Citat:
Ursprungligen postat av
Badassmfoka
Nästa gång jag är i Stockholm ska jag fan dra till denna beryktade plattan och checka läget bara för upplevelsen av gatuförsäljning av droger i det svenska samhället!
Kan man få tag på allt där och vad skulle hända om någon drar dit o frågar efter för stora mängder som en tok liksom? Berätta tycker det är intressant detta.
Du kan inte få tag på allt där men det flesta finns det troligtvis tillgång till, kanske inte hela tiden men skulle du gå dit flera gånger så finns det hyfsat bra utbud av diverse substanser.
Du kan säkert få tag i större mängder narkotika men då tror jag nog att ni kommer att få styra upp nått plan för senare bestämt affärsmöte, tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
se12b7
Ha aldrig fatta att gå runt som en tattare och få ögon kontackt med somlier/negrer..
För att få i sig lite
sub/
H eller nå annat
skit,fixa en hederlig post kran eller liknande.
För som ni håller på håller fan inte i längden,så mitt råd sluta knarka.....

Det behövs inte få någon ögonkontakt för att få tag på en "
kran", det räcker med att stå där så kommer det eventuellt någon fram för att prata.
Har man inte en
postkran eller dylikt så finns det möjlighet till det genom att först få kontakt med någon från "
Plattan", troligtvis slipper man då tom. att handla via en postkran och ist. få tillgång till en äkta "
kran" som man slipper beställa av och kan träffa personligen så fort man är i behov av narkotika.