2010-03-09, 10:24
Medlem
-Förhoppningsvis har du en bra bild på ditt facerapeoffer som isf måste sättas som profilbild.
-Skriv i statusfältet något i stil med, "sitter på toaletten och brunkar", gärna om ni är inloggade ett tag uppdaterar och skriv, "avslutat toasessionen och fortsätter med en grunk, är lite ledsen idag"
- döp om personen i fråga till gaylord eller hjert-jan eller helt enkelt bara till stjärt-olle eller vad offret nu kan tänkas heta.
-kontakta gamla ligg till offret och meddela olika könssjukdommar
-använd facebook chatten
-ändra till intrested in men
-kommentera tjejers bikini/lättklädda bilder med olika obehagliga kommentarer

Glöm inte bort att ta bort alla notifikationer och liknande satt det tar ett tag att fixa profilen
Citera
2010-03-09, 20:47
Medlem
KONNYKOMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Aldrig gjort något på facebook, men haft ganska trevligt med kompisars msner. Bl.a. skickat bögporr till en polares farfar och sagt att det är sånt "jag" gillar.

Sååååå jäkla klockrent HAHA!!!
Citera
2010-03-09, 22:03
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
i am baby... gots to gets ma facebook on

nao i gets it, faktiskt väldigt hilarious.

Hur skriver du, pöjk/fruntimmer?
Citera
2010-03-10, 00:10
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannaLind
-Förhoppningsvis har du en bra bild på ditt facerapeoffer som isf måste sättas som profilbild.
-Skriv i statusfältet något i stil med, "sitter på toaletten och brunkar", gärna om ni är inloggade ett tag uppdaterar och skriv, "avslutat toasessionen och fortsätter med en grunk, är lite ledsen idag"
- döp om personen i fråga till gaylord eller hjert-jan eller helt enkelt bara till stjärt-olle eller vad offret nu kan tänkas heta.
-kontakta gamla ligg till offret och meddela olika könssjukdommar
-använd facebook chatten
-ändra till intrested in men
-kommentera tjejers bikini/lättklädda bilder med olika obehagliga kommentarer

Glöm inte bort att ta bort alla notifikationer och liknande satt det tar ett tag att fixa profilen
Man behöver lösenord för vissa av dina idéer, men jag gillar tänkandet Det bästa är självklart att den drabbade inte sätter sig vid en dator dom närmaste 12-24 timmarna så man kan jobba lite
Citera
2010-03-10, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Man behöver lösenord för vissa av dina idéer, men jag gillar tänkandet Det bästa är självklart att den drabbade inte sätter sig vid en dator dom närmaste 12-24 timmarna så man kan jobba lite

Sist jag gjorde dessa saker krävdes inget lösen iaf, men hursomhelst, om man t.ex sitter på offrets dator och om han som många sparat sitt fblösen på firefox så är det bara att gå in på inställningar/säkerhet/sparade lösen och hämta.

En annan skön facerape är att ändra språket till typ persiska, det försvårar även inställandet tillbaka eftersom att allt inklusive menyerna blir från höger till vänster....

edit: gå även med i allmänt random suspekta grupper!
Senast redigerad av JohannaLind 2010-03-10 kl. 12:31.
Citera
2010-03-10, 15:04
Medlem
coremanneJns avatar
Precis, gå med i konstiga grupper.

Desto mer subtilt desto bättre är det.

Min senaste facerape bestod av att jag (på min kompis acc) gick med i 4 tobbe trollkarl fan-groups, 2 pernilla wahlgren, 3 johan palm och en fanpage för Jimmie Åkesson (sd)

ashärligt!

Sen är dom lite mer snyggare och intelligentare facerape'zen som någon tidigare påpekade lite mer mörka.. Gärna att man får in ordet otur ett par gånger "Typiskt mig och min otur Varför kan inget gå min väg? Förtjänar jag inte det?"
Citera
2010-03-10, 22:06
Medlem
En kompis glömde logga ut under ett lan. Passade på att skicka vänförfrågningar till cirkus 15 personer vars namn var Muhammed.
Citera
2010-03-10, 22:14
Medlem
smides avatar
Haha, fan vad skönt, nu lärde jag mig ett nytt ord! Har ägnat mig åt så kallad facerape många gånger, utan att veta om att det har ett etablerat namn!
Citera
2010-03-14, 03:14
Medlem
zeridoxs avatar
"Gud va skönt det här kändes att berätta för mamma och pappa. Känner mig som en ny människa, att kunna skrika till världen att jag älskar dig Peter" skrev jag en gång på en polares facebook...

Mycket härlig känsla var det att se kommentarerna.
Citera
2010-03-19, 23:07
Medlem
"Köpte nyss alla säsonger av Xena-krigarprinsessan på VHS"

Den vart ganska uppskattat måste jag säga 11 kommentarer och 2 gilla just nu
Citera
2010-03-19, 23:27
Medlem
ParadisOskars avatar
Blev själv facerapead så sent som i veckan hemma hos en polare när jag var på toa. Glömde helt och hållet att jag var inne på facebook. Hursomhelst så drog vi därifrån för att träffa några polare och får ett sms från bruden: "Vem FAAAN har du gjort på smällen?!?!". Fattade ingenting förräns jag kom hem och loggade in på Facebook, med den fina statusen: "Jahapp, då ska man bli farsa då...".
Citera
2010-03-20, 03:22
Bannlyst
En tjej var här nyss.. Jag facerapade inte henne på det viset att jag ändrade något men det var rätt kul att läsa hennes mailkonversationer. Fy satan vad mycket snusk det skrevs mellan henne och hennes väninnor. Hur var han? Hur gjorde ni? Hur många gånger osv diskuterar de... Konstigt nog verkar alla tjejer skriva att det var helt awsome.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in