Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-07, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Akta dig nu, droppkickaren har i PM förklarat att han har inside info...ser fram mot er bitchfight

Hehh, såg nu att även jag fått ett pm. Ett pm där han mer eller mindre krävde att få veta vem jag var för att på så sätt reda ut om jag kände folk eller ej. Det var enligt honom det bästa sättet att reda ut det och det skulle vara skönt att få det ut världen.

Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Welcome back, blådåren!

Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Valkommen tillbaks Cissi!, du har tagit dig over kullen och tillbaks till ratt sida

Citera
2009-02-07, 18:05
Medlem
Softails avatar
Hells Angels Motorcycle Club Denmark informerar

http://dk.hells-angels.dk/?id=15186

Sorry för en one-liner (som nu blev två).
Citera
2009-02-07, 18:19
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
http://dk.hells-angels.dk/?id=15186

Sorry för en one-liner (som nu blev två).

Tja - vad skall man säga. Det verkar lite desperation - eller Bagdad Bob. Jag tycker det verkar som de faktiskt är rädda - och vill undvika konflikter till varje pris. Det är ju förståerlig när de alla börja bli medelåldersmän och vill njuta av t ex Hr Möllers sötma. Det verkar som HA krackelerar lite varstans - i Sydney är de kill at sight. Vet i fan vad som gått fel? För stora egon för sitt eget bästa....
Citera
2009-02-07, 18:37
Medlem
Stiboklof: Jag är inte så säker. Vad man säger, och vad man gör är inte alltid samma sak. HA är för smarta för att köra nån flashig stil i media och på internet ala OG. Man är måna om sitt yttre.

Vilka är det som avrättar HA i Sydney? Pagans?
Citera
2009-02-07, 18:40
Medlem
My name is Earls avatar
Och nu börjar även R&W utmärka sig i tidningen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4349359.ab
Citera
2009-02-07, 19:03
Medlem
MoldyPeachess avatar
är ganska säker på att jag såg en snubbe med "Red and white crew Karlstad" förut. Är det något jag missat? visste att det finns i säffle sen tidigare.
Citera
2009-02-07, 22:02
Medlem
snartsomdus avatar
Till sici

Nu när du är tillbaka så kan väl du som är så insatt i det mesta i den undre världen tala om för oss alla här i tråden vad som sker i Sthlms undre värld just nu.

Viktiga saker håller på att ske, och om du nu vet så mycket så tala nu om det för de andra här på forumet som inte vet, och för de som vet så blir det en bekräftelse på att du är den du utger dig för att vara.
Citera
2009-02-07, 22:04
Bannlyst
Vad är det med dig ? Menar du på allvar att jag ska upp till bevis för att du anser att du ställer mig mot väggen ?
Citera
2009-02-07, 22:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Nu när du är tillbaka så kan väl du som är så insatt i det mesta i den undre världen tala om för oss alla här i tråden vad som sker i Sthlms undre värld just nu.

Viktiga saker håller på att ske, och om du nu vet så mycket så tala nu om det för de andra här på forumet som inte vet, och för de som vet så blir det en bekräftelse på att du är den du utger dig för att vara.

Detta skriver jag under på, Cissi du som är 1%:are borde väl veta vad som sker, berätta för oss okunniga. För övrigt så är det kul att du är tillbaks, ser att du är rejält aktiv ikväll, antar att du har dunder-pulver i näsan

En annan sak som jag undrar är, hur kommer det sig egentligen att Goth town bildades? Tråden är för rörig, orkar inte leta efter svaret ifall det nu skulle finnas.
Citera
2009-02-07, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Detta skriver jag under på, Cissi du som är 1%:are borde väl veta vad som sker, berätta för oss okunniga. För övrigt så är det kul att du är tillbaks, ser att du är rejält aktiv ikväll, antar att du har dunder-pulver i näsan

En annan sak som jag undrar är, hur kommer det sig egentligen att Goth town bildades? Tråden är för rörig, orkar inte leta efter svaret ifall det nu skulle finnas.

Jag vet varför GT bildades, hur många det var som startade det, och vad de heter

Men iom att du är så otrevlig så kan du glömma att jag svarar
Citera
2009-02-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag vet varför GT bildades, hur många det var som startade det, och vad de heter

cissi is back var nu snäll pojke o berätta om sthlm
Citera
2009-02-07, 22:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren

Otrevlig? Har väl inte varit otrevlig någonstans i mitt föregående inlägg.
Frågan om GT var inte ställd till dig, utan vem som helst får svara, jag har helt ärligt inte förväntat mig att du ska svara eller kunna svaret på min fråga.

Kan någon annan vara vänlig och reda ut det här med GT för mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in