2010-03-26, 13:25
Bannlyst
Min kompis tycker det är väldigt kul att skriva att jag sitter med mina kusiner och våra AK-47r... Inte så uppskattat av mig... -.-
Citera
2010-03-28, 23:30
Bannlyst
Ansiktsknullade en okänd snubbe fasansfullt igår.

Ett originellt "Jag fick precis beskedet att jag ska bli pappa!" gav det bästa resultat jag varit med om!

Fast det som fick mig att dö lite inombords var när offrets mamma fick reda på nyheten och skrev följande:
"Herregud! Otroligt! Jag börjar sticka babykläder direkt!"

Måste ha förstört hennes år.
Citera
2010-03-29, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck

Ett originellt "Jag fick precis beskedet att jag ska bli pappa!" gav det bästa resultat jag varit med om!

Fast det som fick mig att dö lite inombords var när offrets mamma fick reda på nyheten och skrev följande:

hahaha jag skrattar högt åt många, speciellt den tidigare bilden "That's not what hitler said"
"Oh Snap"...

Själv har de bara blivit någon facerape ett fåtal gånger. någon helg sedan "Fan va jag vill knulla, någon av mina kk's som vill komma efter folket har dragit" den var ju ganska obvious men ändå ganska trovärdig på en lördagkväll.
Keep the good work up !
Citera
2010-03-30, 17:39
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Blev fejsrejpad far nagra manader sen "I hate niggers!"
En tjej som jag precis hade traffat fragade upprort vafan jag menade.
Jag forklarade da att jag blivit faceraped och vad det innebar.
Hon nojde sig med det sa jag slapp ljuga och saga att jag inte har nat emot negrer.
Citera
2010-03-30, 18:09
Medlem
jonnolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Aldrig gjort något på facebook, men haft ganska trevligt med kompisars msner. Bl.a. skickat bögporr till en polares farfar och sagt att det är sånt "jag" gillar.

Haha då gick du lite över gränsen imo.
Citera
2010-04-01, 17:31
Bannlyst
gav bort 600 emails här på flashback igår. Nu vill jag allt se lite facerapes.
Citera
2010-04-05, 16:50
Medlem
dasbandits avatar
jag och några vänner förstörde en annan väns facebook genom att gå med i alla homosexuellt relaterade grupper samt skriva att han kommit ut ur garderoben som status. (HAN ÄR HOMOFOB)
Citera
2010-04-05, 17:26
Medlem
CherryDeLuxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck

Såg att en vän precis råkat ut för samma typ av skämt "Life is full of suprises!!"
Senast redigerad av CherryDeLuxe 2010-04-05 kl. 17:28.
Citera
2010-04-05, 19:25
Medlem
not_reallys avatar
Det är synd att de flesta är dåliga på "faceraping", skriver uppenbara och trista saker.

Typ "Jag har blivit bög höhöhöhöhöh" sånt är väl fan inte rape. Kan inte folk göra det med värdighet eller lämna det därhän.
Citera
2010-04-05, 23:44
Medlem
Falk.s avatar
Riktigt underhållande, tycker det nästan är roligare att ändra i någons profil och gå men i grupper än att uppdatera personens status. Statusen märker de på direkten när de loggar in själva, men inte det andra på samma sätt
Citera
2010-04-11, 13:28
Medlem
dannekerrors avatar
"Blivit av med körkortet" är en klassiker som slutar med måååånga kommentarer!
Nästa gång jag får chans ska jag pröva "Anmäld för våldtäkt, kul...".
Citera
2010-04-11, 19:01
Medlem
Hummlers avatar
Det roligaste jag såg idag var 3 personer som tydligen inte fattade idén med facerape. Dom hade bara skrivit "facerape / deras namn" och tyckte nog att det var jävligt kul. :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in