2010-02-04, 17:52
Medlem
Vi brukar ha en del regler i min kompiskrets på vad man får göra vid händelse av en facerape.

Egentligen bara en enda regel: Du får inte ta bort en facerape. Bara dementera den i kommentatorsfältet eller i en ny status.

Visst går det att vara lite smidig i detta, som när en polare helt plötsligt gick med i gruppen Anal Sex.

Men överlag är de roligaste facerapesen de som är trovärdiga.

Några exempel av mig eller mina polare:
"tack för den här tiden stockholm. Till våren är det jag som börjar på mäklarlinjen i halmstad"

"Musarm! Eller..? "

"Mina favoritförfattare top fem: David Eddings, Tolkien, Liza Marklund, Jens Lapidus och han som skrev Narnia"

Och min favorit:

"Ska hem till min fina innestadslägenhet nu. Jag fattar inte varför ni inte alla bor innanför tullarna?"
Citera
2010-02-09, 23:26
Bannlyst
Åhå. Detta så ju ganska kul ut. Har gott om konton att leka med så jag kanske återkommer!
Citera
2010-02-15, 18:57
Medlem
wwlovers avatar
I Fredags hos en polare, dagen efter att ha läst om facerape passade jag på.

Jag skrev följande från hans facebook: Jag orkar inte med allt länge. Hej då allesammans.

Som svar fick han:

Var ska du? Gå inte?

Neeej gå inte.

Gå inte jag har fortfarande inte fått tillbaka min lunch.

4 timmar senare såg han texten och sade till faceook att alla ska vara lugna, jag är kvar.
Citera
2010-02-18, 22:51
Medlem
Thubbes avatar
Såg denna på min startsida idag, LOLROLF:ade så hårt.

http://img30.imageshack.us/img30/1088/leofacerape.jpg
Citera
2010-02-19, 01:07
Medlem
slafsits avatar
Listade ut lösenordet till en kompis facebook, dumskallen hade samma lösen överallt.

http://img716.imageshack.us/img716/5071/klililil.gif
Citera
2010-02-19, 09:32
Medlem
milgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slafsit
Listade ut lösenordet till en kompis facebook, dumskallen hade samma lösen överallt.

http://img716.imageshack.us/img716/5071/klililil.gif

Gillar hur du i ett försök att dölja din kompis namn har tagit ett för tunnt streck
Citera
2010-02-19, 12:48
Medlem
slafsits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milga
Gillar hur du i ett försök att dölja din kompis namn har tagit ett för tunnt streck

Haha, hade lite för bråttom...
Citera
2010-02-20, 03:19
Medlem
melackos avatar
Jag lät min polare joina gruppen "vi som inte skäms för att ta "den" i tvåan" och skickade sedan invites till alla hans 248 vänner. Den optimala facerapen enligt mig.
Citera
2010-02-21, 01:41
Medlem
Deeeans avatar
Skrev en liten textsnutt från låten "Kesha - Tik Tok" på en kompis statusrad;
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I aint coming back

Han blev töntförklarad rätt så snabbt
Citera
2010-03-09, 00:55
Medlem
crillecrilles avatar
Har både utsatt och blivit utsatt flera gånger. Imorrn på jobbet blir det några stycken. Folk glömmer ju att låsa datorn hela tiden :P "Jag saknar mitt ex" kommer bla att figurera. Kanske även den där med graviditet...
Citera
2010-03-09, 00:56
Medlem
Mr.Junkyards avatar
På min skola där det går ungefär 1800 elever så finns det gott om datorer. Två gånger den senaste månaden har jag fått tillfälle att Facerapa två helt randoms för att dom glömt loggat ut.

På den första som var en tjej så skrev jag: Klamydia

På den andra som var en kille: Vad skulle du göra om jag tog livet av mig?

Tyvärr så fick jag inte reda på vad hennes och hans vänner skrev men förhoppningsvis så vart det ett gott garv för många.
Citera
2010-03-09, 06:00
Medlem
Aldrig gjort något på facebook, men haft ganska trevligt med kompisars msner. Bl.a. skickat bögporr till en polares farfar och sagt att det är sånt "jag" gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in