Kanske inte roligaste facerapen men SJUKT jobbig... Gör som jag gjorde på mitt egna konto:
Citat:
Jag tog bort min facebook igår, var riktigt trött på skiten, liksom vem fan bryr sig om skit alla skriver?! Händer det något viktigt med någon man bryr sig om får man ju veta det nästan direkt ändå?
Upptäckte dock att det inte går att ta bort sin facebook, bara "inaktivera"
Dock så löste jag det så att jag tog bort alla mina vänner raderade all information om mig, gick ur alla grupper/gilla-grejer, böt namn till uagfisbgipn, skrev över kontot på en gammal skitmail jag aldrig använder. Det tog dock typ 3 timmar!
Fan vad skönt det kändes, nu kommer jag aldrig mer gå in på skitsidan. Gör som jag! Klipp alla band direkt och gör det så svårt som möjligt för dig att komma tillbaka, så man ska göra med alla typer av beroende :P
Klistrade in det från en annan tråd då jag inte orkade skriva om det. Enda ändringen man borde göra är ju dock att man inte byter mail/lösenord på kontot så personen i fråga kan komma in och se vad man gjort.
Jag har alltså inte gjort den här facerapen, så förlåt om det var OT, ville mest sätta idéer i era huvuden om hur man jävlas som bäst