Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury
Var hos mitt ex för något år sedan och så såg vi att hans brors kompis glömt logga ut från Facebook på hans dator. Bytte relationsstatus från "In a relationship with.." till "In a complicated relationship with..". Sådär lagom diskret och roligt.
Ojojojojojoj, både diskret och roligt
Tjejer har verkligen dålig humor