2010-12-21, 00:41
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
Gjorde en rätt rolig förra helgen;

Polaren är så gott som alltid inloggad på Facebook, och när han går ifrån datorn minimerar han bara rutan. Sedan så kom hans mor hem och han hade tydligen tidigare på dagen lovat att diska vilket han inte hade gjort vilket resulterade i att hans mor blev helt galen. Efter mycket tjat så gick han ut i köket och ställde sig och diskade när jag kände för att jävlas med honom.
Så jag uppdaterade hans status till "Jag har fan bestämt mig.. Jag skall dumpa flickvännen och komma ut ur garderoben på riktigt!". Det resulterade i att hans flickvän ringde sönder hans telefon plus flera arga sms med innehåll som "Roligt att hela Facebook-världen får veta att du ska dumpa mig innan jag får veta nått.. FITTA!".
Han förstod verkligen ingenting men förstod ganska så snart att det var jag. Så han fick ringa upp henne och förklara läget och sen var allting lugnt. Men sen gick han iväg och då slog jag till igen! Denna gång blev det dock "Förlåt flickvännen! Men jag måste verkligen göra det här... " plus att jag "tog bort" deras förhållande eller vad jag skall kalla det.
Denna typen av nöje ger mig glädjetårar i den kolsvarta natten. Den enorma humor kring folk vars förhållandestatus på facebook säger mer om förhållandet än en hederlig konversation i det verkliga livet.
Fortsätt med detta elektroniska gladiatorspel min gode herre!
Citera
2010-12-21, 08:22
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
Gjorde en rätt rolig förra helgen;

Polaren är så gott som alltid inloggad på Facebook, och när han går ifrån datorn minimerar han bara rutan. Sedan så kom hans mor hem och han hade tydligen tidigare på dagen lovat att diska vilket han inte hade gjort vilket resulterade i att hans mor blev helt galen. Efter mycket tjat så gick han ut i köket och ställde sig och diskade när jag kände för att jävlas med honom.
Så jag uppdaterade hans status till "Jag har fan bestämt mig.. Jag skall dumpa flickvännen och komma ut ur garderoben på riktigt!". Det resulterade i att hans flickvän ringde sönder hans telefon plus flera arga sms med innehåll som "Roligt att hela Facebook-världen får veta att du ska dumpa mig innan jag får veta nått.. FITTA!".
Han förstod verkligen ingenting men förstod ganska så snart att det var jag. Så han fick ringa upp henne och förklara läget och sen var allting lugnt. Men sen gick han iväg och då slog jag till igen! Denna gång blev det dock "Förlåt flickvännen! Men jag måste verkligen göra det här... " plus att jag "tog bort" deras förhållande eller vad jag skall kalla det.

Ha ha detta var en av dom bättre
Citera
2010-12-21, 12:55
Medlem
crewcabangers avatar
Det är ju enbart löjligt och göra inlägg på någon annans facebook.
Citera
2010-12-21, 14:43
Medlem
idag så loggade jag in på facebook och upptäckte att nästan 10 chattrutor var öppna och "någon" hade en konversation med alla dessa.
det var alltså någon av mina vänner som var inne samtidigt som mig på min facebook, så jag förökte skriva att jag blivit facerapad, men denna snubbe som va i en så kalla "remote location" tryckte bort alla rutor osv. och tillslut så slutade det med att "jag" hade en konversation med mig själv (i någons chattruta)
Jobbigt läge...
Citera
2010-12-21, 16:46
Medlem
pussyjuices avatar
satte mig ner på ett internet cafe och självklart hade snubben inann glömt och logga ut så jag drog till med nått i stil som "fyfan vilken kväll igår, va första men inte sista gången jag testade LSD! Vilken jävla tripp!"

fick ganska många "Gilla" på den tiden jag satt kvar och lekte med hans fb
Citera
2010-12-21, 22:58
Medlem
nosheoldwomans avatar
Verkligen alla jag känner har facebook, utom en kompis. Funderar på att skapa en facebook i hans namn, för folk kommer ju gå på det. Skulle antagligen kunna bluffa ett par dagar iaf. Bra idé?
Citera
2010-12-22, 00:48
Medlem
RegularJohns avatar
Precis innan jag och min pojkvän blev ihop facerapade jag och en vän honom. Hade ingen pinsam status eller något utan likeade massa skitgrupper typ ***I LoVe HanNaH MonTaNa***, Robert Pattinson <3, osv. Ändrade religionen till amish, politiken till SD, la in pinsamma citat m.m. Men han rensade väl bort det när han upptäckte det efter en vecka typ.

2 år senare får han en friend request och ett mail:

"Hi, my name is Deborah. I saw that you also are a big fan of Rosie O'Donnell, we should be friends"
Citera
2010-12-22, 01:56
Medlem
Det enda positiva idag var mitt hiv test
Citera
2010-12-22, 03:12
Medlem
Är det bara jag som lagt märke till att det på senare tid verkar ha blivit populärt bland fjortisar att bli "facerapade"? Verkar som dom sitter bredvid varandra och låter sig bli facerapad, för att det är cool?

Jag avskyr det!
Emma Andersson: jag är bög :
3 sekunder senare:
Faaaaaceraaapad !
Citera
2010-12-22, 11:39
Bannlyst
Väntar på att facerapa någon med följande: Kalla dagar som dessa är man glad för att man aldrig rakat sig där nere.
Citera
2010-12-22, 14:18
Medlem
almqvist89s avatar
Facerape are the shit! jag brukar passa på att facerapea min sambo lite då och då, måste påpeka att hon är vän med föräldrar, arbetskamrater, chefer och lite annat stelt folk så det brukar bli lite roligt

-jag blekte anus igår och blev kraftigt missnöjd..

-bakade pepparkakor av min egen avföring, det va ingen hit men fina blev dom

-har endast en liten hasch-bit kvar så nu blir det sova godnatt !

-har börjat spara hår under armarna, känner mig mer vuxen nu..

-jag bajsade förut så det sprutade blod å bajs, nu har jag en tampong i stjärten å allt e bra igen

-bajsade i duschen förut, fett jobbigt att plocka upp det sen! Känslan av att stå upp och bajsa var oerhört skön.

brukar bli en hel del roliga kommentarer vill jag lova
Citera
2010-12-22, 16:02
Medlem
Crillings avatar
En skön Frape jag fick in på en kollega.
Han lämnade facebook på, gick därifrån. Jag skapade en ny profil med en riktigt vidrig tjej som och lade till henne som vän på hans FB. Tog det senare ett steg längre och satte dom i ett förhållande med varandra och delade det med alla hans vänner.
Han fick många sköna kommentarer iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in