2010-08-01, 20:15
Medlem
Wuunderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Checkade in på ett rätt anständigt hotell i Krakow och på datorn i lobbyn var en amerikanskas inloggningsuppgifter sparade, av bilderna att döma var hon mellan 50-60 år.
Statusen blev: "The polish guys do really have large cocks!"
Haha, klockren.
Citera
2010-08-02, 22:12
Medlem
Eezos avatar
Det blir bäst när man inte skriver något överdrivet. (så folk inte fattar att det är facerape)

T.ex.

"Har precis varit hos plastikkirurgen och fått större bröst, är jättenöjd "
Sen lägger man upp en bild på ett par stora meloner.
Citera
2010-08-02, 22:21
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eezo
Det blir bäst när man inte skriver något överdrivet. (så folk inte fattar att det är facerape)

T.ex.

"Har precis varit hos plastikkirurgen och fått större bröst, är jättenöjd "
Sen lägger man upp en bild på ett par stora meloner.
Exakt, "skönt med en runk" och liknande i den här tråden är så jävla B.

- blir lycklig pappa i maj

- * carpe diem * fånga dagen *

- kul med både klamydia och gonorré... vad är oddsen........
Citera
2010-08-03, 02:23
Medlem
Rejpade min kompis rejält i förrgår. Bör kanske nämna att hon är intelligent och inte ett hjärntvättat horddjur. Njut:

"Till alla er som gnäller på religion, det är faktiskt inte Herrens fel att IDIOTER gör idiotiska saker i Hans namn. Jag blir så trött, har ni hört om ordet RESPEKT?!"

Win.
Citera
2010-08-03, 10:57
Medlem
darws avatar
Allt i mitt liv har hittills varit negativt så det var ju jävligt tur att HIV-testet var positivt iallafall!
Citera
2010-08-03, 15:25
Medlem
NoEars avatar
***** sitter och petar navelludd
Citera
2010-08-03, 15:50
Medlem
"Haha... Onanerade precis på jobbets toalett och så stod chefen utanför när jag var färdig" skrev jag på en tjejs facebook medan hon faktiskt var på toa och hade glömt logga ut. Under arbetstid.

En annan kul var när samma person glömde logga ut återigen på arbetstid. Då gick jag med i alla "Fria Mats Alm"-grupper och skrev ungefär i statusraden "Mats Alm är en så sympatisk kille. Kan inte tänka mig att han har gjort det han har anklagats för. Jag uppmanar alla att slå ett slag för hans frigivning!"

En annan gång så glömde en halvmacho, homofobisk kille att logga ut och då skrev jag "Jag kan faktiskt uppskatta den manliga kroppen och manlig skönhet. Många killar och män är faktiskt otroligt vackra. Seriöst, tycker inte ni att ett schysst sexpack och en vältränad bringa är snyggare än två hängande kuddar?"
Citera
2010-08-03, 16:28
Medlem
sebbex2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEar
***** sitter och petar navelludd

Ja men... det blir ju mer som ett skämt för den som läser.
Citera
2010-08-03, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endosageneral
En polare hade glömt sin facebook inloggad hos en en annan polare och han valde då att göra en grov facerape. Han skrev på den andres facebook att han va bisexuell och så vidare och den drabbade fick en hel del credit för de!

Del 1:
http://img534.imageshack.us/i/hahdt.jpg/

Del 2:
http://img412.imageshack.us/i/012yf.jpg/

Observera att några "visste det", men han fick till slut tala ut och berätta att han inte va bisexuell utan blivit utsatt för en facerape!

Är LÄTT den bästa hittils.

Så jävla skönt att några trodde på han, typ "Åh, jag förstod det".

Du har dock glömt o ta bort hans namn? om du tänkte det?
Citera
2010-08-03, 18:07
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag hade det riktigt kul i skolan när jag bytte ut en kompis bild mot en kille som runkade och skrev att han var jävligt sugen på negerkuk, sen tog det ett par timmar innan han märkte det
Citera
2010-08-03, 18:13
Medlem
lapparnas avatar
Loggat in på en kompis (kille) facebook. Skrev då - Jag ska få barn, jag blir pappa den 5 oktober.
Rätt starka reaktioner..

Vill man vara lite snällare kan man skriva - Jag ska få barn, jag blir mamma den 5 oktober.
När man är inloggad på en killes facebook. Då är det bara dom riktigt dumma som går på det och då ids man ändå inte bry sig.
Den översta kan vara lite taskig faktiskt..
Citera
2010-08-05, 20:52
Medlem
haspelspos avatar
"FITTKLAMYDIA"

Enkelt & elegant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem