2009-08-18, 00:03
Medlem
Zookys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Uhm, du tittar nog på fel användare.
Den användaren som det har pratats om hela tiden i detta fallet är inte avstängd.

han har kopplats samman till 2 st konton, vilka det är tänker jag inte gå in på.

Regel 1.06
Citera
2009-08-18, 00:03
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Uhm, du tittar nog på fel användare.
Den användaren som det har pratats om hela tiden i detta fallet är inte avstängd.

Han har väl haft flera användare här? Den jag såg nu senast var -****-
Citera
2009-08-18, 00:04
Bannlyst
Kan inte fatta att morsan ens försvarar honom.. om jag hade en sån son hade jag fan dumpat honom i skogen
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zooky
han har kopplats samman till 2 st konton, vilka det är tänker jag inte gå in på.

Regel 1.06

Uppgifterna fanns på den där chatten som nyss nämndes. För de som är intresserade.
Citera
Bannlyst
håller nu på att printa ut lite av det han skrivt samt brevet som figurerar här...som jag tänker lägga i hans brevlåda i hopp om att hans föräldrar läser det, eller hans mamma kanske det var som bor där .
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zooky

Regel 1.06

Precis. Om det är han på det här användarkontot är det riktigt vidrigt faktiskt. Har förljt tråden här hela dagen, men hade missat det här. Han är riktigt skadad faktiskt utöver att han tagit ett steg längre i och med kattslakter om nätterna.

Och redan ett år sedan skrev flera användare här att det var glasklart att han behövde hjälp!
Citera
2009-08-18, 00:05
Bannlyst
Vad finns det för konkreta bevis mot mannen som skulle hålla i en rättegång?
Hans inlägg på nätet lär väl knappast hålla,och allt annat lär han väl har gjort sig av med nu! Inte DNA-testar dom väl djurplågare!
Citera
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kan inte fatta att morsan ens försvarar honom.. om jag hade en sån son hade jag fan dumpat honom i skogen

Man tänker inte rationellt när något sådant här händer.

Första stadiet är förnekelse..
Citera
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Han har väl haft flera användare här? Den jag såg nu senast var -****-

Den användare har jag inte sett några direkta bevis på att det är hans. Kan någon visa någon direkt koppling som tex youtube kontot och det andra kontot på flashback än bara misstänksamhet för att de skriver ganska likt?
Citera
2009-08-18, 00:06
Medlem
nicerpms avatar
jobbigt läge om den påståda gärningsmannen visar sig vara oskyldig.. men vad är det att hänga huvud över...
Citera
2009-08-18, 00:07
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapensköld
håller nu på att printa ut lite av det han skrivt samt brevet som figurerar här...som jag tänker lägga i hans brevlåda i hopp om att hans föräldrar läser det, eller hans mamma kanske det var som bor där .

Ska du inte ta och skita i det där istället? Grabben är sjuk och modern kommer att bli ärrad för livet när sanningen går upp för henne.

Jag vet att det är honom du vill åt, men nu får ju hon lida också.
Citera
2009-08-18, 00:08
Medlem
Androyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Om han verkligen vore oskyldig så kommer han att gå ut i pressen imorgon för att tala ut ordentligt.
Ett tips är att lästa GT imorgon. Där kommer det inte vara någon GM som gråter. Det kan jag lova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in