Som hästtjejj har jag iallafall inte svårt att få tag i grabbar.
Många killar verkar tycka det är negativt med ansvar, att hästen måste ha mat etc, skulle det klagas lika mycket om det var en saluki eller annan hundras i lägenheten som måste gå ut? hundar behöver också rastas tex. annars bajsar de inne
En riktig hästtjej som i ur och skur sköter hästarna, med ansvar, och planeringsteknik är ju guld värd, oftast väldigt ekonomiska, och blir bra mammor!
Många hästtjejjer är överviktiga, precis som resten av befolkningen. Hur många av de som ALDRIG motionerar är feta? antagligen fler.
Som hästtjej blir man ofta ganska stark, och killar är rädd för starka tjejjer. och ridbyxlår, visst, jag är ganska muskulös på benen, varför skulle det vara osexigt med muskler?
Alla fotbollstjejjer då? de om några borde ha grova benmuskler.
Killar klagar ofta på tjejjers kroppar utan att kolla på sin egna äckligt feta gubbmage, mjälliga hår och grovporiga hud.
Och att vi bara pratar hästar, det beror väl på vilken nivå killen börjar prata med, visst pratar jag nog ganska mycket ibland, skulle lika gärna vara om olika designerkläder, bara för att hålla tystnaden iväg.
Många av oss har andra sporter på fritiden. så enkelspårigt behöver man inte vara.