2010-10-28, 01:40
Medlem
ruger77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullgummit
Haha ja precis, brukar köra med "Skriv ett <3 om du bryr dig om mig. Kopiera detta och se hur många som bryr sig om dig!". Roligast när personen som blir utsatt INTE är WT och nära vänner kommenterar, helt seriöst, med ett "<3"!

Hahaa nej vad sjukt, tänkte inte ens på detta. Massa WT-brudar som kör med den just nu, måste försöka lägga in den på en polares status. Han kommer dö av skam.
Citera
2010-10-28, 03:53
Medlem
StockholmUnnameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikon
Satan vad klockrent! Jag bugar av vördnad Har grabbens föräldrar märkt något än?

Hans päron har faktiskt inte märkt något än så jag drog iväg ett mail med hela "Hejsan mamma och pappa.. Hoppas ni har det kul på.." Hoppas på resultat!
Citera
2010-10-28, 12:07
Medlem
Dynamiks avatar
Skrev på en 16-årig brydkompis wall att "Ni kan aldrig gissa vad som har hänt!!!" och sen "Om 9 månader kommer ett litet mirakel!". Hennes farsa skrev något i stil med "kom hem genast, vi ska prata."

Slog tillbaka rätt hårt när det uppdagades att hon vart sexuellt utnyttjad av sin farsa i ett antal år. Ångest.
Citera
2010-10-28, 17:23
Medlem
"Det var en riktigt härlig bajskorv man klämde ut nu."
Citera
2010-10-28, 21:58
Medlem
Kimees avatar
Hade loggat in på facebook innan jag däckade i polarens soffa efter en blöt utekväll.

Dagen efter fann jag denna rad på min wall: orkar inte mer förlåt & farväl.

Sen hade kräket startat en r.i.p tråd som typ 200 pers skrivit i.
Hade dessutom en miljard missade samtal från oroliga vänner och bekanta.

Haha humor
Citera
2010-10-29, 11:10
Medlem
Syversens avatar
Körde "naked fat men" med kommentaren "oj, skulle söka, hur tar man bort?"
Mycket bra!
Citera
2010-10-29, 11:16
Medlem
zedisdeads avatar
Kanske inte roligaste facerapen men SJUKT jobbig... Gör som jag gjorde på mitt egna konto:

Citat:
Jag tog bort min facebook igår, var riktigt trött på skiten, liksom vem fan bryr sig om skit alla skriver?! Händer det något viktigt med någon man bryr sig om får man ju veta det nästan direkt ändå?

Upptäckte dock att det inte går att ta bort sin facebook, bara "inaktivera"

Dock så löste jag det så att jag tog bort alla mina vänner raderade all information om mig, gick ur alla grupper/gilla-grejer, böt namn till uagfisbgipn, skrev över kontot på en gammal skitmail jag aldrig använder. Det tog dock typ 3 timmar!

Fan vad skönt det kändes, nu kommer jag aldrig mer gå in på skitsidan. Gör som jag! Klipp alla band direkt och gör det så svårt som möjligt för dig att komma tillbaka, så man ska göra med alla typer av beroende :P

Klistrade in det från en annan tråd då jag inte orkade skriva om det. Enda ändringen man borde göra är ju dock att man inte byter mail/lösenord på kontot så personen i fråga kan komma in och se vad man gjort.

Jag har alltså inte gjort den här facerapen, så förlåt om det var OT, ville mest sätta idéer i era huvuden om hur man jävlas som bäst
Citera
2010-10-29, 19:14
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zedisdead
Kanske inte roligaste facerapen men SJUKT jobbig... Gör som jag gjorde på mitt egna konto:

Klistrade in det från en annan tråd då jag inte orkade skriva om det. Enda ändringen man borde göra är ju dock att man inte byter mail/lösenord på kontot så personen i fråga kan komma in och se vad man gjort.

Jag har alltså inte gjort den här facerapen, så förlåt om det var OT, ville mest sätta idéer i era huvuden om hur man jävlas som bäst

Men det där är bara taskigt, man kan vara rolig och elak med humor men det där är bara gay ^^
Citera
2010-10-29, 20:04
Medlem
zedisdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Men det där är bara taskigt, man kan vara rolig och elak med humor men det där är bara gay ^^

Sant sant, jag skulle nog inte heller göra så mot någon annan :P En rolig facerape jag gjorde dock var att "gillade" ett band som min polare suttit och förklarat i flera timmar att han hatade. För att sen fylla hans wall med massa videos från deras youtube-kanal

Det roliga var att många av hans polare nästan skällde ut honom för att han "gillade" dem ^^
Citera
2010-10-29, 20:33
Medlem
sokarnas avatar
Min vän facerapade en kille, offret befann sig i skolan när det här skedde.

Han gjorde slut med offrets flickvän via chatten, han bråkade med ett gäng hobbyblattar på chatten.

Utanför hans skola så stod det 3 pers som var redo för strid.

Hans flickvän ringde till honom och storgrät nån timma senare.

Offret fyllde år samma dag.
Citera
2010-10-29, 21:03
Medlem
Facerape:ade en hardcore vegatarians:

"Har precis avnjutit en blodig stek"
Citera
2010-10-29, 23:08
Medlem
ExPociias avatar
Tjej Tjejsson testade att torka mig framifrån. Ingen bra ide, bajs i hela fittan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in