Citat:
Ja man visste för 20 år sedan att göta älvbron skulle byggas om, kan du tillämpa ditt exempel här också?
på -80 talet så inser man att GBG C kommer att få framtida kapacitetsproblem. Du menar att man skall börja bygga på -80 talet istället för att bygga för att möta kapacitetsproblemen som kommer?
Citat:
Lilla vännen du får faktiskt ta och titta på helheten istället för att hitta på 2 filer varav den ena är bussfil och den andra är igenkorkad med bilar.
Luften i stan har faktiskt blivit bättre. Skulle du kunna gissa vad det är en konsekvens av?
Citat:
Det är sossarna som har styrt Göteborg i +20år. De har under denna tid bara förstört vår stad och det är dem som har de yttersta ansvaret att trots sitt kommunansvar fullständigt skitit i att ifrågasätta dessa konsulter som du tycker bär de yttersta ansvaret.
Muteborg fortsätter för att Sossarna skall få igenom sina dumma ideer. Jag och många andra väljare är jävligt trötta på det.
Muteborg fortsätter för att Sossarna skall få igenom sina dumma ideer. Jag och många andra väljare är jävligt trötta på det.
Vad jobbar du själv med? Varför inte börja i samma bransch och överglänsa alla med sina magistersexamina. Nu medan du fortfarande vet allt.
Citat:
Så nu bestämmer du vad jag tycker med?
Intressant....
Jag är för trängselskatt om det används till något bra. Precis som att jag har inget problem att betala mer i skatt om det används till något bra. Det gör det t.ex. inte i Sossarnas politik och därför är jag emot den.
Du verkar vara en av den korkade sossen Johan Nyhus odemokratiska nissar. Ta på dig din foliehatt och gå och lägg dig!
Intressant....
Jag är för trängselskatt om det används till något bra. Precis som att jag har inget problem att betala mer i skatt om det används till något bra. Det gör det t.ex. inte i Sossarnas politik och därför är jag emot den.Du verkar vara en av den korkade sossen Johan Nyhus odemokratiska nissar. Ta på dig din foliehatt och gå och lägg dig!
Problemet är att du förmodligen aldrig kommer att tycka att användandet är till något bra. Som jag skriv några poster tidigare. I en fullsatt bilkö mellan AstraZenica och Tingstadstunneln så står det ca 5000 bilar. En resa som normalt tar 7 min men som nu istället tar 1h+. Tycker inte du att det är något bra att bygga ut järnvägen så att dessa personer kan rymmas in i 3 tåg? Eller ser du fram emot att sitta längre och längre och längre i denna kö eftersom antalet människor ökar konstant i göteborg.