Tycker ni inte att ni går över gränsen? Om någon t.ex skulle skriva att ja var bisexuell skulle jag fan flippa ur och slå honom på käften samt det skulle bli ett jävla strul att börja förklara att det facerape.
ONT: Har någon enstaka gång gjort en facerape, skrev ungefär så här:
Har ett seriöst problem här, får inte skiten ur mig. Vet någon om det finns en salva som man kan ta och var säljs de? Apoteket?
Skriver endast saker som är lite grova men som alla förstår att är en facerape