Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-29, 16:35
Medlem
Han blev tydligen inte träffad utan fick enbart splitter på sig..
Citera
2009-01-29, 17:27
Medlem
redaxegoldzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
HA var inte själv ett dugg bättre i kriget mot Bullshit på 80-talet.
1 ifrån HA blev dödad och 8 eller 9 blev dödade i bullshit
Citera
2009-01-29, 17:37
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
Om jag inte minns helt fel så blev Bullshit senare Bandidos så jag förstår inte varför du ser så glad ut ...
Citera
2009-01-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Han blev tydligen inte träffad utan fick enbart splitter på sig..

stämmer bra http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/121697-livvakten-utskriven-fran-sjukhuset
Citera
2009-01-29, 17:46
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Verkar som att blattarna kör över HA i Danmark. Känns som att HA åker på stryk hela tiden utan att ge tillbaks, det hade jag tamefan inte trott. De röd-vita gubbarna har suttit på kungatronen länge utan att någon vågat göra någonting och skapat en illusion om att de är oövervinnerliga.

Jag gillar inte vare sig kriminella gubbar i skinnväst eller kriminella kulturberikare från diverse råtthål runt om i världen, men ifall jag måste välja så skulle jag helst se att HA satte dessa babianer på plats.
Citera
2009-01-29, 17:46
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Om jag inte minns helt fel så blev Bullshit senare Bandidos så jag förstår inte varför du ser så glad ut ...
Nej, det var Morticians som blev BMC. Bullshit lade ned.
Citera
2009-01-29, 17:49
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Ok, tack för att du rättade mig.
Citera
2009-01-29, 17:58
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Verkar som att blattarna kör över HA i Danmark. Känns som att HA åker på stryk hela tiden utan att ge tillbaks, det hade jag tamefan inte trott. De röd-vita gubbarna har suttit på kungatronen länge utan att någon vågat göra någonting och skapat en illusion om att de är oövervinnerliga.

Jag gillar inte vare sig kriminella gubbar i skinnväst eller kriminella kulturberikare från diverse råtthål runt om i världen, men ifall jag måste välja så skulle jag helst se att HA satte dessa babianer på plats.

HA har säkerligen svårare att rekrytera baserat på sina regler för intag (i HA) och säkerligen vissa kriterier även i support crews..

Invandrar gängen däremot, har nog inga överdrivna "prospect tider" etc, det finns nya fotsoldater hela tiden...

Så frågan är ju om det är "orken" som tryter hos HA?
Ungefär som Tyskar och Ryssar under WW2...Jobbigt att kämpa mot några, när frontledet faller, kommer nästa våg folk...
Citera
2009-01-29, 18:08
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
Det var inte det jag syftade på; men att nån skrev att det var "fegt" att han blev skjuten i ryggen.
Det är väl inte speciellt modigt heller när en HA-kille (jönke) ligger och lurpassar och skjuter en person som lämnar sin bostad med fru och barn, eller när Hövding skjöts i ryggen på Christiania av en maskerad HA (Ludvig)?
Bullshit hade all min respekt, David mot Goliath, de tog inget skit från HA och betalade det ultimata priset.
Senast redigerad av My name is Earl 2009-01-29 kl. 18:11.
Citera
2009-01-29, 18:10
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
LITE fel, Morticians bytte namn till Undertakers först.
(jag var bara tvungen)
Citera
2009-01-29, 18:19
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
HA har säkerligen svårare att rekrytera baserat på sina regler för intag (i HA) och säkerligen vissa kriterier även i support crews..

Invandrar gängen däremot, har nog inga överdrivna "prospect tider" etc, det finns nya fotsoldater hela tiden...

Så frågan är ju om det är "orken" som tryter hos HA?
Ungefär som Tyskar och Ryssar under WW2...Jobbigt att kämpa mot några, när frontledet faller, kommer nästa våg folk...
Jo invandrargängen är säkert fler, men den fasad som HA har haft utåt så skulle man trott att det vid det här laget skulle legat 10 Mohammeds under jord. Istället så blir HA skjutna, bombade och knivhuggna utan någon större hämnd.
Citera
2009-01-29, 18:46
Medlem
En teori....

...är att det kanske är OMC som beväpnat sig och känner att nu är det dags att visa var skåpet ska stå. HA verkar ju ha fullt upp med kamelryttarna där på andra sidan vattnet så de är nog de första man misstänker för skottlossningen. I själva verket sitter Charlie hemma på kammaren och fnissar ondskefullt.
Kanske låter fantasin vandra iväg lite för långt ibland
Vet någon nått annat så rätta mig gärna innan fantasin skenar iväg totalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in