Citat:
Ursprungligen postat av DagFire
Någon som sitter på tips om var man ska leta för att hitta lite umgänge där cannabis är accepterat och brukas? Vill helst inte springa runt och fråga folk hit och dit så man får en stämpel på sig redan under nollningen.
Fritt fram att höra av sig om du är sugen på att dela en joppe eller ta en tur till Köpenhamn någon dag

Jag lovar dig att du inte behöver oroa dig. Har aldrig varit några större problem att lösa för mig de år jag bott i Lund. Kan ibland vara lite dålig tillgång på kranar i början av terminerna eftersom de flesta inte är i stan över somrarna. Är inte direkt svårt att hitta folk som röker då folk röker relativt öppet i Lund. Är överlag väldigt liberalt när det gäller CB. Skulle inte springa runt och fråga novischerna på nollningen bara, fråga faddrarna om de verkar softa!
Har en polare som ska vara fadder iår och sagt att han ska röka ner alla i hans faddergrupp innan nollningen är slut. Så har du tur kanske du hamnar där
Flyttar du in i korridor är sannolikheten rätt stor att någon röker kan jag lovat. Har rökt på rummet helt ogenerat i alla korridorer jag bott i utan att folk brytt sig, har dessutom rökt med rätt många av dina grannar. Har du otur med grannarna är ett tips är annars att ta med själv ner hit, bjuda på spliff under efterfest och dylikt. Inte svårt att sålla ut vilka som röker och man kan snacka med om skiten då. Blir folk upprörda har du haft riktig otur eller dåligt val av umgänge. Sen är det ju som sagt var bara 1 timmas resväg till chris, var bara försiktig med att ta över.