2011-04-29, 12:49
Medlem
polarens facerape på mig var att jag blivit vräkt, blev stor uppståndelse om det...

...så pass stor att han ändrade det till snällare "ner till tvättstugan på jakt efter nya fetish objekt!"

själv har man väl ändrat hårdrockares musiksmak till mainstream pop och en och annan "skönt med en morgon/kväll runk!"
Citera
2011-04-29, 18:33
Medlem
Avva66s avatar
Jag addade anonyma onanister för en polare,
så snäll är jag när jag facerapear.

Är man för elak så så blir det ju uppenbart, det ska va lite sublimt så
några ursäkter inte funkar efteråt.
Citera
2011-04-29, 19:18
Medlem
erra62s avatar
En polare till mig blev rejpad idag. Profilbilden hade ändrats till en kuk, och statusuppdateringarna var typ "Jag älskar polacker <33" och "Jag gillar kuk". Det låg uppe i typ 5 timmar innan han tog bort det
Det värsta är att han är en hyfsat högt uppsat politiker, så han tappade nog mångas förtroende
Citera
2011-04-29, 20:04
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erra62
En polare till mig blev rejpad idag. Profilbilden hade ändrats till en kuk, och statusuppdateringarna var typ "Jag älskar polacker <33" och "Jag gillar kuk". Det låg uppe i typ 5 timmar innan han tog bort det
Det värsta är att han är en hyfsat högt uppsat politiker, så han tappade nog mångas förtroende
Men kom igen, det är ju så uppenbart så alla fattar att det är en rape.
Det ska va lite stil.
Citera
2011-04-29, 23:17
Medlem
Facerapar man någon kille på lördagkvällen ska det ju vara "Öppnar en flaska rött och parkerar mig i soffan för ett avsnitt av Gray's" Vad ska hans killkompisar tro?

Facerapa en tjej: "Vilket håll ska man skruva hjulmuttrarna på bilen för att få bort dom? Har provat åt båda hållen, jag blir tokig! Någon som har en Ford scorpion som vet vilket håll det är? "
Citera
2011-04-30, 23:39
Medlem
DoomSowers avatar
"Behöver lite filmtips, komedi. P.s jag har redan sett dokumentärer om förintelsen."
Citera
2011-05-01, 00:04
Medlem
Det var då en av mina kompisar fyllde år och han hade glömt att logga ut från en av skolans datorer. Jag skrev detta på loggen "Tack för alla gratulationer! Har varit en underbar dag. Jag önskade mig mig kuk och fick det av min fader. Underbart".
Citera
2011-05-01, 00:32
Medlem
Skulle facerape´a en kompis. Så jag sökte på mohammed och ahmed osv och addade varenda arab jag hittade. addade cirka 50-60st. Tyckte detta var skitkul.

TILLS jag upptäckte att kompisen inte hade glömt att logga ut och att jag facerapeade mig själv..

Kvällens lärdom: Facerapea inte när ni är fulla
Citera
2011-05-01, 02:21
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Skulle facerape´a en kompis. Så jag sökte på mohammed och ahmed osv och addade varenda arab jag hittade. addade cirka 50-60st. Tyckte detta var skitkul.

TILLS jag upptäckte att kompisen inte hade glömt att logga ut och att jag facerapeade mig själv..

Citera
2011-05-01, 02:45
Medlem
Är utav asiatisk ursprung, och min kära klasskompis ändrade mitt svenska namn (adopterad) till "Ching Hao Ling", till saken hör den att det tydligen blivit "för många" namnbyten på kort tid, och jag drogs med det där förbannade jävla namnet i en månad. Inte så jävla kul att adda någon på facebook och det verkar som att man är någon random fittkines som addar random folk. Bra skit.

Annars så klickade vi bort en kompis relationsstatus till en tjej, och det slutade med att de gjorde slut. (Hon tog tydligen jävligt illa upp, fråga mig inte varför.) - Skickat sjuka sexförslag till äldre damer och massor av annat random.
Citera
2011-05-03, 00:12
Medlem
TheGamers avatar
Citat:

Detta är nog fan den mest ultimata facerapean! I alla fall enligt mig
Citera
2011-05-03, 00:34
Medlem
Airstealas avatar
Citat:

Hahahaha roligaste jag hört typ!

OnT: Mobilrapear ofta en polare och drar iväg sms till en tjej han är intresserad av. Därefter raderar man utkastet och hoppas på svar som inte bygger allt för mycket på det första smset, så att han tror att det först är hon som hört av sig. Han blev alltid skitglad först, till då han märkte att han rapeats, då han blev rätt ledsen. Slutade med detta då, för att komma på nya rapes man kan göra på honom!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in