2009-08-20, 11:25
Medlem
KlausDaimlers avatar
Då undrar jag naturligtvis om någon har koll på vad som har hänt under tiden som tråden har varit låst.
Citera
2009-08-20, 11:28
Bannlyst
Tja, han har blivit gripen, det har startats en insamlingsfond varav hälften går till djurskyddsorganisationer och säkert nåt mer jag glömmer.

Lina och Joakim samt Amandine har pratat med pressen.
Citera
2009-08-20, 11:30
Bannlyst
Som sagt en fond har startats mer info här:

http://mrsjossie.blogg.se/index.html
Citera
2009-08-20, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SteveUrkel
Som sagt en fond har startats mer info här:

http://mrsjossie.blogg.se/index.html

Den ursprungliga tråden kommer aldrig att öppnas antar jag?
Citera
2009-08-20, 11:35
Medlem
Vad jag skulle vilja veta mer om är det påstådda sexuella utnyttjandet som Joel e.e.u. genom sina användare här PÅ FB påstått sig begått. Det måste finnas massor av personer i Lerum som kan klura ut vart detta kommer ifrån.
Citera
2009-08-20, 11:36
Medlem
Är det här med att han komsummerade våldsporr och djurporr bekräftat, eller är det bara ett antagande?
Citera
2009-08-20, 11:37
Bannlyst
det jag undrar är varför inte kompisar eller bekanta har reggat sig på flashback etc för att snacka om hur han var etc. om han inte hade några vänner borde ju gamla klasskamerater kunna luska fram nåt intressant
Citera
2009-08-20, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aslana
Är det här med att han komsummerade våldsporr och djurporr bekräftat, eller är det bara ett antagande?

han har iaf kommenterat våldsporr på en annan sida vet jag
Citera
2009-08-20, 11:40
Bannlyst
Citat:
det jag undrar är varför inte kompisar eller bekanta har reggat sig på flashback etc för att snacka om hur han var etc. om han inte hade några vänner borde ju gamla klasskamerater kunna luska fram nåt intressant

En på familjeliv känner honom läste jag, och även några här som kände honom.
Citera
2009-08-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inzaider
Vad jag skulle vilja veta mer om är det påstådda sexuella utnyttjandet som Joel e.e.u. genom sina användare här PÅ FB påstått sig begått. Det måste finnas massor av personer i Lerum som kan klura ut vart detta kommer ifrån.
Det var ju någon som undrade om det hade något samband med att han menade att han även skadade sina småsyskon när de var "dumma". Jag tycker att det låter som att det kunde ligga nära till hands.

Fast sexuellt utnyttjande kan ju lika gärna handla om att ha sex med en 14-åring som ändå är med på det, när man själv är 16, även om han kanske tyckte att det lät coolt att lägga till ett extra brott som kan verka grovt vid första anblicken.
Citera
Medlem
Bor familjen kvar eller har de flyttat? Kan inte vara lätt.
Citera
Bannlyst
Citat:
han har iaf kommenterat våldsporr på en annan sida vet jag

Vad skrev han? Något om att sexmörda eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in