Kan springa förbi idag. Jobbar ett par minuter från plattan och ska se om jag lyckas hitta något idag. Är rädd för att kontorsklädseln kan locka till blåsningar dock, men jag ska fan i mig hem med en sub, även om det kostar mig någon hundring extra. Återkommer med uppdatering!
Haha, idag klippte jag min plattanoskuld! Denna smatt legendariska yta som maste vara mer beryktad an Lady Gagas potentiella kuk.
Promenerade dit efter jobbet i kostym och skinnskor, angrade mig ett par ganger pa vagen men gick slutligen in pa BK och bestallde en kaffe. En halv cigarett senare kom en kille fram och fragade vad jag ville ha. Jag kopte en subuxone for 200 kr pa nolltid, behovdes bara lite ogonkontaktk med risiga snubbar.
Sa nu har jag provat bade plattan och sub for forsta gangen!
Haha, idag klippte jag min plattanoskuld! Denna smatt legendariska yta som maste vara mer beryktad an Lady Gagas potentiella kuk.
Promenerade dit efter jobbet i kostym och skinnskor, angrade mig ett par ganger pa vagen men gick slutligen in pa BK och bestallde en kaffe. En halv cigarett senare kom en kille fram och fragade vad jag ville ha. Jag kopte en subuxone for 200 kr pa nolltid, behovdes bara lite ogonkontaktk med risiga snubbar.
Sa nu har jag provat bade plattan och sub for forsta gangen!
haha way 2 go!
första gången ja hooka där va ja 15 o ville ha brass. Så ja o 2 polare åker dit o ställer oss där o väntar på att ngn neger ska hoppa fram. När vi stod där ringde min tele så ja går upp en snabbis för o prata i tele. när ja kmr ner igen står de en rasta snubbe där o pratar me mina vänner. In på BK snabbt på toa o får en stav brass på kanske 2,5g för 600.. Men va gör man när man e färsking? :P haha
Någon som varit på plattan efter subutex nyligen? Var där idag och det enda som fanns var de där nya, konstiga omärkta grejerna, och jag var dum nog att bli blåst. Tänkte inte på det då, men förstod kort efter köpet att jag hade köpt 2 mg ist för 8... Var detta ett undantag eller är det fattigt på sub nowadays?
Någon som varit på plattan efter subutex nyligen? Var där idag och det enda som fanns var de där nya, konstiga omärkta grejerna, och jag var dum nog att bli blåst. Tänkte inte på det då, men förstod kort efter köpet att jag hade köpt 2 mg ist för 8... Var detta ett undantag eller är det fattigt på sub nowadays?
haha, ser du inte skillnad på dem? otroligt
j-a skitdrog