2011-04-14, 11:57
Medlem
slaktareOlssons avatar
Har själv bara ganska tråkiga facerapes i bagaget. Typ upptaderade polares status med, nu har har vi mätt, slaktareOlsson vann. Penis that is.

Kom o tänka på en sköning i går. Så en polare som lyckades ha "Big oily asses with dildos" eller liknande på MSN en gång. Den är ju rätt skön att köra som status och sen komentera "hjälp, hur tar jag bort en status. Fel ruta!!!" Haha, skulle fan dö om jag fick den
Citera
2011-04-14, 15:41
Medlem
Mina polare facerapar alltid mig helt sjukt och dom börjar bli bra på det också. Dom brukar ändra profilbild och photoshoppa in mig i någon äcklig existenz bild på en dvärg knullar en gris. Men nu har dom gjort något som måste verkligen vara den jobbigaste facerapen som har gjorts. Dom addade 156 asiater..... (och då menar jag inte svenskpratande asiater). Och varenda jävel tackar ju ja med så det dyker uppa massa jävla skit får meddelande för att vara med i någon jävla mattetävling på koreanska och sen börjar asiaterna adda mig för att deras kompisar är polare med mig och när man väl har fått bort varenda jävel på sin friends list så hittar dom ett tillfälle att facerapa mig igen. FML
Citera
2011-04-14, 21:22
Medlem
Fungerar bäst på individer av det manliga könet.

Helvete nu har jag brutit armen, så nu blir det lite svårare att onanera på kvällarna . Trevliga tjejer ombedes ringa till <Nummer> så försöker vi hooka upp något
Citera
2011-04-15, 14:40
Medlem
Under lunchen idag så trodde jag att jag skulle dö av skratt och sen lite av ånger. En kille som hyrs in som konsult hos oss satt på Facebook när han kom på att han hade missat ett möte och for iväg. Givetvis så glömde han att logga ut och "några" tog tillfället i akt och körde verkligen på.

Statusuppdatering: "Njuter av doften från...igår. Tihi. Tack för igår darling!"
(killen bor inte på orten utan sover på Scandic i veckorna...)

Fotokommentar 1: "Skönt att Jasper ser så pigg ut trots allt. Vet att det måste vara jobbigt för er och ni vet att vi alltid ställer upp - oavsett."
(en ganska så ful unge i en tjejs fotouppdateringar)

Fotokommentar 2: "Det var ett tag sedan vi var "the cola gays" och körde som crazy. Hoho! Har du sett hur det verkar ha gått för Franzen? Illa illa."
(partykort på en av hans vänner och Franzen var en gemensam vän)

Kommentar till följande status: VARFÖR SKA LIVET VARA SÅ ORÄTTVIST?
"Sluta gnäll och ta tag i ditt liv nu för fan. Du ser ut att vara tio år äldre än vad du är och lever som en jäkla luffare. Välj ditt umgänge och se till att välja livet - kramen om."

Kommentar till följande status: helg o nu kommer peter o ulle för en rikti familje helg
"Du har alltid stavat som en utvecklingsstörd. Haha! Klarar Micke (tjejens kille) av Peter nu? Du och han var ju som kaniner efter gymnasiet."

Jag är inte på plats nu, men min kollega sa att det var ganska "livat" på jobb nu och jag var en av de misstänkta. Trots att jag inte var den drivande och "doern" så mår jag rätt så kass och är lite smårädd faktiskt. Killen ska ha fått ett ganska bra bryt och tog inte alls det som skämt och min kollega har sett hur illa det blev i loggarna och i fotokommentarerna. Jaja... Lite kul var det i alla fall!
Citera
2011-04-18, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmsvett
Jag är inte på plats nu, men min kollega sa att det var ganska "livat" på jobb nu och jag var en av de misstänkta. Trots att jag inte var den drivande och "doern" så mår jag rätt så kass och är lite smårädd faktiskt. Killen ska ha fått ett ganska bra bryt och tog inte alls det som skämt och min kollega har sett hur illa det blev i loggarna och i fotokommentarerna. Jaja... Lite kul var det i alla fall!
Kom med en update på vad det här utmynnade i. En rätt hård 'rape' får man säga =)
Citera
2011-04-18, 20:08
Medlem
Dreamerss avatar
Haha, fan kommer ihåg en gång när min polare glömde logga ut..

Några veckor innan hade han varit hos mig och druckit bärs och haft allmänt trevligt. Sedan satt vi och tog oseriösa bilder på min dator, och min polare sätter en cigg i käften, sätter min keps på snedden och tar en bild när han pekar på sin folkbärs.
Jag la ut dom bilderna följt av texten - Jeevlar vad fest det var igår! kommer inte ihåg allt men fullt ös!.

Fick många kommentarer om hur omogen han var osvosv.
Citera
2011-04-18, 21:56
Medlem
00010000s avatar
På min tidigare arbetsplats så var det chefen som föreslog en facerape på en mellanchef när denne gick iväg på och lämnade sin smartphone (utan kod) på sitt skrivbord.

Resultatet? Statusen "fan vad det svider när jag kissar".
Hans familj och tidigare kollegor skrev som tokiga under den statusen och han blev mindre glad när han märkte det och var tvungen att förklara för sin sambo vad som hänt.

Jag var inte inblandad i det hela men såg när dom gjord det och chefen (som var drivande i facerapen) fick göra lite avbön efter det. Inte populärt hos ledningen efter att det togs upp med HR.
Citera
2011-04-18, 22:04
Medlem
Dreamstates avatar
Det var en gång en tjej på min vännerlista som uppdaterade sin status med "ska gå på veckosluts-gangbang! <3 kuk", och självklart var det inte länge den statusen låg uppe, men komiskt var det.

Sen kan man ju fråga sig om det faktiskt gällde en facerape och inte nån sort oansvarigt uppdaterande och följande ånger.
Citera
2011-04-18, 22:30
Medlem
ChaChings avatar
Jag har börjat misstänka att några mina mindre populära FB-vänner facerapar sig själva för att folk ska tro att dom har vänner. Känns som om vissa är liiite för snabba med att påpeka att det är ett facerape.
Citera
2011-04-19, 00:38
Medlem
HeavyMentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmsvett

Jäävlar det var hårda bud!
Stackars kille.
Citera
2011-04-19, 01:39
Medlem
Den enda bra facerapen just nu:
Scenariot: Polaren har glömt logga ut eller har kanske bara gått på toa med datorn på, gör detta:

Gå in på inställningar och ändra den personliga url:en, denna kan endast bytas 2 gånger och om du har tur har polaren redan bytt till något personligt, men inte länge till

Jag har en polare vars kompisar rapeade honom rätt så hårt, url:en blev (nästan) såhär:
facebook.com/JAGHATARJUDARBLATTAROCHNEGRER!
Inte det mest mogna valet, men det var inte jag som skrev den.

Jag ändrade en polares url till jagälskar*namnet på en tjej han hatar*

Vet inte om någon har skrivit om denna sortens rape än här på fb men go hard men inte för hårt!
Citera
2011-04-20, 18:11
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dungle
Bland de bästa om man bara ska facerape'a genom en statusuppdatering är de som skulle kunna vara en riktig statusuppdatering, fast bara riktigt obehaglig. Att skriva de klassiska "tog den just i tvåan, fyfan vad skönt det var" förstår ju alla att de inte är äkta.

"Har snart blivit av med alla mina finnar i ljumskarna!!"
Den där emot, den är riktigt obehaglig, för den kan ju faktiskt vara äkta i mångas ögon. Pro-tip för den som inte vågar slänga på med events, grupper, uppdateringen och informationsändringar!

Tagen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in