2010-12-16, 23:10
Medlem
Jag och några polare drog en facerape på en invandrar-polare som jag tycker var riktigt lyckad.

Gick in på chatten, ca 80 aktiva online och skrev följande till alla:
"Hej bruur (typiskt honom )skulle du kunna hjälpa mig med en sak?"

Fick runt 60 svar från totala randoms, några tighta polare till honom, vissa typ killar han gick med på lågstadiet och grannar mm. Fick några roliga svar bl.a. från folk han sa att han kände väldigt väl som skrev "jag är inte din bruur" vilket vi hade jävligt kul åt.
Orkade sedan inte läsa igenom vad alla svarade men körde sedan följande text.

"Jo jag väntar på en kille ska ringa mig. Det är jävligt viktigt men tror inte min telefon fungerar, kan du ringa upp mig eller smsa så jag vet att min telefon fungerar?"

Här fick vi en jävla massa roliga svar , främst från babbar varav nästan alla undrade om han hade Comviq (vilket han givetvis inte hade, men vi svarade ja.).

Många skrev sedan i chatten efter att de ringt och frågade om det var en rape och då svarade vi ja. Många tyckte det var jävligt roligt
Efter att fått runt 40 samtal och sms från okända nummer ringer han upp oss och han var inte precis jättenöjd...
Citera
2010-12-16, 23:24
Medlem
flavourkids avatar
Herregud vilka dåliga "facerapes". Ni drar med en "Jag våldtog ett par negrer i fängelset idag", tror ni ärligt talat att någon ens går på det?
Eller är folk så jävla dumma? Iförsig är ju Facebook som Playahead och Lunarstorm ihopsvarvat, klart folk går på det.
Citera
2010-12-17, 00:31
Medlem
Mamma-pappas avatar
Att facerapa någon och veta hur måste vara en av de bästa sakerna som finns, den bästa jag minns var på min klasskompis. Tack X och X för att ni hjälpte mig att fuska på provet. Lyckligtvis eller olyckligtvis läser läraren detta och ger honom IG.
Citera
2010-12-17, 13:14
Medlem
Korvmackas avatar
http://data.fuskbugg.se/dipdip/Muspruttar.JPG

En bild säger mer än tusen ord.

Lägg märke till 40 åringen som svarar också.. Verkar vara en smula förvirrad ..
Citera
2010-12-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
http://data.fuskbugg.se/dipdip/Muspruttar.JPG

En bild säger mer än tusen ord.

Lägg märke till 40 åringen som svarar också.. Verkar vara en smula förvirrad ..

Eller så blev han faceraped samtidigt =)
Citera
2010-12-17, 16:22
Medlem
mellanrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma-pappa
Att facerapa någon och veta hur måste vara en av de bästa sakerna som finns, den bästa jag minns var på min klasskompis. Tack X och X för att ni hjälpte mig att fuska på provet. Lyckligtvis eller olyckligtvis läser läraren detta och ger honom IG.

Haha, fan va klockrent
Ont: Enda facerapen jag har gjort var med en annan polare då en kille gick på toa i 5 min, vi hade bråttom så vi skrev bara lite random skit på statusraden och skickade obehagliga meddelanden till några
Senast redigerad av mellanrum 2010-12-17 kl. 16:23. Anledning: Skrev fel
Citera
2010-12-18, 21:04
Medlem
vallontomtens avatar
Jag körde med klassikern "helvete nu har jag fått tillbaks svaret... jag är hiv-positiv". Det blev jävligt lyckat, snubbens ex skickade ett mail direkt att hon fanns ifall han ville prata.
Citera
2010-12-19, 00:19
Medlem
guzzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Facerape? Facebook?

Är det inte 18-års gräns på Flashback?

Fan snackar du om?
Citera
2010-12-19, 19:31
Medlem
MiniCharlies avatar
Gjorde en rätt rolig förra helgen;

Polaren är så gott som alltid inloggad på Facebook, och när han går ifrån datorn minimerar han bara rutan. Sedan så kom hans mor hem och han hade tydligen tidigare på dagen lovat att diska vilket han inte hade gjort vilket resulterade i att hans mor blev helt galen. Efter mycket tjat så gick han ut i köket och ställde sig och diskade när jag kände för att jävlas med honom.
Så jag uppdaterade hans status till "Jag har fan bestämt mig.. Jag skall dumpa flickvännen och komma ut ur garderoben på riktigt!". Det resulterade i att hans flickvän ringde sönder hans telefon plus flera arga sms med innehåll som "Roligt att hela Facebook-världen får veta att du ska dumpa mig innan jag får veta nått.. FITTA!".
Han förstod verkligen ingenting men förstod ganska så snart att det var jag. Så han fick ringa upp henne och förklara läget och sen var allting lugnt. Men sen gick han iväg och då slog jag till igen! Denna gång blev det dock "Förlåt flickvännen! Men jag måste verkligen göra det här... " plus att jag "tog bort" deras förhållande eller vad jag skall kalla det.
Citera
2010-12-19, 21:08
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
Gjorde en rätt rolig förra helgen;

Polaren är så gott som alltid inloggad på Facebook, och när han går ifrån datorn minimerar han bara rutan. Sedan så kom hans mor hem och han hade tydligen tidigare på dagen lovat att diska vilket han inte hade gjort vilket resulterade i att hans mor blev helt galen. Efter mycket tjat så gick han ut i köket och ställde sig och diskade när jag kände för att jävlas med honom.
Så jag uppdaterade hans status till "Jag har fan bestämt mig.. Jag skall dumpa flickvännen och komma ut ur garderoben på riktigt!". Det resulterade i att hans flickvän ringde sönder hans telefon plus flera arga sms med innehåll som "Roligt att hela Facebook-världen får veta att du ska dumpa mig innan jag får veta nått.. FITTA!".
Han förstod verkligen ingenting men förstod ganska så snart att det var jag. Så han fick ringa upp henne och förklara läget och sen var allting lugnt. Men sen gick han iväg och då slog jag till igen! Denna gång blev det dock "Förlåt flickvännen! Men jag måste verkligen göra det här... " plus att jag "tog bort" deras förhållande eller vad jag skall kalla det.

Djävulskt... Men GENIALT!
Citera
2010-12-20, 17:17
Medlem
MiniCharlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Djävulskt... Men GENIALT!

Glömde dock tillägga att flickvännen även är gravid
Citera
2010-12-20, 20:11
Medlem