2008-07-04, 21:08
Bannlyst
Hej!
Jag undrar hur Nordicbet är när det gäller utbetalningar?
Jag tog ut pengar i Tisdags, den 1:e Juli, till mitt bankkonto.
Idag är det den 4:e och jag har fortfarande inte sett röken av dom.

När kan jag räkna med att ha dom på kontot?
Citera
2008-07-04, 21:12
Medlem
Du får dom på måndag eller tisdag.
Citera
2008-07-04, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stratebano
Du får dom på måndag eller tisdag.

Dom är jävligt slöa med utbetalningar med andra ord? 1 vecka är sjukt trögt.
Citera
2008-07-04, 21:43
Medlem
Abbbbys avatar
hahaha är det första gången du tar ut pengar på en poker site eller?

Fick vänta i 2-3 veckor på en utbetalning från expekt. Och med tanke på att ekonomi avdelningar osv i pokervärlden ofta ligger på malta osv så är 4-5 arbetsdagar en ganska bra deal!
Citera
2008-07-04, 21:53
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbbby
hahaha är det första gången du tar ut pengar på en poker site eller?

Fick vänta i 2-3 veckor på en utbetalning från expekt. Och med tanke på att ekonomi avdelningar osv i pokervärlden ofta ligger på malta osv så är 4-5 arbetsdagar en ganska bra deal!

Å andra sidan är 2-3 veckor ganska ruttet. För mig brukar det ta kanske 6-7 bankdagar innan pengarna är framme från Nordicbet.
Citera
2008-07-04, 21:59
Medlem
Capones avatar
Tycker egentligen det är sjukt dåligt att det tar så lång tid. Som Pacific, tar alltid minst 4 bankdagar innan man får ut pengarna, och jag minns att det tog ungefär en vecka på Nordic Bet.

Redbet t.ex betalar ut pengarna direkt om man har Swedbank, en bankdag max om man har någon annan svensk bank. Lite skillnad på service.
Citera
2008-07-04, 22:00
Medlem
Abbbbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Å andra sidan är 2-3 veckor ganska ruttet. För mig brukar det ta kanske 6-7 bankdagar innan pengarna är framme från Nordicbet.

Hehe jo, ville mest visa honom att 5-7 arbets dagar är en ganska bra deal om med tanke på att det finns en del skit exempeln.

Har tagit ut en del belopp från nordicbet, en på ca 80k sek som jag fick på en vecka, så han ska nog inte ha blivit blåst. om det inte kommit på 1½ vecka så är det okej och börja undra
Senast redigerad av Abbbby 2008-07-04 kl. 22:02.
Citera
2008-07-04, 22:07
Medlem
utbetalningar är för mig en stor faktor i valet av sajt...

svenska spel och redbet är de som satt ribban ordentligt för min del.. nordic bet brukade var okej också på cirka 3 bankdagar (längesen jag spelade där dock)
Citera
2009-08-03, 15:56
Medlem
scammer2s avatar
Nordicbet

Någon som vet hur pokerpoängen räknas ut där? För jag får poäng även om handen inte är synad, alltså på nl headsup 1/2 fick jag poäng vid 10 foldade händer i rad men motspelaren fick det ej
Citera
2009-11-10, 22:12
Medlem
Har lirat på sajten över ett år, och har aldrig fått vänta mer än 3 dagar på utbetalning, arbetsdagar talar jag om såklart. Expressutbetalningarna brukar komma samma dag.
Citera
2009-11-10, 22:31
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkslyna
Har lirat på sajten över ett år, och har aldrig fått vänta mer än 3 dagar på utbetalning, arbetsdagar talar jag om såklart. Expressutbetalningarna brukar komma samma dag.
samma här
Citera
2011-03-10, 18:05
Medlem
Lelle89s avatar
Frågor om Nordicbet

Har lite frågor om Nordicbet.

1. Brukar Nordicbet limitera spelare? Hur mycket brukar man kunna vinna innan de gör det?
2. Vad har Nordicbet för insatstak på singelmatcher (i de lägre divisionerna i Sverige helst)?
3. Betalar man någon skatt vid vinst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in