2009-08-22, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Är det skönt att boosta egot på fb?

Sen när slutade man var artig?
Citera
2009-08-22, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoaB
Sen när slutade man var artig?

Det är ju uppenbart att du är här för att bygga självförtroendet.
Citera
2009-08-22, 02:26
Medlem
likeithards avatar
Dom är sjuka i huvudet. Helt uppslukade i sina jävla hästar och totalt beroende av att få sina feta rövar och fittor dunkade av hästryggar. Perverst och knäppt.
Citera
2009-08-22, 02:32
Bannlyst
Citat:
Tack förresten antar jag är på sin plats!

Nu ska jag lära unga damen lite etikett. Man säger inte tack när man får en komplimang. Det svaret signalerar att man på något sätt trugar efter komplimanger (fattar nån? dålig på att förklara). Bättre att säga "kul att du tycker det".

Det värsta är ändå när nån tackar efter att man bara kommit med ett påstående helt utan värdering om det är fint eller fult. Fick det svaret nyligen av en kompis som jag inte sett på hela sommaren, och som hade blivit väldigt brun, då jag bara sa "vad brun du är".
Citera
2009-08-22, 02:32
Medlem
Citat:
Det är ju uppenbart att du är här för att bygga självförtroendet.

Ack så fel du har. Men det gör mig inget om du tror det. Jag behöver inte heller försvara min närvaro här.
Citera
2009-08-22, 02:38
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraxar
Nu ska jag lära unga damen lite etikett. Man säger inte tack när man får en komplimang. Det svaret signalerar att man på något sätt trugar efter komplimanger (fattar nån? dålig på att förklara). Bättre att säga "kul att du tycker det".

Det värsta är ändå när nån tackar efter att man bara kommit med ett påstående helt utan värdering om det är fint eller fult. Fick det svaret nyligen av en kompis som jag inte sett på hela sommaren, och som hade blivit väldigt brun, då jag bara sa "vad brun du är".

Jo, det gör man.
Citera
2009-08-22, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SheriffeN^^
Jo, det gör man.

De flesta gör ju uppenbarligen det, men tänk efter vilket svar som är mest ödmjukt och minst arrogant.
Citera
2009-08-22, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraxar

Då får jag helt enkelt ge fel signaler för anser att man är oförskämd om man inte tackar för sig. Snarare tycker jag att ditt "kul att du tycker det" fiskar efter en fortsättning. Men det är såklart en smaksak beroende på tillfälle.
Citera
2009-08-22, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ack så fel du har. Men det gör mig inget om du tror det. Jag behöver inte heller försvara min närvaro här.

Nej varför skulle du...kommer nog fler bilder på dig snart..
Citera
2009-08-22, 03:08
Medlem
DoktorKubiks avatar
Citat:
Intresseklubben ifrågasätter ditt intresse av ämnet.

Huruvida damen i fråga är ute efter uppmärksamhet eller icke är väl ändå föga intressant, och tämligen irrelevant i sammanhanget? Var och en för sig själv, så att säga.

OnT: Jag tror att det du nämner har mer att göra med arketypiska personlighetsdrag snarare än en intressemässig särart. Det är en ytterst mänsklig tendens att fixera sig på ett intresse och detta beror på personlighetstypen, ej på intresset i sig. Tror inte att det är särskilt vanligt att ett intresse har besatthet som ett intrinsikalt attribut, det känns mer troligt att det är så enkelt som adherens till en viss typ av reaktionär och emotionell tendens. Något som för övrigt är än mer vanligt bland de icke-neurotypiska grupperna (såsom inom högfungerande autism och dylikt).

Jag har en vän som är en fanatisk gitarrist - därför tenderar han också att tala mycket om sina gitarrer och adherenta ämnen. Detsamma gäller för de vänner jag har som är datanördar, sportfånar, plugghästar och samlare.

Sen att de tjejer du nämner lät sina hobbys ta precedens kan nog enkelt deriveras ur faktumet att deras hobby involverar en levande varelse till vilken de känner ett känslomässigt band, vilket gör det till en hobby som är annorlunda jämfört med bilar, sporter eller musik.
Citera
2009-08-22, 03:13
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Såvida det inte är bilder på hästtjejer och hästar så förstår jag inte var du tagit sidospåret med "attentionwhores". Finns säkert trådar för det med men låt denna vara nu om hästtjejers liv och leverne tack.
Citera
2009-08-22, 09:00
Medlem
Xindaks avatar
Jag har visserligen inte haft nöjet att dejta en hästtjej men jag tror jag skulle gilla det. Det faktum att de har ett intresse som upptar en hel del av deras tid gör ju att jag skulle få mycket ledig tid att ägna åt mina egna intressen. Att ha en kvinna som efter jobbet inte har något att pyssla med skulle med stor säkerhet gå mig på nerverna. Givetvis får det ju finnas gränser på hur mycket hästen skall diskuteras, lika mycket som jag själv får tänka på hur mycket man pratar om sina egna intressen.

Riktigt snygga kroppar brukar de ha med. Då pratar jag om de som rider varje dag mer eller mindre och inte de som "lånar" en häst en gång i veckan och är ute någon timme eller så.

Sen är det ju som tagits upp tidigare, den där hästen är en levande varelse, den kräver mat, vatten och omsorg varje dag. Min bil kan stå några dagar utan att ta skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in