2011-04-05, 22:55
Medlem
GaletSimpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hookeevr
Min bästa facerape måste varit när en kompis glömde logga ut hos mig. Han satt hemma och skrev med en tjej han gillar och det blev någon slags dubbel loggin för när jag klickade upp facebook kunde jag se deras konversation. Måste meddela att denna person är halvt hjärndöd :P, men helt plötsligt skrev jag jag gillar dig. Då skrev han oj jag skrev fel då skrev då skrev jag -jag jag menar att jag älskar dig. Sen skrev han att det var hans bror som skrev eller någonting. Skrattade så jag höll på att dö HAHA, vad jag vet har dom inte skrivit någon mera gång sen dess och det var i januari.

OMG Bästa hittills hahaha!!
Citera
2011-04-05, 23:44
Medlem
vtcs avatar
Kvinnor borde alltid klä sig i vitt, som alla andra hushållsmaskiner!
Citera
2011-04-06, 12:05
Medlem
Dungles avatar
Bland de bästa om man bara ska facerape'a genom en statusuppdatering är de som skulle kunna vara en riktig statusuppdatering, fast bara riktigt obehaglig. Att skriva de klassiska "tog den just i tvåan, fyfan vad skönt det var" förstår ju alla att de inte är äkta.

"Har snart blivit av med alla mina finnar i ljumskarna!!"
Den där emot, den är riktigt obehaglig, för den kan ju faktiskt vara äkta i mångas ögon. Pro-tip för den som inte vågar slänga på med events, grupper, uppdateringen och informationsändringar!
Citera
2011-04-06, 19:59
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Rape:ade en vän häromveckan - dock gjorde jag det under tidspress, men lyckades hälla ur mig lite smått och gott och samlade på mig en checklista för framtida våldtäkter på Facebook.

- Byter först och främst profilbild till Anders Eklund, en fläskig gris, Adolf Eichmann eller något liknande.
- Ändra mer svårmärkt information som födelsedatum, "intresserad av män", talar "svintyska" och diverse inhemska språk som min vän än idag inte har upptäckt.
- Är anställd hos Gloryhole Services AB, Cakefarts Inc., Ordförande i Scandinavian Leather Men och så vidare.
- Intressen: Agera cykelställ, blotta mig utanför dagis, dansa ringdans, gurgla lera, våldföra mig på fåglar och så vidare.
- Standard är givetvis att skriva en obskyr status, eller varva med mer oförståeliga statusar som; "På väg ut för att jaga rabiata småbarnsmammor med gagballs, ridandes på min tamgris Jesper, vars vackra ända är insmord med oparfymerad handtvål och illegal grill-marinad. och förhoppningsvis få "9 personer gillar detta" inom 10 minuter eller i bästa fall får personen i fråga x antal färre vänner.
- Skicka iväg lite PM:s hit och dit, med kärleksförklaringar eller förslag om BDSM-möten.

Facerape är en svårbemästrad konst.

Citera
2011-04-07, 18:48
Bannlyst
Jag har fått ett najs FB-Konto tillhörande en snubbe i England. Vi skrev förs lite saker om vad han hade gjort under dagen och han fick gensvar. Vi beslöt oss sedan för att facerapa lite och det första som dyker upp: R.I.P My Father 1975-2011
Vi visste dir. vad vi skulle skriva men vi skev bara; "HAHAHA!!"
Alla hennes vänner dök in och "skrek" som ett par jävla gamar och svordomar var det..hehe han fick tillbaka sitt konto men det var fan inte som det brukar
Citera
2011-04-08, 20:37
Medlem
benmjöls avatar
Jag har tagit som vana att alltid facerapea min pojkvän när han glömmer logga ut. Eller så ber jag honom bara gå ut i köket och hämta något, lika clueless varje gång. Minns tyvärr inte alla, men den senaste var något i stil med: "Rekommenderar verkligen alla att göra en brazilian wax. Jag är SÅ len!"
Citera
2011-04-08, 21:09
Medlem
Doomarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIDDe15
Jag har fått ett najs FB-Konto tillhörande en snubbe i England. Vi skrev förs lite saker om vad han hade gjort under dagen och han fick gensvar. Vi beslöt oss sedan för att facerapa lite och det första som dyker upp: R.I.P My Father 1975-2011
Vi visste dir. vad vi skulle skriva men vi skev bara; "HAHAHA!!"
Alla hennes vänner dök in och "skrek" som ett par jävla gamar och svordomar var det..hehe han fick tillbaka sitt konto men det var fan inte som det brukar
Hähä, fan vad brutalt. Jag fejsrejpade min lillasyster och skrev att hon tror att hon kommer att behålla barnet. Blev ett herrans liv eftersom hon tenderar att vara lättfotad.
Citera
2011-04-08, 22:50
Medlem
Om man inte vill vara allt för dum mot den man facerapar och samtidigt inte avslöja att det rör sig om en Facerape, sök upp någon random gammal tant, typ offrets närmaste väns morsa eller något liknande, och skriv "Hej, hur är läget?" eller något i dennes logga. Inget radikalt, men jävlar vad man skämms när man upptäcker att någon gjort så mot en.

Annars kan man ju skriva något mer porrigt i dennes logg.
Citera
2011-04-10, 18:51
Medlem
mahasukas avatar
Inte så kul men för ett par dar sen skrev jag Det heter faktiskt negerboll på en polares status, han fick massa pk kommentarer som svar och några likes, jobbiga för honom är att han är superseriös och har typ sina chefer på friendslist osv
Citera
2011-04-11, 02:11
Medlem
Forevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Kvinnor borde alltid klä sig i vitt, som alla andra hushållsmaskiner!

Snodde denna just till en polares FB

Längtar i iver till morgondagen när hans högt uppsatta myndighetsmorsa får läsa hans sätt att resonera
Citera
2011-04-11, 15:09
Medlem
Hejsoss avatar
Har dragit en "Förlåt, jag vet att mitt missbruk har sårat många och det är dags att ändra på mig och mitt beteende, ska försöka kämpa för bättring."
Citera
2011-04-11, 16:55
Medlem
Den klart bästa och enklaste är helt enkelt;
Sök på "Mohammed" "Ahmed" "Mustafa" och adda ALLT som ser ut att komma från mellanöstern

Klar succee dagen efter då man har 10000000000 nya vänner, alla från mellanöstern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in