2014-01-01, 02:21
Medlem
El-Ministros avatar
Pissade på plattan tidigare idag. Kändes bra.
Citera
2014-01-01, 17:33
Medlem
telepatis avatar
Hur ser det ut nu i dagarna efter nyår?

OT: Är beroendekliniken vid R******D öppet i dessa dagar?
Citera
2014-01-01, 21:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Hur ser det ut nu i dagarna efter nyår?

OT: Är beroendekliniken vid R******D öppet i dessa dagar?

Det är väl en vanlig arbetsdag imorgon?
Borde vara som vanligt, tror jag.

Googla upp beroende kliniken om du undrar.
Citera
2014-01-01, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morbidru
jag bor inte i stockholm och har ingen erfarenhet av plattan.

Så kan någon förklara:

1. Om jag är ute efter heroin, vilka är det som säljer, hur hittar man dem?(vill inte bli blåst)
2. Hur mycket innehåller en boll och vad ska jag betala för den? (vill inte bli blåst)

Tacksam för seriöst svar från någon med egen erfarenhet, är inte intresserad utav andrahandsinformation.

Tja!
Jag bor inte heller i Stockholm men min "kran" köper in sitt Heroin från "Plattan" i Stockholm.
Skulle du dra till "Plattan" så ställer du dig bara vid en av pelarna under taket och väntar en stund tills någon kommer fram och börjar prata med dig. Dom lär nog börja med att fråga läget och om du är intresserad av "Zattla" eller "Zutt" (Hasch/Marijuana) om du inte tydligt ser ut som en heroinist men isf. säger du bara att du är ute efter just Heroin.

Om du inte blir blåst vilket inte är vanligt när det gäller Heroin så får du runt en 500mg kabbe för 500kr.

Lycka till!
Citera
2014-01-03, 03:56
Medlem
Badassmfokas avatar
Nästa gång jag är i Stockholm ska jag fan dra till denna beryktade plattan och checka läget bara för upplevelsen av gatuförsäljning av droger i det svenska samhället!

Kan man få tag på allt där och vad skulle hända om någon drar dit o frågar efter för stora mängder som en tok liksom? Berätta tycker det är intressant detta.
Citera
2014-01-03, 07:50
Medlem
se12b7s avatar
Ha aldrig fatta att gå runt som en tattare och få ögon kontackt med somlier/negrer..
För att få i sig lite sub/H eller nå annat skit,fixa en hederlig post kran eller liknande.

För som ni håller på håller fan inte i längden,så mitt råd sluta knarka.....
Citera
2014-01-03, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Nästa gång jag är i Stockholm ska jag fan dra till denna beryktade plattan och checka läget bara för upplevelsen av gatuförsäljning av droger i det svenska samhället!

Kan man få tag på allt där och vad skulle hända om någon drar dit o frågar efter för stora mängder som en tok liksom? Berätta tycker det är intressant detta.

Du kan inte få tag på allt där men det flesta finns det troligtvis tillgång till, kanske inte hela tiden men skulle du gå dit flera gånger så finns det hyfsat bra utbud av diverse substanser.

Du kan säkert få tag i större mängder narkotika men då tror jag nog att ni kommer att få styra upp nått plan för senare bestämt affärsmöte, tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av se12b7
Ha aldrig fatta att gå runt som en tattare och få ögon kontackt med somlier/negrer..
För att få i sig lite sub/H eller nå annat skit,fixa en hederlig post kran eller liknande.

För som ni håller på håller fan inte i längden,så mitt råd sluta knarka.....

Det behövs inte få någon ögonkontakt för att få tag på en "kran", det räcker med att stå där så kommer det eventuellt någon fram för att prata.

Har man inte en postkran eller dylikt så finns det möjlighet till det genom att först få kontakt med någon från "Plattan", troligtvis slipper man då tom. att handla via en postkran och ist. få tillgång till en äkta "kran" som man slipper beställa av och kan träffa personligen så fort man är i behov av narkotika.
Citera
2014-01-23, 01:00
Medlem
Hur ser det ut just nu på plattan för Sub? Står som fortfarande utomhus i den här kylan eller har dom bytt ställe?
Citera
2014-01-23, 09:27
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Hur ser det ut just nu på plattan för Sub? Står som fortfarande utomhus i den här kylan eller har dom bytt ställe?

Säljarna finns där året runt.
Citera
2014-01-24, 00:03
Medlem
Hur är det med ritalin? går det att få tag på vid plattan?
Citera
2014-01-24, 00:58
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrydt12
Hur är det med ritalin? går det att få tag på vid plattan?

Nej, försök inte ens. Säljarna kommer säga att det finns och ifall du ifrågasätter varför deras "Ritalin" inte ser ut som dom brukar se ut kommer du få höra allt möjligt skit, som att det är utländskt preparat eller liknande. Heroin, Subutex, kokain och benz är det du hittar på plattan...
Citera
2014-01-24, 07:05
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Nej, försök inte ens. Säljarna kommer säga att det finns och ifall du ifrågasätter varför deras "Ritalin" inte ser ut som dom brukar se ut kommer du få höra allt möjligt skit, som att det är utländskt preparat eller liknande. Heroin, Subutex, kokain och benz är det du hittar på plattan...

Köp inte dessa preparat på på plattan,då blir du blåst.(sök dig till förorterna istället)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in