2011-11-26, 22:50
Medlem
En polare la till en ful jävla brud i vår skola och började ragga på henne, han inledde med frasen: "Ditt utseende är så speciellt <3" Detta resulterade i små raggningsförsök från den här fula bruden på det ovetande offret, vansinnigt kul att se..
Citera
2011-11-26, 23:36
Medlem
Detta passar väl bäst facerape på tjejer:
"oj en ölburk, undrar vart den kan passa?"
Citera
2011-11-28, 04:48
Medlem
Ballzfritzls avatar
Av misstag kom jag in på en polares facebook en natt när han idkade älskog med sin flickvän, av rent hat och avundskjuka bestämde jag mig för att leta upp den absolut fulaste kvinnan som fanns bland hans vänner och startade ett nytt konto i hennes namn.

En elak jävel som man är så gled jag snyggt in där och skapade en relation mellan dessa två. Det tog sin lilla tid innan folk faktiskt började misstänka vad som hände. Än idag så skrattar jag gott åt detta.
Citera
2011-11-28, 13:41
Medlem
Det var en tjej som hade glömt att logga ut från facebook i skolans dator-sal, kände inte tjejen och ville inte göra det så farligt för henne, men sen kom jag på: hur ofta får man chansen att facerape(a) någon man som inte vet vem man är, så la ut en bild på ett foster (i magen, kommer inte ihåg namnet på vad en sådan bild heter) och skrev " Nu har jag och älskling äntligen gjort det, det blir en flicka <3 "

La sedan till henne som vän för att följa flödet, fysatan va roligt det var att se hur hennes mamma och pojkvän reagerade!
Citera
2011-11-29, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballzfritzl
Av misstag kom jag in på en polares facebook en natt när han idkade älskog med sin flickvän, av rent hat och avundskjuka bestämde jag mig för att leta upp den absolut fulaste kvinnan som fanns bland hans vänner och startade ett nytt konto i hennes namn.

En elak jävel som man är så gled jag snyggt in där och skapade en relation mellan dessa två. Det tog sin lilla tid innan folk faktiskt började misstänka vad som hände. Än idag så skrattar jag gott åt detta.

Hahaha!
Citera
2011-11-29, 15:55
Medlem
Jag skrev, "Jag är gravid.. Behöver någon att prata med NU!" på en tjej-polares facebook.. Helvete vad kommentarer och gillande det blev. Hennes mor skrev något liknande som:
"EMMA, DU RINGER MIG NU!"

Andra kommentarer var:
Grattis
VA????
Ring mig!

m.m
Citera
2011-11-29, 16:19
Medlem
Skulle inte någon med tid kunna sätta ihop en lista med dom bästa rapsen?
Citera
2011-11-29, 17:06
Bannlyst
Tycker ni inte att ni går över gränsen? Om någon t.ex skulle skriva att ja var bisexuell skulle jag fan flippa ur och slå honom på käften samt det skulle bli ett jävla strul att börja förklara att det facerape.

ONT: Har någon enstaka gång gjort en facerape, skrev ungefär så här:

Har ett seriöst problem här, får inte skiten ur mig. Vet någon om det finns en salva som man kan ta och var säljs de? Apoteket?

Skriver endast saker som är lite grova men som alla förstår att är en facerape
Citera
2011-11-29, 19:52
Medlem
Skrev på min 14 årige brorsons facbook:

"Sitter och leker med mina dockor. Idag skall Ken och Baribie gifta sig, jippiiii..."

känslig ålder så han blev riktigt sur och blev livrädd för vad kamraterna skulle tro :-)
Citera
2011-11-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackTiger1337
Om te.x en vän lämnar datorn då sitter du vid hans facebook och skriver massa skit
Det är facerape..

Finns säkert bättre förklarningar.

Thank you captain obvious
Citera
2011-12-01, 16:20
Medlem
timlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballzfritzl

Haha, kombinationen av din avatar och den posten är ju bara klockren!
Citera
2011-12-02, 13:48
Medlem
Polare glömde logga ut på fest och däckade i soffan. Killen har haft ett par år yngre tjej, och har väl flörtat runt med en del tjejer som hovrar runt olagligheten (Han är 19) men såvitt jag vet aldrig gjort nått. Postade "Fan i helvete, tjejen från förra helgens farsa har hittat filmen vi spelade in och polisanmält va FAN ska jag göra, hur fan skulle jag vetat att hon var 14?!". Ledde till att i princip hela hans släkt skrev såna underbara saker som "För i helvete XXXX, du kan inte fortsätta göra sånt här. Det är hemskt!" och mängder av polare som trodde helt på saken. Blev lite strul för honom där ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in