
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Vadå jag måste nån gång bevisa det ? Tror du på fullaste allvar att mitt eventuella nästkommande inlägg till dig är det som kommer fälla avgörandet ?

Nej, det tror jag inte att du kommer att göra, för jag har tyvärr tappat tilltron till det du skriver, för det mesta är enkla slutledningar som inte bevisar varken det ena eller det andra. Inget av det du skriver är konkret.

Jag skrev för någon månad sen att jag tyckte att det du och Leffa skrev var det mest läsvärda, men du har inga som helst belägg för det du skriver har jag upptäckt nu.

Det enda du rapar ur dig är analyser som bygger på sannolikhetsfakta och flitigt tidningsläsande. Så haspla nu ur dig nåt som får mig och alla de andra tvivlarna att börja tro på dig.
Citera
2009-02-08, 00:25
Medlem
Wurztens avatar
Vi skulle kanske ha något att diskutera kring. Vad sägs om Jönkes ersättningskrav.
http://www.bt.dk/article/20090207/krimi/90207008/
Citera
2009-02-08, 03:28
Medlem
SuperStocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoldyPeaches
är ganska säker på att jag såg en snubbe med "Red and white crew Karlstad" förut. Är det något jag missat? visste att det finns i säffle sen tidigare.

RWC finns i Karlstad, X-team i Säffle....
Citera
2009-02-08, 07:52
Bannlyst
Är det ingen som känner till den nästa stora HA-festen ?

En annan fråga - någon som vet vad det står på VIP-dörren i HA's klubbhus ?

Citera
2009-02-08, 08:03
Medlem
Citat:
Är det ingen som känner till den nästa stora HA-festen ?

En annan fråga - någon som vet vad det står på VIP-dörren i HA's klubbhus ?

Jag gissar på: Varning för hundägaren.

Kul att du är tillbaka
Citera
2009-02-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Vi skulle kanske ha något att diskutera kring. Vad sägs om Jönkes ersättningskrav.
http://www.bt.dk/article/20090207/krimi/90207008/

700 000:- för tio månaders häkte och sex veckor på psyket... klart han ska ha ersättning. Men med hur mycket det lägger jag mig inte i..
Det var ju nödvärn
Citera
2009-02-08, 22:25
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderheader
700 000:- för tio månaders häkte och sex veckor på psyket... klart han ska ha ersättning. Men med hur mycket det lägger jag mig inte i..
Det var ju nödvärn
Tydligen är det tredubbel ersättning enligt danska normer/regler. Sitter man oskyldigt häktad i Danmark ett år så får man med andra ord ca 250'. Räcker ju inte ens till att täcka förlorad arbetsförtjänst för de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in