2012-09-04, 15:52
Medlem
Oskarss avatar
Kan springa förbi idag. Jobbar ett par minuter från plattan och ska se om jag lyckas hitta något idag. Är rädd för att kontorsklädseln kan locka till blåsningar dock, men jag ska fan i mig hem med en sub, även om det kostar mig någon hundring extra. Återkommer med uppdatering!
Citera
2012-09-05, 00:02
Medlem
Oskarss avatar
Haha, idag klippte jag min plattanoskuld! Denna smatt legendariska yta som maste vara mer beryktad an Lady Gagas potentiella kuk.

Promenerade dit efter jobbet i kostym och skinnskor, angrade mig ett par ganger pa vagen men gick slutligen in pa BK och bestallde en kaffe. En halv cigarett senare kom en kille fram och fragade vad jag ville ha. Jag kopte en subuxone for 200 kr pa nolltid, behovdes bara lite ogonkontaktk med risiga snubbar.

Sa nu har jag provat bade plattan och sub for forsta gangen!
Citera
2012-09-05, 10:37
Medlem
Agzzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Haha, idag klippte jag min plattanoskuld! Denna smatt legendariska yta som maste vara mer beryktad an Lady Gagas potentiella kuk.

Promenerade dit efter jobbet i kostym och skinnskor, angrade mig ett par ganger pa vagen men gick slutligen in pa BK och bestallde en kaffe. En halv cigarett senare kom en kille fram och fragade vad jag ville ha. Jag kopte en subuxone for 200 kr pa nolltid, behovdes bara lite ogonkontaktk med risiga snubbar.

Sa nu har jag provat bade plattan och sub for forsta gangen!

haha way 2 go!

första gången ja hooka där va ja 15 o ville ha brass. Så ja o 2 polare åker dit o ställer oss där o väntar på att ngn neger ska hoppa fram. När vi stod där ringde min tele så ja går upp en snabbis för o prata i tele. när ja kmr ner igen står de en rasta snubbe där o pratar me mina vänner. In på BK snabbt på toa o får en stav brass på kanske 2,5g för 600.. Men va gör man när man e färsking? :P haha
Citera
2012-10-18, 01:57
Medlem
johnthedickholmess avatar
var kan man hitta rökmorfin och mdma på plattan. Eller är det någon annan stans i city?
Citera
2012-11-07, 16:04
Medlem
Tag_Mans avatar
Länge sedan jag var på plattan, i jakt på metadon, vad tror ni man får pröjsa?
Citera
2012-11-08, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
var kan man hitta rökmorfin och mdma på plattan. Eller är det någon annan stans i city?

Vad är rökmorfin?
Citera
2012-11-12, 07:54
Medlem
Chris26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Vad är rökmorfin?

Undar detsamma? Antar han menar/avser rökheroin,men man vet ju aldrig?:-)

Mig veterligen finns det ingen s.k rökmorfin men rätta mig gärna ngn om jag har fel!
Citera
2012-11-12, 08:14
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes

Heroin kan du hitta och benzo, däremot väldigt svårt/fel ställe att fixa MDMA på.
Citera
2012-11-12, 08:14
Medlem
Izunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26
Undar detsamma? Antar han menar/avser rökheroin,men man vet ju aldrig?:-)

Mig veterligen finns det ingen s.k rökmorfin men rätta mig gärna ngn om jag har fel!

Rimligtvis morfinbas? Har väl inte funnits på länge såvitt jag vet.
Citera
2012-11-27, 06:25
Medlem
JonasBerghdals avatar
opium måste han ju menat. Finns det att köpa någonstans förövrigt?
Citera
2012-12-23, 21:59
Medlem
Krehs avatar
Någon som varit på plattan efter subutex nyligen? Var där idag och det enda som fanns var de där nya, konstiga omärkta grejerna, och jag var dum nog att bli blåst. Tänkte inte på det då, men förstod kort efter köpet att jag hade köpt 2 mg ist för 8... Var detta ett undantag eller är det fattigt på sub nowadays?
Citera
2012-12-24, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Någon som varit på plattan efter subutex nyligen? Var där idag och det enda som fanns var de där nya, konstiga omärkta grejerna, och jag var dum nog att bli blåst. Tänkte inte på det då, men förstod kort efter köpet att jag hade köpt 2 mg ist för 8... Var detta ett undantag eller är det fattigt på sub nowadays?

haha, ser du inte skillnad på dem? otroligt
j-a skitdrog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in