2009-08-27, 12:05
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yollo
Det är mer intressant att veta vad Mikael Persbant har till lunch ikväll.

Öh, hur tänkte du där?
Citera
2010-03-18, 11:05
Medlem
Hästtjejer och relationer!!!!????

Hejsan!

Jag har en fördom om att hästar tar väldigt mycket tid, ovanligt mycket tid.

Hur fungerar det egentligen att ha kärleksrelationer som hästtjej? Några som jag har pratat med har sagt att pojkvännen får mindre tid och en del har även sagt att många relationer avslutats just på grund av detta.

Kom gärna med egna erfarenheter!
Citera
2010-03-18, 11:09
Medlem
cyber3000s avatar
Har en hästtjej på G nu, går bra tycker jag. Visst så tar de mycket tid med hästar men se bara till att hon fixat med dom innan ni träffas! Om du gillar en tjej, så är nog hästarna inget problem.
Citera
2010-03-18, 11:09
Medlem
hanumans avatar
Var tillsammans i flera år med en hästtjej och såg det som en ren och skär fördel att hon hade ett intresse som hon brann för och som tog en del tid. Det vanliga på den tiden var ju att jag kände mig kvävd av tjejerna jag var tillsammans med.
Citera
2010-03-18, 11:10
Medlem
Fairytudes avatar
Har flickan egen häst så kommer hon att vara i stallet flera timmar varje dag. Och hon kommer inte att sluta med det för att hon blir kär i dig.

Gilla läget, följ med, eller skaffa dig en egen hobby att sysselsätta dig med undertiden.
Eller ge fan i hästtjejjer.
Citera
2010-03-18, 11:11
Medlem
cyber3000s avatar
OT: hanuman, säker på att det inte var Pissoaren som kvävde dig?
Citera
2010-03-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyber3000
Har en hästtjej på G nu, går bra tycker jag. Visst så tar de mycket tid med hästar men se bara till att hon fixat med dom innan ni träffas! Om du gillar en tjej, så är nog hästarna inget problem.

Jag är tjej och undrar på grund av att mitt ex blivit tillsammans med en hästtjej. Han tycker att det känns lite dumt att inte ses så ofta med hoppas på att det ska bli bättre. Jag hoppas på att det inte ska bli det för jag vill ha honom tillbaka.

Hon har sagt till någon annan att de liksom ses på lovet och så.
Citera
2010-03-18, 11:13
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Att det tar tid är EN faktor. Att saker och ting luktar stall hela tiden är en annan. Sen finns också sannolikheten att någon som är benägen att lägga all denna tid och kärlek på ett djur, saknar andra personlighetsdrag man kanske söker, med i bilden.

Allt annat lika skulle jag helst undvika en hästtjej.
Citera
2010-03-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairytude
Har flickan egen häst så kommer hon att vara i stallet flera timmar varje dag. Och hon kommer inte att sluta med det för att hon blir kär i dig.

Gilla läget, följ med, eller skaffa dig en egen hobby att sysselsätta dig med undertiden.
Eller ge fan i hästtjejjer.

Hon har t.o.m två egna! Hon är bara 17 år så hon bor visserligen hemma. Hon bor dock en timme utanför stan dessutom och varken hon eller mitt ex om är 21 har körkort.
Citera
2010-03-18, 11:14
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurifax1
Jag är tjej och undrar på grund av att mitt ex blivit tillsammans med en hästtjej. Han tycker att det känns lite dumt att inte ses så ofta med hoppas på att det ska bli bättre. Jag hoppas på att det inte ska bli det för jag vill ha honom tillbaka.

Hon har sagt till någon annan att de liksom ses på lovet och så.

Måste ju finnas en anledning till att ni inte är ihop längre? Sluta stalka honom... :P
Citera
2010-03-18, 11:17
Medlem
cyber3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Måste ju finnas en anledning till att ni inte är ihop längre? Sluta stalka honom... :P

+1
Skyll dig själv att du släppte honom! Sluta stalka honom, säg som det är och se vad han vill.
Citera
2010-03-18, 11:22
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Det fungerar väl som för alla andra ... så länge du har alla hästar i hagen så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in