2012-01-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvistlack
Kul. Faktiskt.

Jag la till ett "ta" som jag antar fattades...
Såklart.
Citera
2012-01-14, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saso
undrar hur hans föräldrar reagerade när polisen kom med besked om varför de var där

De blev inte förvånade eftersom killen är lite av en idiot
Citera
2012-01-16, 18:37
Medlem
Gords avatar
Skickade ca 500 vänförfrågningar till massa turkar utan göra något annat som te.x skriva något eller så.

Citera
2012-01-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlumm
Jättekul story, fast du kan inte byta någons namn utan att kunna deras lösen.

Som Pritect sa, förr behövdes inget lösenord för att ändra kontoinformationen. Att jag bara skulle hittat på känns lite dumt, har inget större behov av en stor e-penis på ett anonymt forum.
Senast redigerad av Jawo 2012-01-17 kl. 18:27. Anledning: Upprepade ordet "större", såg dumt ut. Grammer-Nazi!
Citera
2012-01-17, 23:35
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawo
Som Pritect sa, förr behövdes inget lösenord för att ändra kontoinformationen. Att jag bara skulle hittat på känns lite dumt, har inget större behov av en stor e-penis på ett anonymt forum.

Va? Det är ju därför man sitter inne på internet.
Citera
2012-01-17, 23:59
Medlem
Knoppys avatar
"Jag förstår inte handlingen i idol" är lite av en klassiker. Även kul att bara posta helt random saker, som.recept på veganmat eller länka till konstiga videoklipp. Min bror brukar få en enhörning med tillhörande regnbåge som visningsbild. Sen blir det mycket.interna grejer, som utomstående inte skulle tycka var roligt.
Citera
2012-01-18, 18:54
Medlem
YouSuckDudes avatar
Min polare fejsrejpade mig med uppdateringen "Min mamma är en MILF!", vilken var rätt bra.
Det bör tilläggas att han har flickvän. Några dagar senare hade han dragit från mig till jobbet men glömt logga ur sin FB Han fick statusuppdateringen:
"FYFAN!! man tror man kan lita på både sin bästa vän och flickvän men nu vet man! Hoppas ni dör båda två horungar. Är så JÄVLA besviken! Tack "kompis" och tack "älskling"!!!"

varpå jag sen loggade in på min fb och kommentera det med:

"Släpp det killen-som-inte-kan-få-upp-den-längre. Hon valde mig och det är synd att du fick reda på det såhär men vi tycker verkligen om varandra :/ Moget att lägga upp det på fb förresten... ring mig!"

Det ovetande dåren blev efter en timme uppringd av sin bror som ville ha tag i min adress så han kunde söka upp och spöa mig. Polaren blev minst sagt fundersam.
Kommentarerna var också ett guldkorn i sig av diplomati, hatkommentarer och upprörda vänner.
Citera
2012-01-18, 20:45
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouSuckDude
text

Det där var inte så jätteroligt faktiskt.. Smaken som baken men att skapa kaos och problem är inte så roligt, det är roligare att göra små "osynliga" grejer som tar ett bra tag att märka - det är då det får effekt.
Citera
2012-01-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawo
Aight, fel av mig. Ursäktar påhoppet med att göra mig bort mig på ett anonymt forum, vilken enligt logikens alla lagar borde krympa min anonyma e-penis. Godkväll på dig!
Citera
2012-01-19, 00:43
Medlem
PumpkinKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Egentligen var det overkill, men från en kompis konto skrev jag något i stil med "ak 47:an är laddad, imorn smäller det i skolan!"

Polisen kom hem till honom efter någon timme
Herregud! Så jävla bra
Citera
2012-01-19, 00:46
Medlem
malmo1910s avatar
Skrev ordet "bögporr"
Sen skrev jag en kommentar till det precis efter "oj, trodde jag googlade"
Citera
2012-01-19, 03:59
Medlem
attackhamsters avatar
Facerapade min polare med texten: jag tycker om att ta på andras penisar...
hans mamma skrev 10 min senare.. med texten: jag är inte förvånad.. det förklarar massor

Tur att hon har ett sinne för humor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in