2009-11-16, 14:38
Medlem
Bohrs avatar
Jamen vad skrev du då!!
Citera
2009-11-16, 16:38
Medlem
rofl kartoffels avatar
Facerape alltsa, Som den gode Stig von Essen sa angaende detta nar vi tog en laxmacka i ringarum...

-"Facerape ar ett underbart fenomen, Det ger lite humor i vardagen men samtidigt tanker nog folk att man kan bjuda lite pa sig sjalv"

Jag sjalv brukar dra nagot i stil med:

<namn> kakar en laxmacka och gratrunkar i duschen

Stig von Essen ar aven med i OS.
Citera
2009-11-17, 17:02
Medlem
Bohrs avatar
Ändrade lite på en kompis info och skrev i Om mig-rutan i info om att han har klamydia. Lite smått roligt nu på kvällen
Citera
2009-11-20, 21:05
Medlem
En grundregel hos en polare, som också är musikproducent, är att "lämnar man sin Facebook öppen kan vad som helst hända." Det är något som blivit lite av en grej i studion och det roligaste hittills är väl när en medlem i ett band lämnade sin FB outloggad och någon minut senare stod det något i stil med "Nu lämnar jag jag bandet. Vill satsa allt på min älskling Camilla."

Detta slutade ju inte direkt som väntat då berörd bandmedlem dagarna innan, utom producentens vetskap, gjort slut med sin flickvän som blev väldigt upprörd samt att skivbolaget ringde från Tyskland någon timma senare för att kolla vad fan som händer.

Slutade dock med att alla skrattade gott och att det helt enkelt va hans eget fel att han lämnat sin FB obevakad...
Citera
2009-11-21, 09:50
Medlem
En nybakad polis som för närvarande gör aspirant-tjänst fick en som ungefärligt löd: "A P jag har ju inte sagt något till er innan, men sanningen är att jag gillar killar. Yngre killar, gärna barn."

Den skrevs tyvärr på en lördagkväll så det var väl lite väl uppenbart.
Citera
2009-11-21, 16:40
Medlem
krimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edgrey
En grundregel hos en polare, som också är musikproducent, är att "lämnar man sin Facebook öppen kan vad som helst hända." Det är något som blivit lite av en grej i studion och det roligaste hittills är väl när en medlem i ett band lämnade sin FB outloggad och någon minut senare stod det något i stil med "Nu lämnar jag jag bandet. Vill satsa allt på min älskling Camilla."

Detta slutade ju inte direkt som väntat då berörd bandmedlem dagarna innan, utom producentens vetskap, gjort slut med sin flickvän som blev väldigt upprörd samt att skivbolaget ringde från Tyskland någon timma senare för att kolla vad fan som händer.

Slutade dock med att alla skrattade gott och att det helt enkelt va hans eget fel att han lämnat sin FB obevakad...
Det där var nog den enda bra "facerape" jag läst.
Citera
2009-11-21, 16:56
Medlem
Pyromenens avatar
Blev utsatt för en facerape förra veckan.

Först skrev min polare: "Ska bli fint med en kvällrunk och en macka"

Sen två minuter senare skriver han: "Sådär, då kom jag. Ska bli fint med en macka nu"

Men min tur kommer väl snart att hämnas
Citera
2010-01-15, 08:59
Medlem
bitterhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromenen
Blev utsatt för en facerape förra veckan.

Först skrev min polare: "Ska bli fint med en kvällrunk och en macka"

Sen två minuter senare skriver han: "Sådär, då kom jag. Ska bli fint med en macka nu"

Men min tur kommer väl snart att hämnas

Haha underbar facerape. De bästa är ju alltid när man följer upp dem med ännu en facerape, då ökar trovärdigheten markant.
Citera
2010-01-16, 22:24
Medlem
Bakas avatar
Är det bara jag som brukar skita i statusraden och lägga till 300 nya mohammed och yussuf i friendsen?
Citera
2010-01-18, 19:40
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edgrey
haha. Jag var med om samma sak förra veckan. En av mina bandmedlemmar blev facerapad utan min vetskap. I helgen kom det fram tjugoelva personer till mig och frågade varför han lämnat bandet, om vi ska splittras osv. Eftersom jag inte visste något om facerapen höll jag på att bryta ihop. Ringde honom men fick inget svar. Fy fan vad jobbigt det var!
Citera
2010-01-25, 10:46
Medlem
hehe, jag facerapade en kompis genom att skriva att han vunnit en massa pengar på lotto. tog ett bra tag innan folk fattade att det va en facerape och kompisen inte skulle använda sin nya förmögenhet å bjuda alla på krogen med
Citera
2010-01-26, 22:13
Medlem
Stupizs avatar
Jag behåller barnet. Fungerar bara på tjejer men kan bli ganska kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in