2009-11-12, 13:15
Medlem
Marmosets avatar
Jag gillar practical jokes *smider ständigt onda planer*

Låt kreativiteten flöda i tråden, jag vill höra mer!
Citera
2009-11-12, 13:50
Medlem
DevinTheDizzles avatar
Har en polare som har sparat sitt pw o allt på facebook som man inte borde göra om man har polare hos sig ofta

Brukar ofta facerape'a han när han går iväg för att röka eller något som tar en stund iaf. Den mest minnesvärda facerapen va när vi skrev "Mitt kön är knottrigt och kliar, någon som vet varför? snälla hjälp mig!" och la även upp en bild på ett par blodiga kalsonger vi hittat på google. Sen att få se hans reaktion över hans 20+ nya notificationer när han kom tillbaka var rätt kul det med

Fast nu när jag skrev detta så känns det som väldigt töntigt
Citera
2009-11-12, 14:15
Moderator
impieteers avatar
Trådar sammanfogade och lite off topic raderat.
/Mod
Citera
2009-11-12, 17:20
Medlem
janniboys avatar
"Tar den i tvåan" på allting du kan ändra under information samt som status. Troligtvis glömmer han att kolla under information om han blivit faceraped
Citera
2009-11-14, 23:01
Medlem
Elmohs avatar
Gillade bild nummer två i gruppen TS länkade.

Christopher Högberg are sucking his own d**k! -
Citera
2009-11-14, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elmoh
Gillade bild nummer två i gruppen TS länkade.

Christopher Högberg are sucking his own d**k! -

Hahahaha.
Citera
2009-11-15, 03:58
Bannlyst
Bra tråd, älskar att facerapea fast har sämst fantasi
Citera
2009-11-15, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevinTheDizzle
Har en polare som har sparat sitt pw o allt på facebook som man inte borde göra om man har polare hos sig ofta

Brukar ofta facerape'a han när han går iväg för att röka eller något som tar en stund iaf. Den mest minnesvärda facerapen va när vi skrev "Mitt kön är knottrigt och kliar, någon som vet varför? snälla hjälp mig!" och la även upp en bild på ett par blodiga kalsonger vi hittat på google. Sen att få se hans reaktion över hans 20+ nya notificationer när han kom tillbaka var rätt kul det med

Fast nu när jag skrev detta så känns det som väldigt töntigt
Det är ju töntigt, men kul äre
Citera
2009-11-15, 13:04
Medlem
Har inte gjort på nån annan men min sadistiske kompis älskar att göra det mot mig,

Namn: Nu blir det för mycket på fyllan, stå och runka på gården var inte så smart.

namn: Fan nu har man fått klamydia, vilket jävla bök att ringa runt till alla nu.

Dessa 2 e dem senaste från honom, alltid lika roligt när han ringer mig oftast när det e som mest olägligt och säger: ooooooooooooohohohoho, HAR DU KOLL PÅ DIN FACEBOOK?
Citera
2009-11-15, 20:20
Medlem
ZloHs avatar
Skrev "Namn - längtar till helgen då man ska få knulla kärringa" åt en kompis för ett par veckor sedan. Blev roliga reaktioner från de flesta, kan nämnas att hans morsa blev skitsur innan hon fick det hela förklarat för sig. Han är 18 år och flickvännen är ganska ny.
Citera
2009-11-15, 23:38
Medlem
CaptainInsane-os avatar
"Jag ska bli pappa/mamma =D" brukar generera i många kommentarer. Extra kul om offret har sina föräldrar på Facebook
Citera
2009-11-16, 13:53
Medlem
Kommenterar allt och gillar allt, så att när h*n loggar in har h*n ca 100notifications, ändrar namn och profilbild.. Alla kommentarer är hor/sex/bög/peddo inriktade eller, låt oss säga FBhumor Extra bra blir det om personen har gjort något den skäms över på fyllan..

Bästa hittills var en tjej för 3månader sedan, innan var vi ganska bra kompisar men sen dess har hon inte pratat med mig utom en gång då hon sa "Jag trodde bättre om dej än så"

Men det var så värt det, kompisar utan humor vill jag ändå inte ha! "Antingen älskar ni mej eller hatar mej. Ert val, er förlust"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in