2010-06-22, 11:39
Bannlyst
"Sitter här och smygrunkar till lite förintelseporr"

det blev kaos på den statusen alltså.
Citera
2010-06-22, 21:35
Medlem
sn1gels avatar
Min polare uppdaterade min Facebookstatus någon morgon då jag tackade alla somalier som behandlat mig "som bara somalier kan" kvällen innan. Fick många oroliga sms efter det.
Citera
2010-06-22, 21:42
Bannlyst
va?
Citera
2010-06-23, 12:38
Medlem
Pungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeridox
"Gud va skönt det här kändes att berätta för mamma och pappa. Känner mig som en ny människa, att kunna skrika till världen att jag älskar dig Peter" skrev jag en gång på en polares facebook...

Mycket härlig känsla var det att se kommentarerna.

Detta var den första jag verkligen skratta åt! Kommer köra en härmis på den när jag får chansen asså!
Citera
2010-06-23, 13:11
Medlem
Pungen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsFine
På en killkompis AnsiktsBok:

"Namn Efternamn vill numera bli kallad för Magnus den Store eftersom att min kärlekspåle är så stor att jag måste vika den dubbelt i mina kalsonger. (Ja, det är jobbigt att gå på toa)"

En given Facerape men jag garvade som en mental patient.

Ovan nämnda och en hel del andra facerapes som nämns i denna tråd är sånt jag kan skriva på min egen facebook för att få lite reaktioner.. Det är roligast att facerapa sig själv för att se sina polares reaktioner! Hur lättlurade är dom? Lite socialt expriment helt enkelt :P
Citera
2010-06-25, 13:24
Medlem
kryptonajts avatar
Den klassiska "namn står upp och ner med vodkaflaskan i anus och väntar på ruset." har använts ganska friskt faktiskt.
Citera
2010-06-25, 16:09
Medlem
Har en sommarjobbare, tjej på ca 20 som spenderar en hel del tid framför FB.
Hon lånar min dator under tiden hon kommer vara hos oss och ber väll mer eller minde om att bli raped när hon aldrig loggar ur.

Förslag ?
Citera
2010-06-25, 16:19
Medlem
-Paria-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voh
Har en sommarjobbare, tjej på ca 20 som spenderar en hel del tid framför FB.
Hon lånar min dator under tiden hon kommer vara hos oss och ber väll mer eller minde om att bli raped när hon aldrig loggar ur.

Förslag ?

"Namn har hittat ett underbart sommarjobb! Dubbelmackad två gånger på samma dag! Tack grabbar :* :* <3<3<3"
Citera
2010-06-25, 17:42
Medlem
Fas12s avatar
Jag ser dethela som ett projekt, som kräver research och förberedelse. Det var en dag i plugget, och jag sitter tillsammans med X och Y och jobbar på ett projekt i datorummet. Person S sitter bredvid och är inne på facebook, försvinner dock senare för att äta lunch/liknande. Naturligtvis glömmer hon bort att logga ut från facebook. X och Y, vilka båda är vänninor med S, ser att jag har bunkrat mig framför S's datorskärm. Det blir alldeles hysterisk glada och berättar vilka personer S har hållit på med i helgen, jag får fram två namn vilka S tydligen är förtjust i. Jag går in på de både männens wall, like:ar 75% av bilderna och gör små, diskreta snuskiga kommentarer. Skriver något message i linje med "Tack för i helgen, kan vi ses snart igen..?" (de både hade ett byte av saliv helgen dessinnan) Sedan, som grädden på moset gör jag en relationship request på en av killarna.

Det tar ett bra tag tills S märker detta, hon kommer NÄSTAN gråtfärdig och skäller ut mig, dock förstår hon på något sett det roliga i det hela och vi är fortfarande vänner. De både killarna jag skrev till, via hennes facebook blev upprörda och langade både en diss.

mission completed.
Citera
2010-07-12, 02:48
Medlem
WeckiSs avatar
- testar hur långt ut man kan dra förhuden..

- fann Gud i smärtorna som åsamkades av årets största bajskorv.

- Förlåt Erik för att jag gav dig klamydia, men det var faktiskt Annas fel!
(bör skrivas av en kille)
Citera
2010-07-12, 23:03
Medlem
dullboys avatar
- Då var äntligen alla äckliga negerlag utslagna!!

Efter att alla afrikanska lag lämnat turneringen.

Det blev ett jäkla liv
Citera
2010-07-12, 23:59
Medlem
Under---18s avatar
-Hon vill inte ha sex och hon fejkar varje gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem