2010-11-22, 16:42
Medlem
miszks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divveh
Min gamla låtsassyrra har fått tvillingar. Dom är 4 månader gamla och hon kan inte göra annat än att vara med dem, prata om dem eller ens tänka på något annat än dem. Alla vet hur galen hon är i sina barn, vilket alla föräldrar är, men hon är EXTREM.
När hon gick å ammade ungarna så tog jag tillfället i akt och drog facerapen "Tappade Levi i golvet idag. Som tur är så mår ju Kevin bra iallafall!"
Det är då hennes barn. Hon uppskattade det inte.

Hahahaha jag dör
Citera
2010-11-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maage
Min polare blev duktigt rejpad för ett par månader sedan.

Han satt hemma hos sin chef och ölade en fredag efter jobbet och chefen blev ganska packad. Min polare glömde dock logga ut från fb på chefens dator och då började det hända konstiga saker....

Under helgen så skadar min polare sig i knät under en hockeymatch och tvingas stanna hemma eftersom han jobbar som brevbärare. På måndag förmiddag står det på hans status; " fan va skönt att fejka ett skadat knä så jag slipper jobba!" Dessutom var profilbilden ändrad till ett mongo. Nån timma senare ringer chefen och säger att han inte behöver komma tillbaka till jobbet, han är sparkad pga av detta. Min polare bönar och ber och berättar att det inte är han som har skrivit det men chefen säger bara "ja ja den har vi hört förut. Kom in imorn så får vi prata om det".

Min polare hade jobbat deltid i över ett halvår och slitit som ett djur för att få en fast anställning. Nu var han inne på sin 3 vecka som fast antsälld. Han kommer in och skämms som en hund dagen efter. Stämningen är helt klart krystad på kontoret. Efter ett samtal på chefens rum så gör de upp att han ska dela ut dagens post och sen sluta.

När han har delat ut den första lådan så lyfter han av den och hittar en utklippt bild ovanpå all post. Det är en utskriven bild av det mongot som var hans profilbild. Efter det åker han till kontoret och ser alla kollegor som asgarvar åt honom när han kommer in.

Chefen ville tydligen hämnas för att han hade blivit nersupen och behövt ta tag i sin förbannade flickvän dagen efter.

Hahaha den va riktigt härlig !
Citera
2010-11-22, 21:59
Medlem
Lilleskurts avatar
Alltid kul att ändra kompisens födelsedag till dagen efter facerapen görs
Citera
2010-11-23, 13:27
Medlem
Jag förstörde en relation med en facerape en gång. Jag och min polare körde en facerape på en tjejpolare som var över hos mig . Vi skrev något i stil med:

"Nej fyfan, jag ska aldrig mer dricka! Jag kommer inte att kunna se Erik i ögonen mer efter allt vi gjorde den här kvällen. Känner en sån extrem ångest och han sa att det var en bra idé att vi skulle göra det. Fan, han sa att det skulle bli mysigt"

Hon går in på sin facebook 5 min senare och garvar lite. Sedan så ringer hennes telefon. Hon svarar och det är hennes pojkvän som är helt vansinnig. Han skriker på i kanske 5 min och hon försöker förklara att det bara var en facerape. Sedan så skriker han "JA DÅ GÖR VI SLUT DÅ!" och hon svarar "JA DÅ GÖR VI DET DÅ". Hon är chockad och jag och min polare brister ut i asgarv fulla som vi var. Bör tilläggas att alla hans tidigare flickvänner har varit otrogna och därav hans reaktion.
Hela händelsen var mycket komisk men samtidigt rätt hemsk...
Citera
2010-11-23, 13:49
Medlem
Det som jag finner mest glädje i är att lägga upp vanliga statusar, såsom "fan vad kallt det är ute, jävla skitväder". Och istället fucka upp stavningen. "fan va kallt det är ute, jävla skit väder".
Då tror ju folk att personen man rapeat besitter problem med stavning och inte att dom blivit just rapeade!
Citera
2010-11-23, 15:34
Medlem
MisterXds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slic
Det som jag finner mest glädje i är att lägga upp vanliga statusar, såsom "fan vad kallt det är ute, jävla skitväder". Och istället fucka upp stavningen. "fan va kallt det är ute, jävla skit väder".
Då tror ju folk att personen man rapeat besitter problem med stavning och inte att dom blivit just rapeade!

Ja, Herre Gud. Hade någon utfört den typ av facerape på mig hade jag nog varit tvungen att fly till Costa Rica.
Citera
2010-11-23, 19:31
Medlem
symbicorts avatar
http://img823.imageshack.us/i/skrmklippe.png/

dock inte jag som gjorde detta
Citera
2010-11-23, 20:00
Medlem
david-bs avatar
"Några av er vet det redan men nu blir det officiellt. Jag är Bisexuell och jag står för det" Skrev jag på polarens Facebook. 15 minuter efter ringer hans syrra och frågar om det är sant, och han har ju ingen aning om vad fan hon snackar om och svarar: Vad så sant, har du rökt på ? Ja att du är Bisexuell och varför sa du inget till mig först?. Då kom frågan: Vem fan har facerapat mig?!
Citera
2010-11-23, 20:58
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbicort
http://img823.imageshack.us/i/skrmklippe.png/

dock inte jag som gjorde detta
heh...
Citera
2010-11-24, 14:57
Medlem
jolmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slic

Jag skulle må sämre över den facerapean än i princip allt annat "grovt" som folk ändå fattar är just en facerape.

Kudos.
Citera
2010-11-24, 19:03
Medlem
olllies avatar
"Aborten lyckad! Skönt för barnets skull också, hade ändå inte vetat vem pappan är lol"

"Tillbaks från Grekland! Måste till vårdcentralen asap! Någonting är INTE okej "där nere".."
Senast redigerad av olllie 2010-11-24 kl. 19:06.
Citera
2010-11-24, 20:02
Medlem
Jag tyckte det var roligt när jag skrev en simpel som "Jahopp, nu ska jag visst bli pappa! Roligt ändå"
För reaktionen blev att det spreds snabbt i hans släkt så folk började ringa konstant och gratta honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in