2011-11-01, 18:57
Medlem
gjorde en trevlig facereap för 2 dagar sen som gav utbetalning i dag
ändrade min kompis födelsedags datum till dagens datum han fick runt 100 st grattis hahaha.
Citera
2011-11-01, 22:36
Medlem
Har inte utfört så många jätteroliga. Avslutat lillebrors förhållandestatus såklart, men jag blev faktiskt utsatt för en helt genialisk för två år sedan:

Jag var hemma hos min vän (förövaren) och skulle logga in på facebook, men hans internet explorer fungerade som vanligt inte. Jag lyckades tydligen logga in men fick fram "Sidan kan inte visas", så jag tog bussen hem. Jag kommer hem och den jäveln har uppdaterat min status med titeln: "Jävla helvete! Jag måste gå om trean, Jävla skitsystem!"

Detta kanske inte låter särskilt roligt, men det är här som den genialiska delen kommer in. Han har satt ovanstående som rubrik till en länk. Länken? Affischen till Bowling for Columbine.

Han höjde ribban minst sagt.
Citera
2011-11-01, 22:49
Medlem
Har inte gjort det men det skulle ju vara sjukt kul att ladda upp en bild och skriva att man tatuerat sig:

http://www.jennytalia.com/wp-content/uploads/imagejpeg_2_4-450x268.jpg

Kanske lite för grovt Gäller ju att hitta en bild där ingen kan känna igen personen
Citera
2011-11-02, 00:30
Medlem
Jag har aldrig face:rapeat ngn men har blivit rejält rapead av en kompis. Jag är 100% svensk men mörkhårig och har mörka ögon, så folk har frågat förut varifrån jag kommer osv.

Hur som helst så hade jag precis börjat på en ny arbetsplats och lärt känna en massa nytt folk som addade mig hela tiden och så. Just i den vevan glömmer jag att logga ut och min kompis är klok och diskret och lägger till saker som att jag gillar varenda jävla lag som heter ngt med Syrianska i fotboll, talar arameiska och turkiska och lägger till en massa randomblattar som inspirerande personer.

Jag märker såklart ingenting, men på det nya jobbet så börjar folk fråga saker som "Känner du Charbel?" eller liknande blattenamn. Jag blir mer och mer förvirrad ända tills en tjej "försäger sig" med "Men kan du förklara skillnaden mellan Syrianer och Assyrier för mig?" och allt börjar nystas upp.

Jävligt pinsamt att jag har så dålig koll på min egen facebook att jag inte märker diverse små uppdateringar.
Citera
2011-11-03, 15:01
Medlem
RagnarHarInteFisits avatar
Vad jag varit med om var att jag blev inskriven i förhållande med annan kille (som dessutom är mycket bögig av sig och accepterade :O) och "intresserad av kvinnor, män" som inte särskilt aktiv stod det kvar hela dan :/
Citera
2011-11-03, 20:37
Medlem
haha igår kväll facerapeade jag och mina 2 kompisar en tjejs facebook så hon börja gråta! vi tog bort alla hennes vänner! legendarisk om jag får säga så ganska jobbigt för henne dock
Citera
2011-11-04, 01:37
Medlem
Värsta facerapen jag råkat ut för är utan tvekan när någon vänförfrågade Lars Ohly för mig....
Citera
2011-11-04, 23:12
Medlem
Sprejburks avatar
Facerapes som jag tycker är riktigt bra är skrivet i sådana pinsamheter som faktiskt skulle kunna vara sanna, men som inte direkt är socialt accepterat att skriva på sin status uppdatering.

Jag menar när någon skriver "Jag är gravid / bög" så fattar man ju direkt att det är en facerape.
Senast redigerad av Sprejburk 2011-11-04 kl. 23:15.
Citera
2011-11-04, 23:14
Medlem
Sprejburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l33tking1337
haha igår kväll facerapeade jag och mina 2 kompisar en tjejs facebook så hon börja gråta! vi tog bort alla hennes vänner! legendarisk om jag får säga så ganska jobbigt för henne dock

Haha, fyfan vad elakt! Ni förde ju facerape till en helt ny nivå dock.
Citera
2011-11-05, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprejburk
Haha, fyfan vad elakt! Ni förde ju facerape till en helt ny nivå dock.
haha ja man känner sig lite halvtaskig efteråt, fast det är lätt värt det! Hoppas på att få se mer av den här sortens facerapes! Dock endast mot sådana personer som förtjänar det
Citera
2011-11-05, 18:57
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l33tking1337

Det är ju varken "legendariskt", roligt eller originellt. Bara elakt och jävligt onödigt och poänglöst.
Citera
2011-11-05, 19:06
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Det är ju varken "legendariskt", roligt eller originellt. Bara elakt och jävligt onödigt och poänglöst.

Håller med dig lite, dock om personen förtjäna det skulle jag bara skratta.

Dock skrev inte l33t eller vad han nu hette att tjejen hade gjort något taskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in