2009-08-18, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Ska du inte ta och skita i det där istället? Grabben är sjuk och modern kommer att bli ärrad för livet när sanningen går upp för henne.

Jag vet att det är honom du vill åt, men nu får ju hon lida också.

Ponera att hon inte får veta något nu, utan kanske senare, när han gör något värre. Är det inte bättre att försöka få henne att få upp ögonen inför sonens "problem" så fort som möjligt då?
Citera
2009-08-18, 00:09
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver1
Vad finns det för konkreta bevis mot mannen som skulle hålla i en rättegång?
Hans inlägg på nätet lär väl knappast hålla,och allt annat lär han väl har gjort sig av med nu! Inte DNA-testar dom väl djurplågare!

Inga alls. Därför får man hoppas att polisen får fram NÅN form av teknisk bevisning. FAST,som vi sett i ett annat uppmärksammat fall så KAN man dömas enbart på indicier.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapensköld
håller nu på att printa ut lite av det han skrivt samt brevet som figurerar här...som jag tänker lägga i hans brevlåda i hopp om att hans föräldrar läser det, eller hans mamma kanske det var som bor där .

Varför skulle hon tro att det är hennes son som skrivit det? Du slösar din tid på onödig skit!

Åk och fotografera hans hem istället!
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zooky
han har kopplats samman till 2 st konton, vilka det är tänker jag inte gå in på.

Regel 1.06

Ok, tack.
Då är jag uppdaterad på vad som har hänt.
Kontonamnen intresserar mig inte ändå, då jag redan känner det ena och har inget behov av att veta det andra.
Citera
2009-08-18, 00:10
Medlem
nittonhundratals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androyd
Ett tips är att lästa GT imorgon. Där kommer det inte vara någon GM som gråter. Det kan jag lova.

Precis. Har som sagt varit i kontakt med en GT-reporter. De håller på med något. Ska bli intressant att se vad de skriver. Reportern frågade iallafall om han fick citera mig.
Citera
2009-08-18, 00:10
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
Ponera att hon inte får veta något nu, utan kanske senare, när han gör något värre. Är det inte bättre att försöka få henne att få upp ögonen inför sonens "problem" så fort som möjligt då?

Som jag tolkar händelseutvecklingen blir jag inte förvånad om han sitter häktad redan imorgon.

Vapensköld, du kanske kan åtminstone vänta några dar och se?
Citera
2009-08-18, 00:11
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundratal
Precis. Har som sagt varit i kontakt med en GT-reporter. De håller på med något. Ska bli intressant att se vad de skriver. Reportern frågade iallafall om han fick citera mig.

Citera vad från dig? Vet du exakt? Nu är jag nyfiken?
Citera
2009-08-18, 00:11
Medlem
Marmosets avatar
Jag har postat en länk till den här tråden på andra FB. Det kanske finns andra som har lust att göra likadant?
Citera
2009-08-18, 00:12
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
håller nu på att printa ut lite av det han skrivt samt brevet som figurerar här...som jag tänker lägga i hans brevlåda i hopp om att hans föräldrar läser det, eller hans mamma kanske det var som bor där .

Allvarligt... gör INTE det...
Citera
2009-08-18, 00:12
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:

Mycket bra initiativ!
Citera
2009-08-18, 00:13
Medlem
nittonhundratals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Som jag tolkar händelseutvecklingen blir jag inte förvånad om han sitter häktad redan imorgon.

För att häktas måste man misstänkas för ett brott som kan ge minst 2 års fängelse.
Citera
2009-08-18, 00:14
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:

Låter som en oerhört dålig idé.
Vad skulle det tilltaget ha för syfte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in