<namn>: "Nära årets första bock förut..nu fast i ett stall med några sköna hästar medan åskan drar förbi. Imorgon: 18 hål okej golf, solbränna, öl och ny kostym. braaa"
Just eftersom de flesta inte fattar att det är en facerape. De som känner personen i fråga dock förstår att han aldrig skulle göra en sådan pretentiös och rutten update.
Brukar köra: "Gilla den här om ni är mina riktiga vänner <3<3<3<3" eller liknande.
Edit: Blev vän med över 100st från en polares facebook en gång. Det var roligt.
Haha ja precis, brukar köra med "Skriv ett <3 om du bryr dig om mig. Kopiera detta och se hur många som bryr sig om dig!". Roligast när personen som blir utsatt INTE är WT och nära vänner kommenterar, helt seriöst, med ett "<3"!
Måste först berätta att jag inte sovit på över 30timmar och har en extremt tråkig humor. Men jag fick massa mail idag från facebook på en mail som jag inte ens har reggad på fejjan.
Haha ja precis, brukar köra med "Skriv ett <3 om du bryr dig om mig. Kopiera detta och se hur många som bryr sig om dig!". Roligast när personen som blir utsatt INTE är WT och nära vänner kommenterar, helt seriöst, med ett "<3"!
Jag vet inte om jag har skrivit detta tidigare, men min enda facerape hittills vad mot min syster. Skrev "<namn> har ägglossning nu tror jag... hör av er om ni är sugna!"
Hon fick 28 kommentarer på ett dygn innan hon såg det och tog bort det^^
1. Ändra offrets födelsedag till dagen det är.
2. Uppdatera status till något i stil med "<namn> fyller år! Woooo!!", för att höja uppmärksamheten.
3. Gå in på din egen Facebook och önska ett grattis till personen ifråga, för att föregå med gott exempel.
4. Invänta konsekvenser.
Eller:
- Ändra politisk åsikt till något provocerande, t.ex. ny-nazist. (Detta är dessutom bra för de lär inte märka det)
- Finn den hemskaste bilden möjligt på personen och ange som profilbild.
- Avtagga alla bilder på personen.