Checkade in på ett rätt anständigt hotell i Krakow och på datorn i lobbyn var en amerikanskas inloggningsuppgifter sparade, av bilderna att döma var hon mellan 50-60 år.
Statusen blev: "The polish guys do really have large cocks!"
Körde en rolig grej nån vecka innan studenten, på skolan har vi en as skum fotograf som alltid åker runt o fotar alla på festerna, när folk börjar bli dragna vill han att folk ska börja ta av sig kläder o skit
Anyways, varje gång nån är inloggad på FB brukar ja alltid skicka ett inbox till honom där det typ står : "Hej! Jag skulle jättegärna vilja att du kommer och fotar mig på studenten/min skiva/min mottagning! ring mig snarast på tel nr."
Har själv råkat ut för den och ångesten när han ringer:
"Hallå?"
"Heheheeej det är Jooonas ja hödde att ni behödde fottogRAAAAAF" << peddoröst
Jag busade med en kompis, och han såg att jag skrev nåt. Han trodde att jag skulle skriva något i stil med "JAg brukar stoppa upp fiskar i anus" men jag skrev "Jag gillar mjölk". Just hans reaktion på att jag skrev något så osammanhängande var kul!
Var en tjej som glömt logga ut i skolan, skrev "Sitter och smeker mig i biblioteket, hoppas ingen kommer på mig", (Hon hade varit i biblioteket), hann inte se vad folk skrev då hon tog bort det direkt ;(
Checkade in på ett rätt anständigt hotell i Krakow och på datorn i lobbyn var en amerikanskas inloggningsuppgifter sparade, av bilderna att döma var hon mellan 50-60 år.
Statusen blev: "The polish guys do really have large cocks!"
Intresserad av: Killar
Relations status: Det är komplicerat
Gick med i gruppen "I <3 Peter Siepen!" och gjorde en status uppdatering som typ var "Skönt att äntligen kunna tala öppet om min läggning! Tack alla som har stöttat mig."
Typ 25 pers kommenterade och en polare fattade inte ens att han vart facerapad så nästa dag gjorde han en status updatering där det stod typ "Skönt att ha vänner som kan stå för det dom gör och tycker! Bra gjort (killen jag facerapade)!"
Gjorde också en till en vecka senare då jag skrev typ "Vaknade upp med en bunt brev ifrån polisen och är precis hemkommen ifrån fyllecell... ÅNGEST!"
Tyckte det var lite små busigt eftersom alla gick på det, haha.
Senast redigerad av Argone 2010-07-14 kl. 20:18.
En kille i vår klass är ganska stöddig och sådär, dock har han svårt att få brudar på FYLLAN. En polare facerapeade något i stil med: Varför får jag aldrig tjejer på krogen? Jag gör allt rätt, slår på charmenm köper ett glas rosé till dem, smörar lite mer men sen när det kommer till kritan så vill dom inte, kan någon tjej i min vänlista snälla hjälpa mig för att säga hur jag ska bära mig åt i framtiden?
Helt underbart då det stämmer in perfekt på personen i fråga!
Förresten så kommer uttrycket facerape från en gammal Underground Deathmetal Punk artist som kallade sig för GG-Alien och spelade i dom finska kloakerna på 90 talet. Han sköt Heroin i pungen på scen och sket blodig diarré i handen på sig själv för att slänga på publiken.
Förresten så kommer uttrycket facerape från en gammal Underground Deathmetal Punk artist som kallade sig för GG-Alien och spelade i dom finska kloakerna på 90 talet. Han sköt Heroin i pungen på scen och sket blodig diarré i handen på sig själv för att slänga på publiken.
Det, är en facerape.
det är så 90 talet.Vi har faktist facebook nu da.....