2012-02-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Tyckte den scenen var helt ok.

Är man så akut bajsnödig så att man måste spola förbi en dialog och sedan klaga över det.. Ja då får man väl skylla sig själv.

Skylla mig själv kan jag göra när jag inser att Loris bilscen - vilken var fruktansvärt dålig - inte var slutscenen

Den gamla mannen ger förvisso ett annat perspektiv på Walkers som står i kontrast till gruppens känslokalla mentalitet. Men det börjar bli långdraget nu.
Citera
2012-02-18, 21:40
Medlem
KaffeMedKotletts avatar
Det har, för min smak, varit alldeles för lite handling och mycket prat. Dom har varit på samma plats och bara dragit ut på handlingen medan producenterna försöker komma på något vettigare att göra. Dom typ bara hänger.

Med risk för att dra en klyscha så kanske dom ska få nys om andra överlevande på säkra platser, militära styrkor, botemedel etc etc som ger dom ett mål. Någonting att kämpa för. Jag kommer nog inte se nästa avsnitt.
Citera
2012-02-19, 02:44
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiq
Skylla mig själv kan jag göra när jag inser att Loris bilscen - vilken var fruktansvärt dålig - inte var slutscenen

Den gamla mannen ger förvisso ett annat perspektiv på Walkers som står i kontrast till gruppens känslokalla mentalitet. Men det börjar bli långdraget nu.
Men sista scenen med gubben handlade ju om att han fattade att han hade haft fel om knatarna.
Citera
2012-02-19, 09:53
Medlem
Har det kommit nya avsnitt sedan uppehållet ? Har för mig att det sista dom visar när dom släpper ut alla ur ladan o skjuter ner alla och sedan visar det sig att dottern har varit där inne också.

Vilket avsnitt vad det isf om det kommit flera ?
Citera
2012-02-19, 11:01
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JLiquid
Har det kommit nya avsnitt sedan uppehållet ? Har för mig att det sista dom visar när dom släpper ut alla ur ladan o skjuter ner alla och sedan visar det sig att dottern har varit där inne också.

Vilket avsnitt vad det isf om det kommit flera ?

Det har börjat igen ja, det senaste avsnittet heter "Nebraska".

http://www.youtube.com/watch?v=V0Peldz0-uY

http://www.youtube.com/watch?v=QuHF1AO0nKY
Senast redigerad av sydh 2012-02-19 kl. 11:04.
Citera
2012-02-19, 17:13
Medlem
Sista avsnittet var väl det bästa på länge, äntligen hände det lite saker. Riktigt gött att Sofia är död också så dom kan släppa det. Verkade ju nästan som hela gruppens mission var att hitta henne och det delvis var det som fick dem och stanna på gården. Negativt att gubben verkar ha ändrat åsikt dock, nu kanske han låter de vara kvar på den där j+vla gården ändå.... Kan de inte bara dra vidare??
Förmodligen kommer den andra gruppen människor börja leta efter de två dödade snubbarna och hitta bilen och kanske kropparna så kommer det bli 2 läger mot varandra.

Det mest störande och ologiska i sista avsnittet var att bruden krasha med bilen. Snuten och asiaten åkte in för och hämta gubbeN, varför i helvete skulle brudjäveln åka in och hämta gubben också??? Nu kommer det väl vara 5 avsnitt där de ska leta efter henne
Citera
2012-02-19, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Sista avsnittet var väl det bästa på länge, äntligen hände det lite saker. Riktigt gött att Sofia är död också så dom kan släppa det. Verkade ju nästan som hela gruppens mission var att hitta henne och det delvis var det som fick dem och stanna på gården. Negativt att gubben verkar ha ändrat åsikt dock, nu kanske han låter de vara kvar på den där j+vla gården ändå.... Kan de inte bara dra vidare??
Förmodligen kommer den andra gruppen människor börja leta efter de två dödade snubbarna och hitta bilen och kanske kropparna så kommer det bli 2 läger mot varandra.

Det mest störande och ologiska i sista avsnittet var att bruden krasha med bilen. Snuten och asiaten åkte in för och hämta gubbeN, varför i helvete skulle brudjäveln åka in och hämta gubben också??? Nu kommer det väl vara 5 avsnitt där de ska leta efter henne

Ja, först ville hon inte ens att polisen skulle åka in till staden eftersom hon inte ville att sonen skulle förlora sin pappa. Sen när polisen trots det åker till staden bestämmer hon sig för att själv åka in också.
Citera
2012-02-19, 21:59
Medlem
Von.Larssons avatar
Kommer ett nytt inatt va?
Citera
2012-02-19, 22:09
Medlem
EdwardBloms avatar
Någon som av händelse skulle veta om någon från USA kommer streama kvällens avsnitt?
Citera
2012-02-19, 22:12
Medlem
Just det är månda i morgon
Citera
2012-02-19, 22:26
Medlem
Scamps avatar
Enligt beskrivningen kommer det ske en hel del i morgondagens avsnitt.
Citera
2012-02-20, 01:33
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Enligt beskrivningen kommer det ske en hel del i morgondagens avsnitt.
Kommer någon slå fotknölen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in