Citat:
Ursprungligen postat av -ajo-
Hur långt tänker du? Du uppmuntrar ju till något som har varit en del av det som har gjort honom till den han är idag. Enligt vissa inlägg i tråden har han ju bliivit förtryckt av manliga närstående och hans mamma har ignorerat detta. Snarare borde hon göra motsatsen om detta nu stämmer alltså. Hon borde vända den övriga familjen ryggen, eller de som har förtryckt honom på olika sätt och kompensera för det negativa han känner sig ha upplevt under sin uppväxt.
Du har tydligen missat att familjen har i flera år försökt få grabben intagen för vård,mamman har nog vänt ut och in på sig sjölv för att dförsöka hjälpa sin son.
Sonen/djurplågaren har medvetet suttit och ljugit/undanhållit saker för hjärnskrynklare samt sin familj.
Och vad gällande eventuellt 'förtryck' från styvfafern,finns det belägg för detta,förutom äcklets egen utsago,eller har detta förtryck endast upplevts av äcklet själv ?
Nä du,mina sympatier ligger INTE hos denna sk person,inte ett dugg.Jag förstår mamman helt och fullt om hon ny vänt honom ryggen.Ingen förälder ska behöva knäcka sig själv pga ett myndigt barn,vare sig det gäller sjukdom kriminalitet eller missbruk.
Kalla mej cynisk om du vill.Jag kan ta det.