2022-01-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Att ha häst är dyrt, så hästtjejer söker sig till män med pengar, så hon får sina hästar, stall, foder, hästtransport m.m.

Hästtjejer tillbringar mycket tid i stallet, så mannen får styra med markservicen. Alltså mycket krävande tjejer utan att du får någonting tillbaka.
Nja de hästtjejer jag haft sex med har oftast haft väldigt bra knipmuskler och varit kompetenta att rida mer än hästar så något får man tillbaka ibland 😃
Citera
2022-01-08, 14:56
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Men den sociala kompetensen du besitter finns alltså av någon anledning inte hos hästtjejer? Eller är det bara mina tre som varit så? Fyra kom jag på nu faktiskt.

Konstigt att du, trots att du finner hästtjejer så skruvade, ändå forrsätter träffar hästtjejer om och om igen.

Att döma av första inlägget i tråden så verkar det ju som ansvarstagande kvinnor som prioriterar och tar hand om sina djur. Det tycker jag låter som något positivt.
Citera
2022-01-08, 15:04
Medlem
TS beskrivning påminner om en gammal arbetskamrat. Varenda konversation som hon hade handlade om hennes förbannade hästar. Hon pratade i princip ALDRIG om sin man, aldrig vilket normala tjejer brukar göra. Extremt udda människor.
Citera
2022-01-08, 16:20
Medlem
Sen klagar folk på att kvinnor inte har några intressen eller hobbies.

Det kan väl jämföras med män som bara meckar i garaget och pratar om bilar och andra motordrivna fordon.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2022-01-08 kl. 16:22.
Citera
2022-01-08, 16:50
Medlem
sfrges avatar
Dom är väl nördar. Precis som det finns killar som bara har dataspel i skallen så finns det väl tjejer som bara har hästar i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in