2012-02-17, 15:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legge
Låter konstigt, då säsong 1 var så satans bra.

Jo lät lite märkligt för mig också men som SlipZen säger så har nog många högre förväntningar per automatik då första säsongen var så bra.
Citera
2012-02-17, 15:37
Medlem
Legges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jo lät lite märkligt för mig också men som SlipZen säger så har nog många högre förväntningar per automatik då första säsongen var så bra.

Jo men då kan man ju tycka att dom som följt hela säsong 2 måste ju ha insett att säsong 2 är ju så mycket sämre än 1:an, det kunde ju hu varit sååå mycket bättre..
Citera
2012-02-17, 20:11
Medlem
Th3Butchers avatar
Någon som vet vart om man kan tanka hem serietidningen någonstans? Länka gärna isåfall! Har sökt men inte hittat.
Citera
2012-02-17, 20:14
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Det säger rätt mycket om kvalitén på brudarna där.
Stör mig något enormt på henne, aldrig gillat en roll med henne faktiskt.

Hur kan du dissa Lauren Cohan och karaktären Vivian volkoff!?
Citera
2012-02-17, 21:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legge
Jo men då kan man ju tycka att dom som följt hela säsong 2 måste ju ha insett att säsong 2 är ju så mycket sämre än 1:an, det kunde ju hu varit sååå mycket bättre..

Ja alltså jag håller med dig. Tycker att det kunde varit oändligt mycket bättre. Dock började säsong 2 bra vad jag minns iaf. Men har tron att så fort dem kommer sig bort från gården så blir det mycket bättre underhållning.
Citera
2012-02-17, 23:41
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Th3Butcher
Någon som vet vart om man kan tanka hem serietidningen någonstans? Länka gärna isåfall! Har sökt men inte hittat.

Finns på piratebay.
Citera
2012-02-18, 01:17
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Hur kan du dissa Lauren Cohan och karaktären Vivian volkoff!?
Gillade henne verkligen inte som Vivian, den karaktären eller skådespelaren(skådespelerskan) jag hade mest problem med i hela Chuck typ och Chuck är min favoritserie genom tiderna så au, inget stort fan om man får gå lite OT här.
Senast redigerad av Chew1907 2012-02-18 kl. 01:20.
Citera
2012-02-18, 04:05
Medlem
Dantias avatar
usch sett första 2 avsnitten o de här var inget bra, trodde det skulle vara en okej serie även om man inte direkt gillar Zombie filmer överlag men nä, kan lika gärna skippa.

En huvudkaraktär som är dum i huvet, inget direkt händer och ibland skrattretande dialog (when i find my wife and and children, I will tell them about Wayne) som om dom kommer bry sig om en random person som redan var död när halva världen är utplånad.

Hade trott att det skulle varit lite mindre smygande i övergivna hus o mer fokus på själva katastrofen, kanske blir det senare men de första avsnitten har inte direkt hållt intresset uppe, särskilt när man inte får riktigt veta vad som hänt. Det skulle nog vart bland min första fråga när jag träffade folk "vad har hänt?!" om halva världen var utplånad när man vaknade upp. Är bara USA drabbat? Hela världen? Finns det överlevare? ganska vanliga frågor som borde dyka upp men inte för polisen verkar det som.

Nej blir nog att skimma igenom resten av säsong1 o kanske börja kolla säsong2...
Citera
2012-02-18, 15:55
Medlem
Dantias avatar
hmm efter att läst på lite olika forum verkar det som det är en hel del kritik bland tittarna, cheesy dialogue och karaktärer som gör ologiska saker verkar vara de största problemen.

hade av någon anledning trott det här var en höjdarserie som alla gillade men verkar som det var fel, synd
Citera
2012-02-18, 20:21
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
hmm efter att läst på lite olika forum verkar det som det är en hel del kritik bland tittarna, cheesy dialogue och karaktärer som gör ologiska saker verkar vara de största problemen.

hade av någon anledning trott det här var en höjdarserie som alla gillade men verkar som det var fel, synd

Det finns väl inga serier som alla älskar. Alla serier har sina goda och dåliga sidor. Undantaget Sopranos som bara har goda sidor. Sedan fattar jag inte vad folk håller på med, själv så stänger jag av om det är något på tv som jag inte gillar. Vem fan ser på serier de inte gillar för att sedan gnälla på nätet. Köp ett liv liksom.
Citera
2012-02-18, 20:58
Medlem
Slutscenen i senaste avsnittet var pinsamt dålig. Spolade även förbi det mesta av dialogen med den gamle. Tveksamt om jag ser nästa avsnitt.
Citera
2012-02-18, 21:04
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiq
Slutscenen i senaste avsnittet var pinsamt dålig. Spolade även förbi det mesta av dialogen med den gamle. Tveksamt om jag ser nästa avsnitt.
Tyckte den scenen var helt ok.

Är man så akut bajsnödig så att man måste spola förbi en dialog och sedan klaga över det.. Ja då får man väl skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in