2015-10-05, 22:35
Medlem
FolkeBiras avatar
Fick ett livespel "voided" hos dessa lallare.

Spelet var ver 0,5 ml i frsta halvlek (fotboll) till oddset 1,50. Det lades cirka 10 minuter in i matchen och inga rda kort eller andra konstigheter hade intrffat.
Inget verodds i mina gon.
Mlet kom efter 20 minuters spel men fick spelet "voided" typ nr andra halvlek skulle starta.

r ganska sker p att spelet inte hade blivit "voided" ifall det inte blivit ml.

Undrar drfr om ngon varit med om liknande eller t.o.m ftt ett frlorat spel "voided"?

Jag vervger starkt att lmna dessa klpare, det finns som vi vet en uppsj av alternativ, s varnar fr denna sida. Vad sger att det inte kommer hnda igen?

Edit: deras svar var att det var fel oddssttning!
Senast redigerad av FolkeBira 2015-10-05 kl. 22:37.
Citera
2015-10-08, 15:56
Medlem
Har nu inte sett vad andra har kommenterat hr, men Nordicbet r samma koncern som Betsson. Ni br allts inte frvnta er ngt hustle, och inte heller att uttagen skall ta allt fr lng tid.

Var inte s lngesedan som Nordicbet gjorde en nysatsning dr en miljon grejer lovades ut. Skall finnas en youtubevideo fr den som r intresserad.
Citera
2015-10-26, 20:29
Medlem
Nordicbet segar och har s sen de lanserade sin "nya" sida. Jag har provat p mobil, ipad, p jobbet och dator hemma och resultatet r samma sega jvla sida. Vill jag tex visa alla matcher frn de strsta fotbollsligorna s tar det ngon minut innan skiten visas. Kan ngon bekrfta samma problem. I chatten sger de att de aldriiiiig hrt detta frut.
Citera
2015-10-26, 20:58
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Nordicbet segar och har s sen de lanserade sin "nya" sida. Jag har provat p mobil, ipad, p jobbet och dator hemma och resultatet r samma sega jvla sida. Vill jag tex visa alla matcher frn de strsta fotbollsligorna s tar det ngon minut innan skiten visas. Kan ngon bekrfta samma problem. I chatten sger de att de aldriiiiig hrt detta frut.

Jag har samma upplevelse - tar en 'evighet' (knns det som) att ladda sidorna.....

Nya layouten har inte ndrat p denna upplevelse.
Citera
2016-01-24, 20:25
Medlem
AlbusPercivals avatar
nordicbet problem - bannad konto

Well fick mitt konto bannad p nordicbet.. Ville stnga ett spel innan det brjade och dom frgade efter anledningn varp jag skrev att matchen r riggad. Han skrev att han inte kunde stnga det varp jag senare skrev att jag tnkte ta livet av mig ifall han inte gr det. Nu r mitt konto sprrad med alla cash inne...

Vrst av allt r att jag har ett spel p 800kr som kan g vunnen. Ifall spelet gr vunnen s kanske han sger "Vi voidade lappen t dig precis som du ville" Ifall den inte gr in s sger dom att lappen inte gick in och att jag r vlkommen tillbaka. Skrev till supporten nyss att jag vill att lappen ska glla och invntar svar frn dem gllande mitt konto imorgon.
Citera
2016-01-24, 21:01
Bannlyst
Och du tror att du inte har spelproblem d du hotar med sjlvmord om du inte vinner?

Dom vrnar om din skerhet.
Citera
2016-01-25, 01:51
Medlem
derivats avatar
Citat:
varp jag senare skrev att jag tnkte ta livet av mig ifall han inte gr det

Varfr skrev du det?
Citera
2016-02-16, 02:14
Medlem
FolkeBiras avatar
Mitt i en bonusrunda p en spelautomat s hakar sig spelet och bonusrundan spelar inte klart.
Inget fel sger dom fast jag har bildbevis!

Frst liveodds "voided" och nu detta.
Jag tackar fr mig och kommer aldrig mer igen! Klpare!!!
Citera
2016-04-04, 07:15
Bannlyst
Strsta matchen i mma har inte uppdaterats alls sen den officiella ndringen av motstndare fr 2 dagar sedan.

Jon jones str fortfarande att han mter Daniel cormier nr alla sedan 2 dagar vet att han ska mta ovince Saint preux som r lngt smre n cormier och Jones. Ska bli kul att oddset fr detta d det blir det skraste nnsin i mmas historia

Jones som aldrig frlorat p typ 6 r och varit verlgsen i 99% av fallen mter en sjtterankad motstndare.
Citera
2016-04-10, 01:05
Medlem
Arbetarbroders avatar
NordicBets firande av svensk fotboll som dragit igng var nice
Betta 100:- p valfri svensk match. Riskfritt. F 300 att spela fr med omsttningskrav 3 ggr fr lgsta bet 1.5

Sna bonusar r fan nice.
Citera
2016-04-10, 04:18
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
NordicBets firande av svensk fotboll som dragit igng var nice
Betta 100:- p valfri svensk match. Riskfritt. F 300 att spela fr med omsttningskrav 3 ggr fr lgsta bet 1.5

Sna bonusar r fan nice.

Ja den var riktigt nice! Tycker Nordicbet r en av de bsta spelsidorna men hller med att dem r sega p betala ut ibland...
Citera
2016-04-10, 06:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ja den var riktigt nice! Tycker Nordicbet r en av de bsta spelsidorna men hller med att dem r sega p betala ut ibland...

Jag har spelat runt mina pengar en gng, hade 750 kr tillgngligt, och rkade betta 100 kr p Bajen - Helsingborg och poof: s nya 300 kr - igen
Det kan inte vara fusk vl? Jag rkade bara betta p en svensk match. Och det ser ut som systemet ska klara det inne p Nordicbet.

Tackar tackar Nordicbet!

r det NordicBet som tar 3-4 dagar? Skrill/Neteller gr direkt och oftast har man inte s brttom. Eller de r ju schysst med snabba utbetalningar sklart men sjlv brukar jag inte ha s brttom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in