2010-09-23, 21:56
Medlem
forungs avatar
vet inte hur min toppar här men vi garvade åt den ganska rejält iaf.

satt och lirade tvspel en kväll med två polare varpå en va jävligt inne i att vinna nhlmatchen, så då passade jag på att skriva ett inlägg åt honom, "fan va skönt, drog en runk precis och tänkte slagga nu med satsen kvar på magen, som jag brukar", helvete vad vi garvade tills hans morsa kommenterade "IDIOT", då fick jag lite skuldkänslor och tog bort det, han fick aldrig veta något så jag kan bara spekulera i hur hans konversation löd med hans mor senare ;d

(det var extra roligt för att när han precis upptäckt runkandet för många år sedan så brukade han dra en tralla och lägga såsen i sängen och sedan slagga helt normalt).
Citera
2010-09-23, 23:07
Medlem
itsfreddes avatar
"Har äntligen skaffat medlemsskap på Brazzer, helgen är räddad!" - Tog rätt bra faktiskt!
Citera
2010-09-24, 00:14
Medlem
Fick denna på min FB för ett tag sedan.

Tog den nyss i prutten, fick rövorgasm och squirtade nått så jävluskt. Bry er inte om att det var bajs som kom ur ändan men spela roll. Vill påpeka att det var en afrikan 40 jag fick där bak, och den var mörk som natten!
Citera
2010-09-24, 00:26
Medlem
Nu i valtider hade detta scenariot varit självklart:

* Öronmärkt avataren med en sån där hand "Vi ogillar rasfrämlingar." och en liten vitsippa eller vad det nu är Nationaldemokraterna har som logga.
* Blivit fan av diverse Vit makt-pages på Facebook.
* Status: Lyssnar på Johnny Rebel och ser på gamla diabilder från andra världskriget. DÖ JUDEJÄVLAR!
* Ytterligare status: Nationaldemokraterna - för ett Svenskt samhälle!

Sedan hade jag såklart skickat ut lite länkar till SvP, svenska motståndsrörelsen etc till lite allmänt folk, för att sedan se vänantalet sjunka sakta men säkert.
Citera
2010-09-24, 23:58
Medlem
"Har 11 tår. 7+4"
Citera
2010-09-25, 00:33
Medlem
Kommunistsvins avatar
Ändra en persons politiska åsikt till "Sveriges socialdemokratiska arbetareparti", "sosse" eller liknande är ju en klassiker

Har varit frestad att gå med i nazigrupper o sånt men är orolig över vilka reaktioner man får.

Att någon är bög är så jävla uttjatat men ändå lika kulvarje gång
Citera
2010-09-25, 00:50
Medlem
mutixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistsvin
Ändra en persons politiska åsikt till "Sveriges socialdemokratiska arbetareparti", "sosse" eller liknande är ju en klassiker

Har varit frestad att gå med i nazigrupper o sånt men är orolig över vilka reaktioner man får.

Att någon är bög är så jävla uttjatat men ändå lika kulvarje gång
Låter nästan farligt att göra sådant idag :/
Citera
2010-09-25, 01:02
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getviskarn
Facerape är inte någon virtuell diss

Förresten så kommer uttrycket facerape från en gammal Underground Deathmetal Punk artist som kallade sig för GG-Alien och spelade i dom finska kloakerna på 90 talet. Han sköt Heroin i pungen på scen och sket blodig diarré i handen på sig själv för att slänga på publiken.

Det, är en facerape.

Vilken svärmorsdröm han låter som
Citera
2010-09-25, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Checkade in på ett rätt anständigt hotell i Krakow och på datorn i lobbyn var en amerikanskas inloggningsuppgifter sparade, av bilderna att döma var hon mellan 50-60 år.
Statusen blev: "The polish guys do really have large cocks!"

Dog lite av skratt Jag tycker det är roligast när man gör det på helt okända människor och särskilt på lite äldre som dels inte vet vad Facerapegrejen är, dels är väldigt formella på Facebook.
Citera
2010-09-25, 15:11
Medlem
kiggens avatar
Inte min facerape, men såg den för ett par dagar sedan:

"Lite främlingsfientlighet har inget dött av!"

Den försvann ett par timmar senare av någon konstig anledning.
Citera
2010-09-25, 17:06
Bannlyst
Facerapade en tjej och bjöd in hennes manliga bekanta till kuksugartävling. I infon skrev jag att hon och hennes väninnor bråkat om vem som var den bästa kuksugerskan, så nu var det upp till bevis och de behövde frivilliga.
Citera
2010-09-25, 21:53
Medlem
Peacefrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
Brukar skriva på min flickväns facebook om bajs hela tiden, hur ont och skönt det var att bajsa osv.

Vad får du för reaktioner från din flickvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in