Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du menar att ens sjuk människas påhitt och önskemål är någon form av mall vi bör leva efter..
Jag anser att vad han skrivit inte bör tas som sanning eller allvar killen är sjuk och förvirrad.
Jag vet inte vad du vill säga med det här inlägget och du missar två viktig punkter
1. Att JA lever upp till det han säger.
2. Att han inte bara snackar om att döda, utan gör det också. Vilket gör det hela avsevärt mer allvarligt.
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Förövrigt tycker jag att den fega pöbeln i denna tråd gör det lite för enkelt för sig, alla läser aftonbladet och håller med varandra stilen håller inte.
(min fetmarkering)
Du generaliserar så grovt att dina ord faller platt till marken. Här finns det gott om folk som kan tänka själva och om du läser inläggen så ser du att det t o m finns folk som tycker synd om GM eller som inser att han är sjuk och behöver vård/hjälp.
Men visst har han en jäkla otur grabben, hade han snöat in på tulipaner istället, kanske han hade varit en jäkla bra trädgårdsmästare vid det här laget.
Men nu blev han "riksäckel", istället och många omtyckta och oskyldiga husdjur har fått stryka med p g a hans sjuka fixeringar och då är jag ändå snäll som inte går in på några smärtsamma detaljer utan nöjer mig med dessa rader.