2010-12-06, 20:34
Medlem
"Det är jobbigt när man pruttar och det kommer bajs"
"Mitt urethra har växt igen"
Citera
2010-12-06, 20:56
Bannlyst
Bytte ut visningsbild mot den dvärg som blev knullad av en häst. Addade ungefär 200 tjejer i åldrarna 12-16. Skrev de absolut vidrigaste grejerna ni kan tänka er i loggen, till polare.

Det var väl det. Jag var inte ensam när jag gjorde det så skyll inte allt på mig
Citera
2010-12-06, 21:55
Medlem
Han gick tydligen ut ur garderobben och blev ihop med en riktig bög
Citera
2010-12-06, 22:10
Medlem
Douchefags avatar
Regel #1
Pic or it didn't happen... k?
Citera
2010-12-06, 23:32
Medlem
samtron12s avatar
"Alla ni som inte röstade på SD i valet kan ta bort mig som vän."
Citera
2010-12-07, 14:35
Medlem
Det finns många varianter på facerapes:

1) Ändra personens status till något jobbigt/pinsamt (mest förekommande)

2) Ta bort lite random vänner för personen ifråga, det är inte uppskattat speciellt om det görs helt slumpmässigt. Det kommer vara ett helvete att hitta alla och lägga till dem igen och några borttagna kanske tar illa upp.

3) Ta en vän till personen ifråga och bombardera dennes sida med kommentarer och "gilla". Det blir pinsamt.

4) Om du vet att det är någon som personen ifråga inte är så förtjust i/inte känner så bra så är det väldigt kul att skriva ett hjärtligt meddelande. Exempelvis: "Hej! Hoppas allt är bra med dig. Det känns som att vi håller på att glida ifrån varandra, det skulle vara så himla mysigt att träffas snart. Kanske en middag eller bara en fika? Vad tycker du? Stor kram" Detta blir extra pinsamt när din vän måste förklara att "Nej, jag vill inte träffas. Blev faceraped"

5) Försök lägga till riktigt osköna människor och inkludera ett skitnödigt meddelande, exempelvis: "Du verkar najs, vi har gemensamma vänner. Vad händer?"

Lycka till!
Citera
2010-12-07, 17:13
Medlem
JimmysFarfars avatar
Ena dagen skrev jag: "är rädd att det gör ont och kommer bajs om jag tar den i tvåan"

och det hela blev roligare när samma person glömde logga ut imorse oxå och jag skrev:
"det gjorde inte ont, tvåan ftw"
Citera
2010-12-07, 18:00
Medlem
Har gjort många grova facerapes men den som var roligast på sitt sätt måste ändå vara när jag var så jävla bakfull så jag skrev bara "Jag orkar inte facerapa..". Det blev lite roliga kommentarer på den ändå om hur lat man var osv
Citera
2010-12-07, 19:30
Medlem
teddyB_VBGs avatar
FB i mobilen är djävulusiskt lurigt! Lägger du mobilen på bordet på en förfest för att sedan springa på ett kort toabesök så kan du ge dig fan på att du är bög innan du hunnit spola!

OnT:
"Positivt besked på HIV-testet :D"
för att sedan vänta 1min och kommentera
"alltså det var negativt!"
Citera
2010-12-07, 22:41
Medlem
Pink-Snipers avatar
Polaren somnade på ett lan med facebook uppe, skrev i loggen
"vafan ska jag göra jag har varit otrogen mot min flickvän och knullat en 14 och en 15 åring"

han vaknade typ 20 min senare när hans flickvän ringde och var helt jävla galen och hon vägrade lyssna på vad han sa, hon gjorde slut och vägrade svara på hans samtal

dock blev allt bra igen typ 2 dfagar senare då han förklarade för sin tjej vad som hänt
kan tillägga att jag fick en del stryk, fortfarande värt det
Senast redigerad av Pink-Sniper 2010-12-07 kl. 22:49.
Citera
2010-12-08, 00:02
Medlem
VanityFairs avatar
Jag börjar bli riktigt sur på folk som gör så tråkiga statusar " åhhh jag älskar kuk", "Mummsss flens" osv.

Nä istället måste vi börja rejpa med lite finess och roliga texter. "En brud, lite vin, Notting Hill och kvällen är kirrad" <--- den tyckte jag var skön.

/vf
Citera
2010-12-08, 00:21
Medlem
Jag körde med "Popcorn och en runk i min ensamhet, det är vad jag kallar en torsdagkväll!"
På nått jävla sätt lyckades han ta sig in på min facebook dagen efter och skriva en detaljerad berättelse om ett toabesök.. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in