2013-02-27, 13:06
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Jag har sett 25 mg diazepam och många berömde dess styrka och så vidare. Det är alltid underground-tillverkat eller utländska preparat, ofta från Pakistan, Thailand och liknande.

Jag har för mig att Kern Pharma tillverkar 25mg diazepam,detta är dock inget som saluförs i sverige.
Citera
2013-04-09, 15:53
Medlem
Bara en massa snutar på plattan nu och de jag brukade köpa av har slutat sälja. VAR får jag tag på bupenorfin nu? ((
Citera
2013-04-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexeatworld
Bara en massa snutar på plattan nu och de jag brukade köpa av har slutat sälja. VAR får jag tag på bupenorfin nu? ((

Har du kollat in silkroad? Där finns en del inrikes iaf.
Citera
2013-04-12, 14:24
Bannlyst
Hur ser det ut med metadon och horse nu? Och priserna?
Citera
2013-04-14, 15:57
Bannlyst
Tar gärna i mot PM om hur det ser ut i opiat väg, och vilka tider dom står nu osv...

tack
Citera
2013-04-15, 16:33
Medlem
Tjacktorsks avatar
Denna tid på året är knas, sjukt med snutar och civilare.
Fan räcker att man går vid Hötorget samt gallerian så blir man leggad även fast man inte har ärenden där

Till sommaren lugnar det sig ett tag framåt men så är det iofs i hela Stockholm typ bl.a opration gåsen
Citera
2013-04-15, 19:52
Medlem
NerUpps avatar
Går de ens att få tag på sub på plattan längre? läste precis det här:
Citat:
Subutex dras in från marknaden i Sverige
Den största leverantören i Sverige, läkmedelsföretaget Reckitt Benckise, har i november 2012 på grund av att missbruksproblemen beslutat att upphöra med försäljningen av Subutex i Sverige. Subutex hade fram till dess en marknadsandel på 60% för buprnofin. [3][1] I Sverige obduceras årligen ett antal tusen personer för att fastställa dödsorsaken. Enligt dessa undersökningar ökande antalet personer med Buprenorfin i kroppen när dödsfallet inträffade från 1 person år 2002 till 66 st år 2011.[4]

det lär väll vara ganska mycket svårare att få tag på det nu eller? är inte från sthlm så har inte koll på läget men jag hittar då fan ingen sub i min stad därför jag frågar här

källan från citatet är http://sv.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin
Citera
2013-04-15, 20:45
Medlem
PennyBridges avatar
Var ett par år sen jag va handlade på plattan men då köpte man en cabbe för 500. Läste på typ AF eller expressen att priserna hade sjunkit lavinartat på plattan. Stämmer det överhuvudtaget? Med tanke på att en cabbe kostat 500 på plattan vad jag förståt sen 60-70 talet??
Citera
2013-04-15, 23:00
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
Var ett par år sen jag va handlade på plattan men då köpte man en cabbe för 500. Läste på typ AF eller expressen att priserna hade sjunkit lavinartat på plattan. Stämmer det överhuvudtaget? Med tanke på att en cabbe kostat 500 på plattan vad jag förståt sen 60-70 talet??
Jag har inte sett till cbbare på typ 10år,det är bara bollar som gäller nu för tiden.
Och du vet inte hur mycket du får i en boll,det kan vara 0,1-0,4(om du har tur).
Citera
2013-04-15, 23:04
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp
Går de ens att få tag på sub på plattan längre? läste precis det här:

det lär väll vara ganska mycket svårare att få tag på det nu eller? är inte från sthlm så har inte koll på läget men jag hittar då fan ingen sub i min stad därför jag frågar här

källan från citatet är http://sv.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin

Subuxone eller vad det heter finns ju kvar.

Har ingen aning om vad som säljs på plattan. Jag brukar inte röra mig däromkring.
Citera
2013-04-16, 00:08
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag har inte sett till cbbare på typ 10år,det är bara bollar som gäller nu för tiden.
Och du vet inte hur mycket du får i en boll,det kan vara 0,1-0,4(om du har tur).
Ja det va boll då också men använder ordet/termen cabbe för vikten 0,2:P men det kan bero på geografiskt ursprung? Haha låter som nån jävla proffessor. Men har du varit och handlat nyligen? Vad pröjsar du för en 02-03 boll?
Citera
2013-04-16, 08:23
Medlem
Krickerts avatar
Nej jag har varit ren i ett par år nu,men när jag handlade på gatan senast så kostade en boll 400 spänn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in