2010-05-25, 22:58
Medlem
hehheh skriver "kollar på twilight, riktigt bra faktisk, förstår inte vad alla klagar på?" :P
Citera
2010-05-27, 14:37
Medlem
weekends avatar
Min kompis gjorde en klockren på mig härom veckan, kommer inte ihåg ordagrannt men på ett ungefär.

"Nä nu jävlar får det vara slut på allt vad runtknullande heter för min del. vill känna känslan av att vara sådär tokkär igen. finns det verkligen ingen för mig där ute? känner mig så ensam "

loggar in flera timmar senare och har fått väldigt många seriösa svar från omtänksamma vänner som velat trösta.
Citera
2010-05-27, 15:33
Medlem
David9s avatar
En klassiker är att bara ända födelsedagen till nästa dag. H*n kommer bli sönderspammad med "grattis" i sin logg
Citera
2010-05-28, 01:18
Medlem
Skrev,

"Någon som vet om det är farligt med prickar på snoppen? "
Citera
2010-05-28, 15:45
Medlem
tuss-i-lagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David9
En klassiker är att bara ända födelsedagen till nästa dag. H*n kommer bli sönderspammad med "grattis" i sin logg

Bästa face-rapen ever! Ingen får lida förutom idioterna som grattar folk på fejjan de ändå inte vet när de fyller år!
Citera
2010-05-28, 16:35
Medlem
Krollums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaRue
Skrev på min systers facebook: "Fan vad jag har ont i röven, tack *hennes pojkväns namn*".
Fick typ 12 svar + att några av min systers pojkväns kompisar ringde honom och frågade om det var sant :P

Men.. det var ju inte alls roligt att skämta om syrran som fått kuk i 2an?
Facerapear du din morsa också med "jag sålde mig asbilligt i tisdags"?
Citera
2010-05-28, 17:56
Medlem
Aberaths avatar
Dessa har jag råkat ut för under de senaste månaderna på jobbet. Man har lärt sig att logga ut facebook när man går ifrån datorn iallafall.

"Jag luktar kiss och/eller gillar killar"

"Helt ärligt, det suger och ha klamydia.. Jag ska aldrig mer vara med 2 13åringar... Lita inte på mottot : "Är dom små får man ta två":/ Och lite sveda i röven har jag åxå, vad kan det vara? Någon som vet? / Nyfiken pojke"

"Satt nyss på en get"

"Bara jag som får ståkuk av MONSTER och 14 åriga spädbarn!"

"Helt ärligt, jag har käkat penicillin i 2 veckor och endå går INTE klådan & dom röda prickarna bort, helt ärligt vad äre för fel på svenska läkare? Dom påstod att det skulle vara klamydia, jo tjena.. HJÄLP VAD ÄR DET FÖR FEL? "
Citera
2010-05-28, 18:11
Medlem
KickAss-1337s avatar
En polare lämnade sin Facebook uppe, och jag var inte sen att skrida till verket. Skrev:

"Tänkte sätta mig på Henriksdalsberget och tokrunka, vem är på?"

Det blev många likes på den
Citera
2010-05-29, 00:43
Medlem
KidWonderboys avatar
I min umgängeskrets brukar vi skriva "Drömmer mig bort i ett hav av kukar." lagom poetiskt och roligt!
Citera
2010-05-30, 23:50
Medlem
"Äntligen fått tid för penisförlängning!"
Citera
2010-05-31, 15:14
Medlem
Jag skapade grupperna:

Vi som skäms när hunden får syn på kuken man runkar.
Vi som heilar vid fel tillfälle.
Vi som hatar när vi skit på skjortmanschetten när vi bajsar på krogen.

på vänners konton å bjöd in alla deras vänner, succcééééé
Citera
2010-05-31, 19:05
Medlem
Gruvhackas avatar
Tyckte det var ganska kul när jag ändrade en kompis kompis födelsedag till dagen efter, han fick rätt många grattis faktist, sen gick jag säkert med i 200 Hitlergrupper med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in