2012-12-24, 05:18
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
kan man kränga 100 pack där tror ni? xanor tänkte jag på..
Citera
2012-12-24, 05:29
Medlem
Docklands avatar
Själv sitter jag på en helvetes massa diazepam 15mg. Har plockat ut 100/mån i snart ett år utan att använda skräpet.
Citera
2012-12-25, 16:45
Medlem
Silverstakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Själv sitter jag på en helvetes massa diazepam 15mg. Har plockat ut 100/mån i snart ett år utan att använda skräpet.

Vart plockade du ut dem? 15mg? Snacka lite skit?
Citera
2012-12-25, 16:57
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Undrar även jag vart du "plockat ut" dessa? Kan ju omöjligen vara på nåt svenskt apotek iaf.
Citera
2012-12-25, 18:06
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstake
Vart plockade du ut dem? 15mg? Snacka lite skit?

Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Undrar även jag vart du "plockat ut" dessa? Kan ju omöjligen vara på nåt svenskt apotek iaf.

Jag har sett 25 mg diazepam och många berömde dess styrka och så vidare. Det är alltid underground-tillverkat eller utländska preparat, ofta från Pakistan, Thailand och liknande.
Citera
2012-12-25, 18:15
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
kan man kränga 100 pack där tror ni? xanor tänkte jag på..

Kanske försöka dig på att sälja på något lämpligare ställe? Förmodligen haglar det PM till dig om folk som vill köpa.

Folk som handlar på plattan är väl inte direkt kända för att ha mycket pengar. Så om du ska sälja det där, räkna med skambud!
Citera
2012-12-26, 12:18
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
15 mg, det är inte Oxazepam (Sobril, Oxascand) då, för dessa finns i 15 mg, eller menar du att du har ett recept på 10 mg och ett på 5 mg diazepam?

Varför i helvete plockade du ut 100/mån om du ändå inte ska använda det?
Citera
2012-12-26, 21:10
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HondO
haha, ser du inte skillnad på dem? otroligt
j-a skitdrog
Det var första gången någonsin jag såg den här utan märkning, så hur skulle jag kunnat veta?
Citera
2013-02-27, 02:14
Medlem
Krehs avatar
Ngn som varit på plattan på senaste tiden? Inte varit där på någon månad och senast jag var där så var det bara snutar där... och när jag går förbi ibland och kollar så står det mest negrer som försöker blåsa en eller ev sälja hasch till en. ingen sub alls. Vad beror detta på?! Varför är all sub slut?
Citera
2013-02-27, 03:40
Medlem
pumathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Ngn som varit på plattan på senaste tiden? Inte varit där på någon månad och senast jag var där så var det bara snutar där... och när jag går förbi ibland och kollar så står det mest negrer som försöker blåsa en eller ev sälja hasch till en. ingen sub alls. Vad beror detta på?! Varför är all sub slut?

För att det finns en plattan gruppen som är poliser som brukar mest ta fast folk som säljer sub m.m på plattan.
Citera
2013-02-27, 10:12
Bannlyst
Citat:

Det är ju bara bra. Det är en skitdrog. Äntligen gör snutarna sitt jobb. Lägg in dig på avgiftning. I annat fall så behöver du inte den...
Citera
2013-02-27, 12:25
Medlem
Citat:
Varför är all sub slut?

De finns kvar lite på apoteken runt om i Sverige men är i realitet på väg att försvinna helt pga att Subutex inte längre omfattas av högkostnadsskyddet. Detta gäller från o med 23jan i år.
Orsaken har med licens och patent och göra och är med andra ord en kostnadsfråga.
Dessa ersätter:

Buprenorfin Actavis
Buprenorphine Orifarm
Buprenorphine Sandoz
Buprenotex Nycomed

och Suboxone finns fortfarande kvar.

p.s orifarm´s tvåor och åttor har lika stora askar....lätt att bli blåst om man inte läser texten på blistret/emballaget D.s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in