2009-08-23, 02:01
Medlem
Brynja76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
20 åringen är sjuk, är säker på att han berättat allt som hänt inom brottslighet för polisen.

Undrar om han kommer att skaffa sig en katt när han kommer ut i sammhället igen.

Ja.. sjuk är han ju.. det är just därför det inte skulle förvåna mig att han gjort något ännu allvarligare än han erkänner. Man vet ju aldrig med sjuka personer. Det jag läst här av hans inlägg är ju inga direkt korkade inlägg men ändå så måste han ha velat åka fast? Eller är det skryt? Man kan ju fundera i all oändlighet varför han gjort som han gjort..
Citera
2009-08-23, 02:44
Bannlyst
Citat:
20 åringen är sjuk, är säker på att han berättat allt som hänt inom brottslighet för polisen.

Undrar om han kommer att skaffa sig en katt när han kommer ut i sammhället igen.
# 20åringen är förmodligen inte sjuk, man kan tycka vad man vill om att vara kapabel till kattmord men man måste inte vara sjuk vare sig fysiskt eller psykiskt för att göra det.
# 20åringen var förmodligen inte sjuk när han begick brotten heller. I sådana fall hade han troligen inte klarat av att berätta i detalj hur han gick till väga och hur han kände vid tidpunkterna och senare beskrivit på forum.
# Sällan som brottslingar talar sanning för polisen. Särskillt inte dem som har några IQ.
# Gråter och skryter, gör de ofta.

Om du har någon fakta som visar att detta är fel, så länka gärna.
Senast redigerad av RockUlla 2009-08-23 kl. 02:47.
Citera
2009-08-23, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockUlla
# 20åringen är förmodligen inte sjuk, man kan tycka vad man vill om att vara kapabel till kattmord men man måste inte vara sjuk vare sig fysiskt eller psykiskt för att göra det.
# 20åringen var förmodligen inte sjuk när han begick brotten heller. I sådana fall hade han troligen inte klarat av att berätta i detalj hur han gick till väga och hur han kände vid tidpunkterna och senare beskrivit på forum.
Sällan som brottslingar talar sanning för polisen. Särskillt inte de som har några IQ.
Gråter gör de dock ofta.

Om du har någon fakta som visar att detta är fel, så länka gärna.

Säger man verkligen Kattmord? heter det mord när det gäller dödande av djur?

Jag märker att du är dåligt påläst när det gäller gärningsmän.
Citera
2009-08-23, 03:31
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Det är ju bara en hund / bara en katt.

FUCK THEM! Jävla idioter som blir upprörda. FUCK YOU.
Citera
2009-08-23, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satan’s Skull
Det är ju bara en hund / bara en katt.

FUCK THEM! Jävla idioter som blir upprörda. FUCK YOU.
Du har en poäng i vad du skriver

Hoppas att fler får upp ögonen och ser saker för vad det är.
Citera
2009-08-23, 04:23
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostaBerling
Om det är mord att ta död på en katt så är det slaveri att ha den i sin ägo.

Katt och hundägare är tyranner.
Du tror att killen tråden handlar om bara var ute efter att ta död på katterna. Du tror inte han såg det på ett annat sätt? Det jag menar är att han var ute efter att "mörda". Det är tillvägagångsättet han använde sig av, som jag tycker verkar vara en försmak av att mörda. Han testar på djur för att känna hur det känns för att sedan gå vidare till människor.

Jag menar inte att man mördar ett djur bara för att man tar livet av det. Utan jag tänker helt enkelt på hans gärning. Han var ute för att mörda... och även om han inte vågade göra det på människor så ville han testa på djur.
Citera
2009-08-23, 04:24
Medlem
Citat:
Ja det är ju ett sätt att slippa svara när man står med brallorna nere , Myggmördaren undviker svar hänvisar till trollanklagelser.

Lerum kommer att återgå till det normala inom ett par veckor, den 20 åriga sjuke mannen kommer att få vård.

När han kommer ut är hans största utmaning att kunna leva normalt efter att ha blivit outad.

exakt , han är sjuk helt klart , vissa motsäger sej detta , men han behöver vård och de tycker jag han ska ha , tror inte fängelse kommer bota hans sjuka tankar och gärningar.
Cred till de personer som skaffade fram de bevis så han blev skäligen misstänkt och häktad, men nu kan ni väl sluta spekulera i vad han kan tänkas att ha gjort och inte , polisen tar hand om de ,var glad att han är fast ist.

Jag står inte på Joels sida,så ni slipper skriva att jag försvarar han.
Citera
2009-08-23, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Du tror att killen tråden handlar om bara var ute efter att ta död på katterna. Du tror inte han såg det på ett annat sätt? Det jag menar är att han var ute efter att "mörda". Det är tillvägagångsättet han använde sig av, som jag tycker verkar vara en försmak av att mörda. Han testar på djur för att känna hur det känns för att sedan gå vidare till människor.

Jag menar inte att man mördar ett djur bara för att man tar livet av det. Utan jag tänker helt enkelt på hans gärning. Han var ute för att mörda... och även om han inte vågade göra det på människor så ville han testa på djur.

Vad finns det för belägg att han ville mörda människor? Citerar du nedskriven fantasi eller känner du honom?
Citera
2009-08-23, 04:33
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Vad finns det för belägg att han ville mörda människor? Citerar du nedskriven fantasi eller känner du honom?
Till skillnad mot dig så har jag läst lite i en tråd innan jag vill diskutera. Du borde prova du också.
Citera
2009-08-23, 04:55
Medlem
Andasnus avatar
Hej kom precis in i tråden och en sammanfattning med länkar osv hade varit mycket uppskattat.

Tack
Citera
2009-08-23, 05:00
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andasnu
Hej kom precis in i tråden och en sammanfattning med länkar osv hade varit mycket uppskattat.

Tack

Sammanfattning

Hund och katt ägare släpper ut sina djur på gatorna. En kille tröttnade och högg ihjäl djuren. Djurägarna/djurplågarna påstår att gärningsmannen eventuellt tänkte döda människor.
Citera
2009-08-23, 05:02
Medlem
Bugslife.s avatar
vet inte om det är postat sen innan. Men ganska kul så jag postar igen

"Under fredagen häktades den misstänkte djurplågaren. Mannen åkte fast efter att privatpersoner agerat detektiver på internet"

http://nyhetskanalen.se/1.1156301/2009/08/22/natanvandare_avslojade_misstankt_djurplagare?bcsi_ scan_81A3CAD74938518E=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in