2011-01-11, 00:29
Medlem
Sista_Bossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
Härlig facerape man fick utav flickvännen nyss

http://i54.tinypic.com/153y882.jpg

HAHAHAHHA! JUSTIN BIEBER!!! HAHAHAAHA
Citera
2011-01-11, 15:56
Medlem
sasos avatar
på tal om facerape kan man inte ändra sitt namn och bild till kompisens skriva i hans log och facerapea på det viset?
Citera
2011-01-11, 21:03
Medlem
meganegerdases avatar
På vårt internat så skrev jag dan innan jullovet när vi skulle hem till mor o far på en polares fb något i stil med "FAN vad skönt att komma ifrån jävla äckel***köping, jävla bögBF och sunkiga jävla idrottsgymnasiet!!" Han fick hela sin klass emot sig ganska snabbt, undrar om han snackat sig ur situationen än.

Bästa är ändå en polare som facerapea sig själv! Han skulle söka på äckligaste WT-horan i stan och så skrev han hennes namn i ett inlägg och skickade. Han hade ny telefon o vi sa till honom att man inte kunde ta bort inlägg på telefon (krysset är ju osynligt) och han bara noooooo. Dagen efter kunde han ta bort det men då hade han väl fått en 30 gillningar x)
Citera
2011-01-12, 23:55
Medlem
fetfittas avatar
Facerapeade en kompis med "I was broken and alone. I wanna rest my bones. The sun is shining now but still I'm feeling cold"

Det är en låt med Takida.
Den värsta låten i världshistorien.
Citera
2011-01-13, 13:57
Medlem
en kompis drog en trött facerape på en annan kompis.
"fan, då har man fått tillbaks hemorrojderna. någon som ids följa till vc imorgon?"
faktiskt rätt många gillningar trots att den var riktigt lame.
Citera
2011-01-13, 17:37
Medlem
Avskedsfestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetfitta
Facerapeade en kompis med "I was broken and alone. I wanna rest my bones. The sun is shining now but still I'm feeling cold"

Det är en låt med Takida.
Den värsta låten i världshistorien.

Avskedsfesten gillar detta.
Citera
2011-01-13, 20:46
Medlem
Jag var för några veckor sen hemma hos en polare, påpassligt nog gick han på toa så jag ändrade:

Intresserad av: Män
Söker: Dejting, ett förhållande

Han har inte upptäckt detta än och jag är ju inte den som berättar.
(underförstått är han alltså hetero och till pluskontot hör att han någon vecka före detta blev facerapead på en fest med "erkännandet" att han kom ut ur garderoben, vilket många gillade).
Citera
2011-01-14, 00:06
Medlem
Var på min polares facebook och gick in på en random persons sida och skrev "Visa dej i cam"

Det roliga var att den personen visade sej senare vara hans ex och att några personer skrivit saker som "****, hon är över dej :P" och "heheh, nu går du lite snabbt fram va?"
Citera
2011-01-14, 20:42
Medlem
Sweemans avatar
Bytte sexualitet, skrev något på hans status om klamydia. Ändrade om i hostfiler så varje gång han ska gå till aftonbladet.se så kommer han till lemonparty.org och expressen beasttube.com tror jag
Citera
2011-01-15, 00:39
Medlem
"jag vill ha kuk" "fan, jag har fått herpes" etc är så jävla tråkiga, alla fattar ju att det är rape

man måste veta vad kompisen tycker är pinsamt. en gång ändrade jag min kompis status till "kommentera den profilbilden ni tycker är finast på mig så lovar jag att ha den i en vecka ", hon blev skitsur haha för det såg så töntigt ut, hon hade inte upptäckt den förräns tre timmar senare och ingen hade like:at eller nånting haha.
och en annan kompis som jag vet verkligen inte gillade sin förra klass ändrade jag status till "saknar min gamla klass " , ingen hade like:at eller kommenterat den heller.

och så brukar jag alltid kommentera andras statusar eller skriva på random personers loggar att "vi måste ses snart, det var så länge sen!" .. eller ha en dålig låttext som status eller gå med i töntiga f12 grupper eller länka till nån jättegammal youtube video som alla redan sett för länge sen
Citera
2011-01-15, 00:53
Medlem
BondJamesBonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avskedsfesten
Avskedsfesten gillar detta.

Avskedsfesten and 1 more likes this
Citera
2011-01-15, 01:02
Medlem
kom precis på en facerape som en kompis gjorde på mig för ett tag sen. en kille i vår paralellklass som jag aldrig snackat med fyllde år, och min kompis skrev i mitt statusfält "grattis @killensnamn på födelsedagen!! " (och taggade killen)

såå pinsamt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in