Citat:
Ursprungligen postat av
Kalasbyxmannen
Kankse pga att man ofta har ca 2 matcher i veckan.... Så en är på bortais dvs trunk hem och till match. Sedan tror jag inte att du vet hur stor en trunk med 2-3 medföljande klubbor är. Den får inte plats på något ställe i bussen.
Jodå, vet hur stor en trunk är. Sen vete katten om det blir några hockeyspelare i Göteborgstrakten ändå.
Tro mig, när du har 80-100 mil enkel väg för en bortamatch så är det lite värre. Åker du alltid själv också? Det är betydligt billigare och enklare att vara 4-5 pers och dela på bilkörningen.
Extrakostnaderna med TS är ju för majoriteten försumbara, frågan är ju vilka tider du kör och vart när du lyckas få de summorna du får.
Citat:
Ursprungligen postat av
fejsetnr1
Om du nu är för skatten? vilket jag tolkat allt som. Varför ska jag som aldrig åker tåg spårvagn buss m,m betala för västlänken med min bil? Har ingen nytta av den, Då kan ju dom som har det betala med. Nej gör om gör rätt ta bort skiten. Och om det nu måste betalas se till så att alla hjälps åt.
Sen drabbas man så fruktansvärt olika beroende var i Göteborg man bor. Så jävla dumt så det finns inte,,, Och ja jag är emot trängselskatt. Och det ska jag visa när jag ska rösta.

Varför ska jag som inte nyttjar sjukvården/äldreomsorgen, eller för den sakens skull Partihallsförbindelsen betala för detta? Dags för betalvägar på riktigt