2008-07-04, 21:08
Bannlyst
Hej!
Jag undrar hur Nordicbet r nr det gller utbetalningar?
Jag tog ut pengar i Tisdags, den 1:e Juli, till mitt bankkonto.
Idag r det den 4:e och jag har fortfarande inte sett rken av dom.

Nr kan jag rkna med att ha dom p kontot?
Citera
2008-07-04, 21:12
Medlem
Du fr dom p mndag eller tisdag.
Citera
2008-07-04, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stratebano
Du fr dom p mndag eller tisdag.

Dom r jvligt sla med utbetalningar med andra ord? 1 vecka r sjukt trgt.
Citera
2008-07-04, 21:43
Medlem
Abbbbys avatar
hahaha r det frsta gngen du tar ut pengar p en poker site eller?

Fick vnta i 2-3 veckor p en utbetalning frn expekt. Och med tanke p att ekonomi avdelningar osv i pokervrlden ofta ligger p malta osv s r 4-5 arbetsdagar en ganska bra deal!
Citera
2008-07-04, 21:53
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbbby
hahaha r det frsta gngen du tar ut pengar p en poker site eller?

Fick vnta i 2-3 veckor p en utbetalning frn expekt. Och med tanke p att ekonomi avdelningar osv i pokervrlden ofta ligger p malta osv s r 4-5 arbetsdagar en ganska bra deal!

andra sidan r 2-3 veckor ganska ruttet. Fr mig brukar det ta kanske 6-7 bankdagar innan pengarna r framme frn Nordicbet.
Citera
2008-07-04, 21:59
Medlem
Capones avatar
Tycker egentligen det r sjukt dligt att det tar s lng tid. Som Pacific, tar alltid minst 4 bankdagar innan man fr ut pengarna, och jag minns att det tog ungefr en vecka p Nordic Bet.

Redbet t.ex betalar ut pengarna direkt om man har Swedbank, en bankdag max om man har ngon annan svensk bank. Lite skillnad p service.
Citera
2008-07-04, 22:00
Medlem
Abbbbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
andra sidan r 2-3 veckor ganska ruttet. Fr mig brukar det ta kanske 6-7 bankdagar innan pengarna r framme frn Nordicbet.

Hehe jo, ville mest visa honom att 5-7 arbets dagar r en ganska bra deal om med tanke p att det finns en del skit exempeln.

Har tagit ut en del belopp frn nordicbet, en p ca 80k sek som jag fick p en vecka, s han ska nog inte ha blivit blst. om det inte kommit p 1 vecka s r det okej och brja undra
Senast redigerad av Abbbby 2008-07-04 kl. 22:02.
Citera
2008-07-04, 22:07
Medlem
utbetalningar r fr mig en stor faktor i valet av sajt...

svenska spel och redbet r de som satt ribban ordentligt fr min del.. nordic bet brukade var okej ocks p cirka 3 bankdagar (lngesen jag spelade dr dock)
Citera
2009-08-03, 15:56
Medlem
scammer2s avatar
Nordicbet

Ngon som vet hur pokerpongen rknas ut dr? Fr jag fr pong ven om handen inte r synad, allts p nl headsup 1/2 fick jag pong vid 10 foldade hnder i rad men motspelaren fick det ej
Citera
2009-11-10, 22:12
Medlem
Har lirat p sajten ver ett r, och har aldrig ftt vnta mer n 3 dagar p utbetalning, arbetsdagar talar jag om sklart. Expressutbetalningarna brukar komma samma dag.
Citera
2009-11-10, 22:31
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkslyna
Har lirat p sajten ver ett r, och har aldrig ftt vnta mer n 3 dagar p utbetalning, arbetsdagar talar jag om sklart. Expressutbetalningarna brukar komma samma dag.
samma hr
Citera
2011-03-10, 18:05
Medlem
Lelle89s avatar
Frgor om Nordicbet

Har lite frgor om Nordicbet.

1. Brukar Nordicbet limitera spelare? Hur mycket brukar man kunna vinna innan de gr det?
2. Vad har Nordicbet fr insatstak p singelmatcher (i de lgre divisionerna i Sverige helst)?
3. Betalar man ngon skatt vid vinst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in