2011-12-03, 22:25
Medlem
Jag skrev typ något i stil med;
Hahahah sitter med bärsen i handen och gravar till slutscenerna i Titanic

Ganska blandade reaktioner, alla killar gillade, men vissa tjejer uppskattade inte riktigt skämtet..
Citera
2011-12-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uberlight

Skriver endast saker som är lite grova men som alla förstår att är en facerape

Aa för det är ju så jävla roligt!
Citera
2011-12-04, 01:57
Bannlyst
En polare glömde logga ut innan han drog hemifrån mig.

"Anton [det är hans yngre son] har anmält mig för grova sexuella övergrepp. Jag vill att alla ska vara förstående med att jag har haft det väldigt svårt som pappa sedan Ingalill [det är Atons mamma] dog. Jag kommer att behöva mycket tid för mig själv nu, och vill att ni låter mig vara ifred just nu."

Jag hann bara de två första svaren innan jag gick och la mig (kunde inte komma åt hans profil för att se det dagen efter; inlägget var säkert också borttaget).

Det var något i stil med med,
"Ditt jävla svin. Hoppas att Anton får det bra nu och att du aldrig får träffa honom igen."
"Va? vad fan snackar du om?", något sådant.

Vi är inte vänner längre.

Sen så skrev jag ""jag är bög" en gång i en annan killes logg.
Senast redigerad av superhjalten 2011-12-04 kl. 02:02.
Citera
2011-12-05, 17:21
Medlem
Lanoos avatar
fick till en helt ok rape för några dagar sedan. En tjej på strax under 30 och är en sån som älskade tex Ligga med mig nu- låten när den kom.
Well hon hade iallafall glömt logga ur
så jag ändrar hennes födelsedag och flyttar den framåt 1månad (det har hon ännu inte märkt)
Plus att jag joinade allt jag hittade med Justin Beiber, grupper, fanpages o skit.
Avslutade med texten "I got the Beiber fever!" -Baby... baby!!
Folk trodde på det hela först, tills hon efter några timmar dementerade det hela som en rape.. Jag hoppas som fan på att hon inte upptäcker födelsedagsgrejen. kul att inte få ett enda grattis på sin födelsedag haha
Citera
2011-12-07, 23:40
Medlem
Har lyckats få tag på min mors lösenord, någon som har några fina tips på facerapes som inte är allt för grov? Vågar inte slå till med något så jag hamnar i skiten helt och hållet.
Citera
2011-12-08, 01:36
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhjalten

Sen så skrev jag ""jag är bög" en gång i en annan killes logg.

För det där var så jävla roligt!
Citera
2011-12-08, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kottenization
Har lyckats få tag på min mors lösenord, någon som har några fina tips på facerapes som inte är allt för grov? Vågar inte slå till med något så jag hamnar i skiten helt och hållet.

Skriv att hudjuret har dött

Alla kommer kommentera det, jag lovar. Det är inte heller grovt eftersom att du inte skriver om henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Scaevola
För det där var så jävla roligt!

Jaha, vad har du gjort för facerape då som är så mycket bättre?
Citera
2011-12-08, 02:20
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Jaha, vad har du gjort för facerape då som är så mycket bättre?

Det har jag inte påstått! Faktum är att det bara är så jävla tråkigt att skriva nåt så tråkigt som: Jag är bög. För att senare posta det på en annan människas vägg.
Herregud människa, en rape ska skrivas med stil och finess!
Citera
2011-12-08, 05:09
Bannlyst
Citat:
Det har jag inte påstått! Faktum är att det bara är så jävla tråkigt att skriva nåt så tråkigt som: Jag är bög. För att senare posta det på en annan människas vägg.
Herregud människa, en rape ska skrivas med stil och finess!

Jasså, det säger du. Vad har du gjort för facerape som är så jävla mycket bättre då?
Citera
2011-12-08, 14:49
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Jasså, det säger du. Vad har du gjort för facerape som är så jävla mycket bättre då?

Men herregud människa? Vad är det som gör så att det slår fel i ditt huvud?
Jag har fortfarande inte sagt att jag har gjort någon bättre eller sämre, det jag försöker säga är att du får tänka till lite när du gör dina drag!
Citera
2011-12-08, 20:54
Bannlyst
Citat:
Men herregud människa? Vad är det som gör så att det slår fel i ditt huvud?
Jag har fortfarande inte sagt att jag har gjort någon bättre eller sämre, det jag försöker säga är att du får tänka till lite när du gör dina drag!

Precis, huvudet på spiken du. Du har ingen rätt att "lära" mig förrän du gjort ett bättre jobb själv, eller förrän du betalar min "facerape"-lön via exempelvis kommunal skatt, eller på annat sätt avlönar mig för mina insatser. Du har ingen auktoritet iöht, och det är det som du verkar ha inbillat dig . Psykisk sjuk skulle jag nog säga att du är.
Citera
2011-12-08, 22:39
Medlem
canterburys avatar
skrev på en polares fb precis innan vi drog ut på stan efter förfesten. Är så jävla trött på allt jävla förhållande, tack Mia för att du fanns för mig ikväll och hjälper mig ta steget. Ni som läser detta, hoppas det inte kommer ut fel men detta är vad jag vill. O du som börjar gråta. DRA ÅT HELVETE! Sen tog vi hans mobil och nycklar, innan vi stängde av den skrev vi. Vänta inte uppe Jenny (hans flickvän), jag sover inte hemma.

Haha vilket jävla liv det blev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in